Elikkäs: mua kiinnostaa tietää onko ps2 olemassa isojalkaa (Bigfoot) Olen ittekkin kuullu metästä back o´ beyondilta karjuntaa kun sen yli lentää...... Onko kukaa muu? Ja olen köytäny sen jalan jäljet mount chiliadilta. Ne on yhellä kartalla näkyvistä vuorellal olevista vihreistä kohdista. Ettikää ihmeessä! Jos tiiätte JTN mail: [email protected] KAIKILLE PS2 MYYTEISTÄ KIINNOSTUNEILLE!!!!!
Gta myytit: Bigfoot PS2!!!!
17
1518
Vastaukset
- arexi
Voin sanoa että Playstation versionkin KAIKKI tiedostot on tutkittu eikä mitään referenssiä Bigfttoiin. Näin toteamme, ettei sitä ole.
- Kuismanen
Ei ole mitään niistä myyteistä olemassa.
- 007killer
mitä sanoit!?!?bigfoottia ei ole,karhua ei ole eikä leatherfacea ole.mutta ghost carssit,ruumis säkit,vihreä valo alue 69 ja bio kaivo on esimerkiksi olemassa
- qaqaqqaqaq
oon nähny bigfootin vuoren vierellä kun olinajelemassa tankilla tää on totta ja viel ps2 !!!
- pentti saapas
007killer kirjoitti:
mitä sanoit!?!?bigfoottia ei ole,karhua ei ole eikä leatherfacea ole.mutta ghost carssit,ruumis säkit,vihreä valo alue 69 ja bio kaivo on esimerkiksi olemassa
mikä hiton vihree valo taivaalllako???????????????????
- hjhjytkjiyukju78ku95k.,k,
aiheesta youtubessa
ite oon kattonu:)lol- juuuuuuuu
tietääkseni bigfoot, leatherface ym.ym. ovat tietokoneella ladattavia pieniä modeja... jos katsoo oikein tarkkaan (ilman modejakin) kartan vasempaan reunaan (tai alareunaan) voi hahmottaa suuren jalanjäljen kantapäät ja varpaat.:) itse ainakin pystyn hahmottamaan. Jalan jälki näkyy kaikilla peli formaateillä joille gta san andreas tehty.
- gtasanandreas
juuuuuuuu kirjoitti:
tietääkseni bigfoot, leatherface ym.ym. ovat tietokoneella ladattavia pieniä modeja... jos katsoo oikein tarkkaan (ilman modejakin) kartan vasempaan reunaan (tai alareunaan) voi hahmottaa suuren jalanjäljen kantapäät ja varpaat.:) itse ainakin pystyn hahmottamaan. Jalan jälki näkyy kaikilla peli formaateillä joille gta san andreas tehty.
minä tiedän miten pääsee liberty cityyn san andreaksessa!!! menkää youtubeen ja hakekaa sellane video ku Liberty city in gta san andreas tai jotaki sinne päin :)
- yrtti pyrtti
juuuuuuuu kirjoitti:
mä erotan myös
- joku
joo mua kiinnostas tietää mistä niitä voi ladata tietokoneelle?? ne on olemassa mut vain netistä ladattuna mut en tiiä mistä :)
- b
mis area 69 on?
- :D
se on siel aavikol sinne sisää pääsee freeway moottoripyörän avulla
- mysther fan23
Sanokaa mysteerejä ps2 ja missä ne on
- jokuhbfg
Ooon läytäny nää kaikki ps2 versiosta:ghost town,hautausmaan,ruumissäkit,area69,leatherfacejen kämpät,laituri, ja oon huomannu sen kuu bugin:),sen kuvaajan.kerran siinä oli serial killer:O zompotech ghost carssit true crime, penisvuoren,kalliomaalaukset,miehen kasvot puussa ja serial killerin ja enkelin siivet ja there are no easter eggs.
- san andreas hullu
menkää tämöseen paikkaan siel on karttoja mihin on merkitty esim bigfoot mis se on nähty tai semmoine kun mis ufot on nähty sen paikan nimi on siis sivusto anksun grand theft auto san andreas
- GTA:San Andreas
Miten saan PS2:seen modeja?, kun halusin San Andreakseen Jason Voorheesin,Leatherfacen ja Bigfootin.
- morororororororoo
Playstation 2:oselle eisaa modeja. Bigfoot on feikki jne. ainostaan taivaalla joskus möllöttää vihreepallo seon ufo. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999