Gta myytit: Bigfoot PS2!!!!

GTA-PLAYER-94

Elikkäs: mua kiinnostaa tietää onko ps2 olemassa isojalkaa (Bigfoot) Olen ittekkin kuullu metästä back o´ beyondilta karjuntaa kun sen yli lentää...... Onko kukaa muu? Ja olen köytäny sen jalan jäljet mount chiliadilta. Ne on yhellä kartalla näkyvistä vuorellal olevista vihreistä kohdista. Ettikää ihmeessä! Jos tiiätte JTN mail: [email protected] KAIKILLE PS2 MYYTEISTÄ KIINNOSTUNEILLE!!!!!

17

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arexi

Voin sanoa että Playstation versionkin KAIKKI tiedostot on tutkittu eikä mitään referenssiä Bigfttoiin. Näin toteamme, ettei sitä ole.

• Kuismanen

Ei ole mitään niistä myyteistä olemassa.

• 007killer

mitä sanoit!?!?bigfoottia ei ole,karhua ei ole eikä leatherfacea ole.mutta ghost carssit,ruumis säkit,vihreä valo alue 69 ja bio kaivo on esimerkiksi olemassa

• qaqaqqaqaq

oon nähny bigfootin vuoren vierellä kun olinajelemassa tankilla tää on totta ja viel ps2 !!!

• pentti saapas
        007killer kirjoitti:

mitä sanoit!?!?bigfoottia ei ole,karhua ei ole eikä leatherfacea ole.mutta ghost carssit,ruumis säkit,vihreä valo alue 69 ja bio kaivo on esimerkiksi olemassa

mikä hiton vihree valo taivaalllako???????????????????

• hjhjytkjiyukju78ku95k.,k,

aiheesta youtubessa
      ite oon kattonu:)lol

• juuuuuuuu

tietääkseni bigfoot, leatherface ym.ym. ovat tietokoneella ladattavia pieniä modeja... jos katsoo oikein tarkkaan (ilman modejakin) kartan vasempaan reunaan (tai alareunaan) voi hahmottaa suuren jalanjäljen kantapäät ja varpaat.:) itse ainakin pystyn hahmottamaan. Jalan jälki näkyy kaikilla peli formaateillä joille gta san andreas tehty.

• gtasanandreas
        juuuuuuuu kirjoitti:

tietääkseni bigfoot, leatherface ym.ym. ovat tietokoneella ladattavia pieniä modeja... jos katsoo oikein tarkkaan (ilman modejakin) kartan vasempaan reunaan (tai alareunaan) voi hahmottaa suuren jalanjäljen kantapäät ja varpaat.:) itse ainakin pystyn hahmottamaan. Jalan jälki näkyy kaikilla peli formaateillä joille gta san andreas tehty.

minä tiedän miten pääsee liberty cityyn san andreaksessa!!! menkää youtubeen ja hakekaa sellane video ku Liberty city in gta san andreas tai jotaki sinne päin :)

• yrtti pyrtti
        juuuuuuuu kirjoitti:

mä erotan myös

• joku

joo mua kiinnostas tietää mistä niitä voi ladata tietokoneelle?? ne on olemassa mut vain netistä ladattuna mut en tiiä mistä :)

• b

mis area 69 on?

• :D

se on siel aavikol sinne sisää pääsee freeway moottoripyörän avulla

• mysther fan23

Sanokaa mysteerejä ps2 ja missä ne on

• jokuhbfg

Ooon läytäny nää kaikki ps2 versiosta:ghost town,hautausmaan,ruumissäkit,area69,leatherfacejen kämpät,laituri, ja oon huomannu sen kuu bugin:),sen kuvaajan.kerran siinä oli serial killer:O zompotech ghost carssit true crime, penisvuoren,kalliomaalaukset,miehen kasvot puussa ja serial killerin ja enkelin siivet ja there are no easter eggs.

• san andreas hullu

menkää tämöseen paikkaan siel on karttoja mihin on merkitty esim bigfoot mis se on nähty tai semmoine kun mis ufot on nähty sen paikan nimi on siis sivusto anksun grand theft auto san andreas

• GTA:San Andreas

Miten saan PS2:seen modeja?, kun halusin San Andreakseen Jason Voorheesin,Leatherfacen ja Bigfootin.

• morororororororoo

Playstation 2:oselle eisaa modeja. Bigfoot on feikki jne. ainostaan taivaalla joskus möllöttää vihreepallo seon ufo. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe