kuvia tai oikeammin reporttaasi pakistanista ja talibaneista .
Siinä oli tosihyvin esitetty mihin talibanit pyrkivät ja yleensä islamilaiset.
Ohjelmassa oli hirtettyjä ja niskaaampumista ymm.
Se valaisi asioita erittäinhyvin islamin uskoisilta tulisi kieltää aseiden käyttö ja hallussapito eihän allah eikä muhametti viellä silloin tiennyt edes ruutiaseista tulisikaan
ei muhamet ole antanut lupaa käyttää tuliasetta miksi muslimi uskaltaa toimia allahin tahtoavastaan .
Tämä tv ohjelma oli erittäin hyvä siinä ,näytettiin kuinka kaikki kirjat poltettiin koulut lopetettiin ainoastaan koraani jäi oppikirjaksi
siellä se tyhmyystiivistyy ei osata muuta kun tappaa toisia ja imaamit yllyttää rasismiin toisinajattelevia kohtaan.Täysin rasistinen ja hullu ajattelutapa jolla ei saa muutakuin sotaa ja edistyksen pysähtymään ,missä taliban hallitsee siellä ei tapahdu kuin taantuminen kivikaudenasteelle ja tappaminenjatkuu sairaiden imaamien käskystä ja kansa uskoo kaiken kun ei ole mitään muuta tietoa maailmanmenosta ja siitä paremmasta elämästä missä yksilöllä on omavapaus kirjoittaa lukea opiskella muutakin kuin koraanin luku taitoa vapautta uskoa mihinhaluaa tehdä mitä itsehaluaa
imaamit tekevät itsestään tärkeitä ja määräysvaltaisia he haluavat valtaa ja rahaa ylellisyyksiä ja valtaa määrätä ihmisiä tappajiksi käyttää valtaansa väärin .
tässätoissailtana 1 tv ;ssä oli
tahkonvääntäjä
3
352
Vastaukset
- ex-muslimi
Ihan asiaakin oli välillä mutta tuo viimeisin oli varmasti pisin lause tällä palstalla pitkään aikaan.
ohjelma kreationisteista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111