naisella KLAMYDIA, miehellä ei

klamudiatartunta

Minulla todettiin klamydia maanantaina. samalla mieheltäni otettiin maanantaina testi ja klamydiatesti oli negatiivinen.
Mistä olen voinut saada klamydian, kun miehelläkään sitä ei ole?

En ole pettänyt miestä, hän on ensimmäinen seksikumppanini.

Olin 4 vkoa sitten munasarjaleikkauksessa naistentautien osastolla, siellä minua ultrattiin jne. ja kävin samassa vessassa muiden naisten kaa,niinku normaalisti. sit myös pesin samalla alapesusuihkulla. voiko olla, et joku ultrauslaite tai jotenkin muuten oisin saanu taudin?

tää on ihan kauheeta. en voi käsittää mistä oon voinu klamydian saada, kun oon todella kunnollinen ihminen, enkä ole koskaan harrastanut mitään irtosuhteita tms.
mikä neuvoksi, tää on ihan uskomatonta!

onkohan mun vauvahaaveet nyt pois elämstäni. :(

18

14297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaava haaveet poissa!

      En epäile että mehelläsi klamydiaa olisi ollut, mutta oletko nyt aivan varma!
      Että toi vaikka mustaa valkoisella?

      Klamydian voit saada vaikka yleisestä vessasta, niin harvinaista kun se onkin!

      • ap^

        no olen varma kun se on testattu! ja minun valvovan silmän alla kusi purkkiin ja minä ite vein näytteen terveyskeskukseen,kun aluksi tietenki epäilin häntä asiasta, vaikka en kylläoikeasti olisi voinut ikinä hänestä uskoakkaan.
        tuskin ne siellä tk:ssa sitten valehtelevat tuloksia!


      • kuulitko..
        ap^ kirjoitti:

        no olen varma kun se on testattu! ja minun valvovan silmän alla kusi purkkiin ja minä ite vein näytteen terveyskeskukseen,kun aluksi tietenki epäilin häntä asiasta, vaikka en kylläoikeasti olisi voinut ikinä hänestä uskoakkaan.
        tuskin ne siellä tk:ssa sitten valehtelevat tuloksia!

        siis tuloksista mieheltäsi, vaiko suoraan henkilökunnalta?


      • ..............
        ap^ kirjoitti:

        no olen varma kun se on testattu! ja minun valvovan silmän alla kusi purkkiin ja minä ite vein näytteen terveyskeskukseen,kun aluksi tietenki epäilin häntä asiasta, vaikka en kylläoikeasti olisi voinut ikinä hänestä uskoakkaan.
        tuskin ne siellä tk:ssa sitten valehtelevat tuloksia!

        Klamydia testiä ei oteta virtsasta, vaan näyte kaivetaan pumpulitikulla miehen siittimestä.
        Jos miehesi ensimmäinen seksikumppanisi, niin tartunta on häneltä. Sukupuolitaudit eivät tartu esim saunan lauteilta!


      • sanon minä..
        .............. kirjoitti:

        Klamydia testiä ei oteta virtsasta, vaan näyte kaivetaan pumpulitikulla miehen siittimestä.
        Jos miehesi ensimmäinen seksikumppanisi, niin tartunta on häneltä. Sukupuolitaudit eivät tartu esim saunan lauteilta!

        Klamydiatesti otetaan mieheltä ja naiselta pissatestinkin kautta.

        Itseltäni on otettu pissatestillä ja papa-kokeen yhteydessä, eli alateitse emättimestä (emättimestä ei niin luotettava kai)

        Ennenvanhaan otettiin klamydia testit mieheltä siittimestä pumpulitikulla.. en tietä oletko jotain 50 vuotias vai vaan tietämätön nykyajan käytännöistä.. vai mies jolta on huono lääkäri, joka ei osaa muita kuin vanhat menetelmät.
        Jos näin, niin hommaa uusi lääkäri tai valista itse häntä. Virtsatestit nykyään yleisiä.

        Ja tiedoksi vain.. minulla oli klamydia 16 vuotiaana vaikka en ollut edes metrin läheisyydessä miehen TAI naisen kanssa ollut kosketuksissa.. kävin yleisissä vessoissa esim. huoltoasemalla. Koskaan en ole juonut, eli ei voi olla raiskaus jota en muista.
        (hankin pillerit 15 vuotiaana koska ei ollut säännölliset kuukautiset ja tauti tuli sen jälkeen kun ensimmäinen testi otettiin "vuositarkastuksen" jälkeen ja edelleen ei mies tai nais kokemuksia sillä välillä)


        Eli mies tässä tilanteessa voi olla täysin syytön.


      • ei se pöntönreunalta

        naiseen hyppää vaikka kuinka harvinaiseksi kuvittelet! Kyllä siihen tarvitaan syvempi kontakti!

        Ja itse voin omasta kokemuksesta sanoa senverran, että itselläni oli klamydia (enkä todellakaan pettänyt) ja ex miehellä ei näkynyt. Tähän lääkäri useamman näytekerran jälkeen totesi, että pakkohan sen on miehelläkin olla vaikkei testien mukaan ole, sillä oltiin ilman ehkäisyy hässitty. Exällä vaan oli niin vahvat lääkitykset välillä että oli kaksi vaihtoehtoo..

        joko parani lääkityksellä ja oli sellanen kierre ettei näkyny testeis tai sitten ei jostain muusta syystä näkyny, sillä immuuniksi klamydialle ei voi tulla.


      • voi tarttua
        sanon minä.. kirjoitti:

        Klamydiatesti otetaan mieheltä ja naiselta pissatestinkin kautta.

        Itseltäni on otettu pissatestillä ja papa-kokeen yhteydessä, eli alateitse emättimestä (emättimestä ei niin luotettava kai)

        Ennenvanhaan otettiin klamydia testit mieheltä siittimestä pumpulitikulla.. en tietä oletko jotain 50 vuotias vai vaan tietämätön nykyajan käytännöistä.. vai mies jolta on huono lääkäri, joka ei osaa muita kuin vanhat menetelmät.
        Jos näin, niin hommaa uusi lääkäri tai valista itse häntä. Virtsatestit nykyään yleisiä.

        Ja tiedoksi vain.. minulla oli klamydia 16 vuotiaana vaikka en ollut edes metrin läheisyydessä miehen TAI naisen kanssa ollut kosketuksissa.. kävin yleisissä vessoissa esim. huoltoasemalla. Koskaan en ole juonut, eli ei voi olla raiskaus jota en muista.
        (hankin pillerit 15 vuotiaana koska ei ollut säännölliset kuukautiset ja tauti tuli sen jälkeen kun ensimmäinen testi otettiin "vuositarkastuksen" jälkeen ja edelleen ei mies tai nais kokemuksia sillä välillä)


        Eli mies tässä tilanteessa voi olla täysin syytön.

        äidistä lapseen jo synnytyksen aikana ;) ja harvinaisissa tapauksissa voi olla täysin oireeton eikä tiedä kantavansa sitä ennenkuin testi tehdään...

        Ihan käytännön kysymys. Kuinka meinaat että saat tartunnan yleisestä wc:stä? Istutko niin reunalla että reikä osuu reunalle?? Vai meinasitko että bakteeri kiikkuu reittä pitkin sun pimppiin?? Ei se kuules niin mene!!


      • Vastuunkantaja!
        voi tarttua kirjoitti:

        äidistä lapseen jo synnytyksen aikana ;) ja harvinaisissa tapauksissa voi olla täysin oireeton eikä tiedä kantavansa sitä ennenkuin testi tehdään...

        Ihan käytännön kysymys. Kuinka meinaat että saat tartunnan yleisestä wc:stä? Istutko niin reunalla että reikä osuu reunalle?? Vai meinasitko että bakteeri kiikkuu reittä pitkin sun pimppiin?? Ei se kuules niin mene!!

        Onko anoppis horo-lutka vai sinä, vai paniko poikakamusi, jonka kansa jo lasta suunnittelet,(- tunnet niin hyvin), vieraissa?

        Teitä penikoita on varoitettu, että tutustutaa se 10 vuotta ensin siihen toiseen, sitten lapsia, VITTU!


    • petetty

      meillä käytiin kummatkin yhtä aikaa klamydia testeissä (virtsa koe)ja vaikka olemme olleet yhdynnässä ilman kumia jo 3vuoden ajan niin sattuipa niin että vaimolta löytyi tauti ja minulta ei, no sitten tein uuden testin ja johan oli arvoinen eli tuo virtsa testi ei aivan 100% näytä tautia vaikka semmoinen olisikin toisin päin se kyllä toimii eli ei vääristä nega tulosta plussaksi.

    • surullinen92

      hei. itselläni on sama ongelma. kävin klamydia testissä ja tulos näytti että minulla on klamydia. soitin poikaystävälleni ja kerroin hänelle ja hän meni ottamaan itsestään testin. ja hänellä näytti että ei ole klamydiaa.
      nyt poika ystäväni luulee että olen pettänyt häntä vaikken ole ollut kuin hänen kanssa. voisiko joku kertoa mistä se johtuu ?? auttakaa joku

      • -------------

        Poikaystävä uusintatestiin. Nimittäin kuten tuossa jo aikaisemmat mainitsivatkin, niin se ei läheskään aina näy testeissä, vaan on ihan tavallista, että toisella osapuolella testi on negatiivinen, toisella positiivinen, vaikka molemmilla se on.


      • Faktat tiskin!!

        Ei se mitään luule, vaan tietää. Jompikumpi teillä pettää! Ja vauvakuumepalstalla - voi vittu teitä -oikeesti..Tästä teille on muutamat sauhunneet, että älkää vittu vir niitä lapsia sotkuihinne sotkeko! Eläkää ensin 10 vuotta saman katon alla!


    • surullinen 92

      no ikävä kyllä en ole käynyt vieraissa miksi muutenkirjotittaisin täällä. ihan yhden pojankanssa olen vain ollut. onko kukaan saanut selvyyttä mistä se johtuu että naisella on klamydia mutta miehellä ei vaikka on vain yksi ja sama seksi kumppani

    • heja88

      Klamydia voidaan testata joko virtsasta tai ottamalla näyte emättimestä. Itsellä tehty testi kummallakin tavalla. Eikä mikään ole 100 prosenttista, ei ihmisten sana ja luottamus, eikä myöskään testitulokset. Vaikea sanoa puhuuko paskaa vai onko testi tulos väärä..

    • Tietonen

      Ettei ukkos oo syöny antbiootteja salaa

    • mitäpäsemullekuuluu

      Aika hiljaista on teidän keskinäinen seksielämänne, jos toisella on ja toisella ei.
      Jos olette yhdessä touhunneet, niin jomman kumman testitulos on väärä.

      • jhgljh

        Tuossahan on käynyt niin, että mies on käynyt vieraissa, saanut taudin, hankkinut lääkkeet ja ei ole puhunut vaimolleen. :D On itse parantunut, eikä ole voinut ottaa asiaa puheeks muijan kans. Hullua kyllä, mutta ihmiset ovat idiootteja.


    • Kiinni_jäit

      Hehhee sitä on oltu iskuripalstalla horona ja lorttona, ei siinä enää selittelyt auta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe