MITEN TEEN MESEN VOIKO JOKU KIVA
IHMINEN KERTOO MITEN SE
TEHÄÄN KUN EN OSAA ITE SITÄ TEHÄ
TOSI KIVA EN PÄÄSE KAVEREITTENKAA MESEE
NIINKU TOSI KIVA JUTTU SE ON TOSI KIVA KETÄ
AUTTAA TEHÄ MULLE MESEN AUTAN SITÄ KETÄ AUTTAA MUA
MITEN TEEN MESEN
9
3418
Vastaukset
- näin kun teet
kirjoitat google hakuun windows liwe messenger,ja kun avutuu,teet vaan ohjeitten mukaan ja se on siinä.
- ---+D---
ota tietokoneen käynnistä valikosta windows live messenger, ja kun ikkuna tulee, etsi siitä: Tilaa windows live- tunnus. Näiltä sivuilta paina tilaa, ja kirjoita tiedot taulukkoon. mese on ilmainen. :D
- apua tarvitseva 11v
kiitos paljon kun autoitte mua sen mesen tekemisessä
- ei mummo oikeesti
tota se tehään sillee et meet mesen sivuille ja oot siellä niin kauan et siihe tulee kysely onko sulla se mese :) ole hyvä.
- LILLI0404
ei todellakaan tyhmä
- alsdkhjfjsdiwis
se on ihan helppoooo
- LILLI0404
laita messenger ja siinä tulee monia ota niistä hotmail messenger siinä lukee viä jotain uutiset.. sen jälkeen tulee uutisia sitten painat messenger sitten laitat hiiren aloitussivu ruutuun ja sitten painat aloittaminan
- minä vaan
minäkään en osaa tehhä mesee...
- ??mese??
miten vatussa mää teen mesen????????????
linkatkaa jotain juttui missä kerrotaaan
aaaaapuaaaaaaaaaaaaaaaa
t5.10v tyyppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132