Voisiko joku ystävällisesti selittää?

Justice for Spalding

Luin tuossa jonain päivänä jostain "Halla-Ahon vastaisesta rintamasta" persuissa, ja he(/hän?) ainakin itse antoivat/antoi olettaa, että sellaisia on paljon puolueessa. Onko näin?

Ja toiseksi, miten muka Halla-aho edustaa jotain "äärioikeistoa"? Ei minulle ole tullut hänestä sellainen kuva. Perustuuko "Halla-Ahon vastaisen rintaman" käsitys sille yksioikoiselle ajattelutavalle, että jos vastustaa (älytöntä) maahanmuuttoa, on heti "äärioikeistolainen"?

Itse harkitsen puolueeseen liittymistä, mutta jos tosiaan suuri osa pitää Halla-ahoa jonain äärioikeistolaisena, tämä puolue ei taidakaan olla minun puolueeni (eikä myöskään perussuomalainen). Minä en ole äärioikeistolainen tai kapitalisti, vaan duunari. Silti Halla-aho puhuu mielestäni asiaa.

4

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kädeä pitempi

Näyttää Halla-aho Käden tavoin kirjoittelevan tänne itseään kehuvia juttuja ja mainoksia. Sellaista meno on persuissa joo.

• Justice for Spalding

...että onko tämä kommentoija itse perussuomalainen vai ei? On sekä minua että Halla-ahoa loukkaavaa, että meitä pidetään samana henkilönä. Katsos kun emme edes tunne toisiamme, emmekä ole tietääkseni koskaan edes tavanneet millään tavoin.

Mutta kaipa jotain puolueen linjasta kertoo se, että ainoa vistiini vastannut käyttäytyy näin. En olisi uskonut - tai halunnut uskoa.

• Halla-ahon poika
        Justice for Spalding kirjoitti:

...että onko tämä kommentoija itse perussuomalainen vai ei? On sekä minua että Halla-ahoa loukkaavaa, että meitä pidetään samana henkilönä. Katsos kun emme edes tunne toisiamme, emmekä ole tietääkseni koskaan edes tavanneet millään tavoin.

Mutta kaipa jotain puolueen linjasta kertoo se, että ainoa vistiini vastannut käyttäytyy näin. En olisi uskonut - tai halunnut uskoa.

kirjottaittamaan. Se on visti se.

• Itse jonkinlaisena mamuna ja maahanmuuttajayhdistyksen puheenjohtajana, voineen sanoa että Jussi
      Halla-Aho osuu monesti naulankantaan.
      Ns: suvaitsevaisten mielestä mamu kuuluu valittaa olla surkean näköinen ja kiitää päivitäin että saa olla täällä.
      Tiedän että moni täällä Kotkassa asuva maahanmuuttaja ja myöskin ne muslimit jotka eivät tee iso numero uskonnosta äänestää seuraavissa kuntavaaleissa minut.
      Itse Kotkan Perussuomalaisten puheenjohtajana olen julkisesti esittänyt pakolaisten vastaanotto keskeytettäväksi kunnes entiset on kunnolla kotiutettu ja työllistetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      161
      6120
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      77
      3653
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      109
      3538
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2845
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2410
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      49
      2181
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1782
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      374
      1283
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      51
      1219
    10. 54
      1004
    Aihe