Travian

Peluri

Oon aika huono travianissa mut haluaisin tietää kuinka paljon liittoumaan mahtuu jokaisella tasolla. Ilmottakaa jos tiiätte!!

12

1385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traviaaan jannu

se on siis 3 per taso :p eli ku 3 tasol voi tehä liiton sillo on 9 jäsentä mahtuu siihen, sit ku on 4 taso niin 12... jne...

• joonazki

ainakun kehität yhen lähetystön tason niin mahtuu lisää 3 pelaajaa. Esim lähetystö tasolla 5 saat 15 tyyppii liittoutumaan 5x3=15

• Travian

Loistava peli!Suosittelen kaikille, rekiseridy tästä kaikille suomen servereille: http://www.travian.fi/?uc=fix_29565

jokaisella tasolla liittoumaan mahtuu 3 pelaajaa lisää, tasoja on yhteensä 20

• CrRo

Eli miten siis voi kutsua pelaajia liittoumaan? :P

• pelata

Ni mietin, et onks peli kokonaan ilmanen... ettei ala tulla mitään laskuja kotiin tai nettiliittymän yhteyteen?? :)

• on
        pelata kirjoitti:

Ni mietin, et onks peli kokonaan ilmanen... ettei ala tulla mitään laskuja kotiin tai nettiliittymän yhteyteen?? :)

peli on todellakin ilmainen voit tosin ostaa pikkuhinnoillaa etuja (jotka mielestäni ovat turhia) onnea vaan

• Akizella
        CrRo kirjoitti:

Eli miten siis voi kutsua pelaajia liittoumaan? :P

Mee sinne liittouman sivulle ja siel on jäsenet ja jos sul on tarpeeks korkee titteli klaanis ni siel on: kutsu pelaaja =)

• four star legio
      • travianisti

http://www.travian.fi/?uc=fi5_19262
        Tost voitte tehä tilin suomen servereille jos tahotte pelata. Auttais paljon ku pelaan vitos serveril top 5 liittoumissa. jo toinen kylä vallattu ja uus jo etittynä jos ens viikon loppuna sais senaattorin

• Travian rks
    • Saneasdf
    • Säännöt uusiksi.

Jonniin joutava peli joka ei kasva suosiota sen takia, kun "isot pelaajat" hyökkäävät monta kertaa pienempien pelaajien tukikohtiin ja on juuri sen takia mahdoton päästä peliin mukaan jos ei ole aikaa olla koneella 24/7 pelissä. Kerran kokeilin peliä ja samaa olen myös monelta muulta kuullut ja juuri sen takia lopettaneet pelin pelaamisen.

Sitten nämä "valvojat" on niin pellejä, että vähänkin on kritisoivaa tekstiä niin banaani paukkuu pelistä. Luulevat olevan jotain jumalia ettei heitä saa arvostella tai niiden päätöksiä.

Ehkä voisin harkita pelaamista kunnes tulee jonkinmoinen suoja, että isommat pelaajat ei voi hyökätä pienempien kimppuun. Painotan EHKÄ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe