Tapsan julkkisfaneja ?

Zaizai

Keitä julkkiksia olette mahdollisesti nähneet Tapsan konserteissa/keikoilla ?

Tässä minun bongaamani julkkikset :

- Pertti Ukkola
- Aila ja Saska Snelmann
- Lasse Viren vaimoineen
- Maria Guzenina
- Saimi Nousiainen
- Harri Piitulainen

8

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen keskittynyt Tapsan konserteissa ihan johonkin muuhun, kun julkkisten bongailuun sieltä yleisöstä ;)
      Mut lehdestä oon nähnyt kuvia Tapsan konserttivieraista, niin ainakin Mikko Alatalo vaimoineen, Krisse Salminen ja Tarja Halonenkin on niissä kuvissa näkynyt.

• Pepevori

Se on muuten Anja Snelman.

• pinsio

mutta mielenkiintoisimpana konserttivieraana itse pidän edesmennyttä lehtikeisari Urpo Lahtista, jonka bongasin siinä ensimmäisessä Betonimyllärikonsertissa Treen Työväen Teatterissa 80-luvun loppupuolella. Markkolan Tomi oli eräässä kirkkokonsertissa ja Ukkola on bongattu useinkin, samoin Purtsi Purhonen.
      Pressat Koivistosta alkaen ovat vierailleet ja siinä toisessa Betonimyllärikonsertissa, joka sekin pidettiin TTT:ssä 90-luvun taitteessa, oli maan poliittista 'johtoa', kun se oli osana jonkun ammattiliiton kesäjuhlaohjelmaa. Tosin nää poliitikothan ovat niitä turhimpia julkkiksia.
      Esko Aho muistaakseni on kyllä ihan julkisesti sanonut olevansa Tapsan fani.

• OK.

Edesmenneen elokuvaohjaaja Mikko Niskanen kävi aikoinaan useinkin Tapsan tanssilavakeikoilla (Mikko Niskanenhan oli Tapsan hyvä kaverikin). Myös Katri-Helenan ex-miehen Panu Rajalan olen nähnyt Tapsan konsertissa, sekä oopperalaulaja Sauli Tiilikaisen.

• wanharouwa

Vaikka joskus kävisikin TK:n konsertissa, ei se vielä tee ihmisistä TK-faneja....olenhan minäkin käynyt, enkä tosiaankaan ole TK-fani enkä muukaan fani :D

• Zori

Samaa mieltä olen tästä. Ehkä otsikoksi olisikin paremmin sopinut vaikka, että: " Julkkikset Tapsan konserteissa ? "

• pinsio

kuten jo kirjoitinkin. Ei se, että käy katsomassa jonkun konserttia, näyttelyä, urheilusuoritusta jne. tee kenestäkään fania. Se, että on kiinnostunut ko hlön tekemisestä, saattaa pitkässä juoksussa johtaa pahimmassa tai parhaassa tapauksessa aina ns faniuteen saakka. Yleensä se ensimmäinen johtopäätös ko henkilöstä on erittäin ratkaiseva.

• vime vuonna tapsan lauri viita konsertissa oli muun muassa presidenttimme tarja halonen polisoineen jotka kävelivät käytävällä vastaan sekä super musiikkkimies heikki sarmanto. luulen heidän olevan myös tapsa faneja. kirjoittakkaa silti tapsan musiiksta eikä siitä mitä on jättanyt
      tekmättä tai on tehnyt. kaikkeen ei oikeesti viitsi vastata.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106