Telepaatiset kyvyt?

Onko kellään?

Kerro.........

11

1744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti ei ole, olisi niin kiva olla miljoonaa Yhdysvaltain taalaa rikkaampi:

      http://www.randi.org/research/index.html

      Noo, jos jollakulla oikeasti olisi telepaattisia kykyjä, se olisi sensaatio. Ei ne tulot kyllä tuohon miljoonaan jäisi. ;)

      • oN SE kUMMA

        Luuletko että olisit onnellinen?
        Hauskinta on se, että kaikki Pahikset tahtovat
        KUNINGAIKSI.

        Mutta sellaiset jotka ovat kirotut kantamaan
        näitä kykyjä, haluavat vain päästä niistä ERRR-
        OOON!!!!!!!!!....ja elää vain NORMAALIJA elämää.


      • oN SE kUMMA kirjoitti:

        Luuletko että olisit onnellinen?
        Hauskinta on se, että kaikki Pahikset tahtovat
        KUNINGAIKSI.

        Mutta sellaiset jotka ovat kirotut kantamaan
        näitä kykyjä, haluavat vain päästä niistä ERRR-
        OOON!!!!!!!!!....ja elää vain NORMAALIJA elämää.

        Ihmiset, jotka uskovat itsellään olevan yliluonnollisia kykyjä, keksivät myös mitä kummallisimpia tekosyitä kykyjensä tieteellistä testaamista vastaan.

        Ei minun ajatukseni, vaan vuosikymmenten ajan tiedossa ollut, koeteltu fakta.


      • Kulje
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ihmiset, jotka uskovat itsellään olevan yliluonnollisia kykyjä, keksivät myös mitä kummallisimpia tekosyitä kykyjensä tieteellistä testaamista vastaan.

        Ei minun ajatukseni, vaan vuosikymmenten ajan tiedossa ollut, koeteltu fakta.

        Kuuntele!

        Opi, puolet Tarua puolet totta
        Lue, älä tule sokeaksi!
        Seuraa, tee johtopäätöksijä...mitä kerrotaan.
        Älä sulje pois MITÄÄN KIRJOITUSTA, vaan kerää
        kaikkialta TIETOA ja kokoa ne yhteen, niin saat
        selville...TOTUUDEN.


    • Noita-Nainen.

      Paljonkin...;) Ilmenee etenkin ystavapiirissa esim. liittyen puhelinsoittoihin.

    • 555

      On tullut hyvinkin usein koettua ns. telepaattisia ilmiöitä. Niin usein, ettei enää voi uskoa pelkkään sattumaan.

    • Antti3626747

      Eli kaikilla ihmisillä on kykyjä, on eri asia keillä ne tulevat esiin.
      Mnä pystyn(ja olen puhunut muidenkin kanssa jotka pystyvät), mutta kylläkin harvemmin lähettämään viestin telepaattisesti ihmiselle, joka on minun läheisyydessäni. Asia ei kuitenkaan tapahdu hallitusti vaan inspiraationa silloin kun olen vaipunut ajatuksiini, ja koen empatiaa. Ilmeisesti tämä eräänlainen empatian tunne on se tekijä joka mahdollistaa telepatian, ei niinkään ajatus.
      Ainoastaan kerran olen muistaakseni pystynyt käyttämään tätä kykyä hallitusti, ja silloinkin sanoin ystävälleni: Minä rakastan sinua ihan vitusti!
      Siihen ystäväni kyynisesti totesi: Vai niin...

      Mehän olemme kaikki käymässä täällä maan päällä, ja henkisessä todellisuudessa kaikki kanssa käynti tapahtuu telepaattisesti, ajatukset vain välittyvät toisille. Ei siellä tarvitse olla ilmaa tai muutakaan välittäjä ainetta, joka värähtelyllään välittäisi viestin henkilöltä toiselle.

      • Antti3626747

        käyttää telepatiaa hallitusti niin kävisin samointien nappaamassa sen miljoonan. Ja osoittaisin asian todeksi kollektiivisellä tasolla niin, että se tulisi yleiseen tietoon.

        Useille tuo selitys on pelkkä veruke, ja minulle on yhden tekevää uskotaanko minua vai ei. Halusin vain jakaa näkemykseni ja kokemukseni asiasta kiinnostuneelle henkilölle.


      • naisilla
        Antti3626747 kirjoitti:

        käyttää telepatiaa hallitusti niin kävisin samointien nappaamassa sen miljoonan. Ja osoittaisin asian todeksi kollektiivisellä tasolla niin, että se tulisi yleiseen tietoon.

        Useille tuo selitys on pelkkä veruke, ja minulle on yhden tekevää uskotaanko minua vai ei. Halusin vain jakaa näkemykseni ja kokemukseni asiasta kiinnostuneelle henkilölle.

        äidinpuolelta, on telepaatisia kykyjä, mutta tosiaan niiden hallitusti käyttäminen onkin sitten eri asia.

        Usein, esim. yhdessä töitä tehdessä, alkaa joku puhua jostain asiasta ja muut huomaavat ajatelleensa ihan samaa samaan aikaan. Jonkinlainen kollektiivinen tajunta, kai. Tiedämme myös jos jollekulle tapahtuu jotain ikävää, jos joku salaa tai valehtelee, aikoo soittaa tai jos joku meistä on raskaana.
        Välillä kiusallista ja ottaa päähän kun ei saa pitää asioita ominaan, mutta onhan se hienoakin kun meillä on tiivis perhe. Apua saa taatusti, jos tarvitsee :)


      • telepatiaa on,
        naisilla kirjoitti:

        äidinpuolelta, on telepaatisia kykyjä, mutta tosiaan niiden hallitusti käyttäminen onkin sitten eri asia.

        Usein, esim. yhdessä töitä tehdessä, alkaa joku puhua jostain asiasta ja muut huomaavat ajatelleensa ihan samaa samaan aikaan. Jonkinlainen kollektiivinen tajunta, kai. Tiedämme myös jos jollekulle tapahtuu jotain ikävää, jos joku salaa tai valehtelee, aikoo soittaa tai jos joku meistä on raskaana.
        Välillä kiusallista ja ottaa päähän kun ei saa pitää asioita ominaan, mutta onhan se hienoakin kun meillä on tiivis perhe. Apua saa taatusti, jos tarvitsee :)

        esimerkiksi eilen: Ajattelin, että olispa kiva mennä taas pitkästä aikaa syömään ihanaan paikkaan ja sen jälkeen konserttiin. Illalla tuli emaili tyttäreltä: Tässä joululahja teille, illallinen ja konsertti Charlottenburgin linnan Orangeriessa.- Usein saan pidellä itsestäni kiinni, etten varoittelisi tytärtäni joka pikku asiasta, mitä päivän mittaan sitten tapahtuu.-Hän kävi myös pari kesää sitten poikaystävänsä kanssa meillä, ja mieheni sitten syksyllä kysyi, osallistummeko rahallisesti heidän talon ostoon. Sanoin vain, ettei heidän avioliittoon menosta mitään tule, kun olin jo päivittäin kokenut -telepaattisesti-heidän välisiään riitoja, mitä oli ollut aikana, milloin en puhunut sanaakaan tyttäreni kanssa.-Niin, on ollut PALJON muutakin.
        -Ja sen voin sanoa, etten niitä mitenkään itse ohjaa, enkä ikinä käyttäisi johonkin lottonumeroiden näkemiseen.-Raha voi olla hyväksi, mutta onnellisuus on jotain muuta. Ja tieteelliset tutkimukset: Nykyajan tiede on 50 vuoden kuluttua sama, kuin 1800-luvun tiede on nyt, tarkasteleppa tieteen kehitystä. Ja henkinen elämä on henkistä, emmekä nykyään vielä ymmärrä sitä, ehkä emme koskaam.


    • läheinen ajattelee

      vahvasti minua niin saatan kuulla nimeni mainittavan tai tulee kova halu soittaa kyseiselle ihmiselle:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe