Rakkaus tappaa

Ritari-90

Ihastuminen on hidas itsemurha.

Rakkaus, taudeista pahin, iski melkein vuosi sitten. Parannuskeinoa ei ole. Ei lääkettä. Syöpä nakertaa minut hitaasti mutta varmasti riekaleiksi.

Mikään ei auta. Tiedän, etten voi saada tyttöä. Tiedän, en luule. Yritän katsella toisia tyttöjä. Yritän ihastua toisiin. Tarjontaa olisi. Jokin vain estää. Jokin sadistinen syvyys minussa haluaa kiduttaa eikä anna minun ihastua niihin, jotka voisivat tehdä minut onnelliseksi.

Tämä on kamalaa. Lievästi sanottuna.

Ja tiivistettynähän tämä on teini-iän agstia. Ehheh.
Sääli vain, ettei jaksa naurattaa.

To/die/for:n Silence Tells More on varmaan osuva kappale tähän.

"On se JÄNNÄ tuo rakkaus," tykkäisi Routalempi. Pakko olla samaa mieltä.

Entäs te?

44

2326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Et ole ainoa...

• zaaauuuu

vaikka rakkaus onkin kuin jokin sairaus, kuitenkin se aito rakkaus on niin ihana asia että..

saat tytön jos vaan haluat tarpeeksi, en ottanut selvää, onko sinulla oikea syöpä vai onko se vertauskuva. mutta kaikkea hyvää sinulle!

• Ritari-90

Hän on varattu.

Mutta kiitos kuitenkin, ja samat hyvät sullekin.

• zaaauuuu
        Ritari-90 kirjoitti:

Hän on varattu.

Hän ei ole varattu ja etsii sinua...

• ----------------------
        Ritari-90 kirjoitti:

Hän on varattu.

no sehän ei ole mikään este, vaan hidaste.
        jos et ole sitä oppinut.

• blessedchild

Siis mull oli aika lailla sama juttu, mut mä en ihastunu toisii, eikä tarjontaakaa ollu :D

• jbä-18v.

Tyttö sano että ollaan liian erilaisia... Aikasemmina vakuutti, että oon tärkeempi ku kukaan ikinä voi olla ja jos siitä on kiinni ni ei tarvii pelkää et jättäis mut.
        Toisin kävi...
        Ite tosin asioita kusin, mutta ei sekään täydellisyys ollu. Ei vaan halunnu yrittää vaikka vakuutti aiemmin. :/
        Hajottaa vitusti ja jotenki tuntu että kerralla lähti elämältä pohja pois. TUntuu että ei oo mitää tarkotusta tai sisältöä elämällä.
        en oo vielä pystyny jatkaa elämää/pääsemään yli.
        En voi kuvitella toista tyttöä vierelle, tosin ei tarjontaakaan ole.

• jbä-18v
        jbä-18v. kirjoitti:

Tyttö sano että ollaan liian erilaisia... Aikasemmina vakuutti, että oon tärkeempi ku kukaan ikinä voi olla ja jos siitä on kiinni ni ei tarvii pelkää et jättäis mut.
        Toisin kävi...
        Ite tosin asioita kusin, mutta ei sekään täydellisyys ollu. Ei vaan halunnu yrittää vaikka vakuutti aiemmin. :/
        Hajottaa vitusti ja jotenki tuntu että kerralla lähti elämältä pohja pois. TUntuu että ei oo mitää tarkotusta tai sisältöä elämällä.
        en oo vielä pystyny jatkaa elämää/pääsemään yli.
        En voi kuvitella toista tyttöä vierelle, tosin ei tarjontaakaan ole.

Sen mun ex-tyttön oli kaukosuhde ja mulla on kavereita sielä päin missä se asuu. No nyt yks kavereista on sen tytön kanssa?
        En tiedä onko se väärin. Mun mielestä kaverit ei koske pitkällä tikullakaan tyttöystäviin/ex-tyttöystäviin. Mutta toisaalta samalla tuntuu, että mitä se mulle kuuluu, pääasia että tyttö on onnellinen. :/ tidä sitte. En tiedä voinko olla/pystynkö olemaan sen kaveri sen kanssa joka nyt seurustelee sen tytön kanssa, koska ei olla nähty niiden seurustelun aikana.

• äpäp

Sama...Olen monta kertaa itkenyt tytön vuoksi jota en voi saada yritän vain ihastua muihin mutta sitten minuun iskee kuin leka päähän se onnellinen aika kun seurustelimme...Minä en kestä tätä!Joskus kun muistelen sitä tyttöä tekisi vain mieli ottaa miekka jonka iso-isäni toi matkoiltaan ja iskea se suoraan sydämeni läpi...

• ------------------

Itsekin olen niin ihastunut, että sattuu ymmärtää olevansa melkein täysin vailla mahdollisuutta koskaan saada tätä tyttöä lähelleen. Inhottavinta on nähdä hänet jossain, kun hän ei yleensä vilkaisekaan minuun päin. Siltikin haluan hänet nähdä, koska en vain pysty saamaan häntä mielestäni. En tiedä edes haluaisinko sitä.

Joskus toivoin varovasti, että minulla olisi jotain mahdollisuuksia. Enää en pysty edes toivomaan, koska sitten tuntuu vain vielä pahemmalta olla yksin. En voi kuin unelmoida. En halua enää ajatella, että voisin joskus hänet saada. Tiedän, että tunteeni häntä kohtaan tulevat hiipumaan sen jälkeen, kun lukio loppuu, koska todennäköisesti en tule näkemään häntä enää koskaan. Se tuntuu surulliselta, mutta toisaalta helpottavalta, vaikken toki häntä tulekaan koskaan unohtamaan.

Hetken luulin olevani ihastumassa toiseen tyttöön. Se tuntui oikeastaan helpottavalta, vaikken tiedä miten hänetkään voisin saada, kun en osaa lähestyä. Nyt kuitenkin tuntuu, että nuo tunteet katosivat yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Se oli kuin pelkkä epäonnistunut pakoyritys toivottomuudentunteesta.

Toisaalta kalvaa myös se, että kaipaan vuosi vuodelta enemmän tytön läheisyyttä, mutta yksin saan aikani viettää. Tahtoisin vierelle jonkun, joka välittää ja ymmärtää. Olisi vain niin helvetisti helpompaa olla aivan tunteeton kuin jakaa tunteensa vain itsensä kanssa. Eniten pelkään olevani yksin koko lopun elämää, vaikka toivoani en ole sen suhteen vielä menettänyt.

Huh, tulipas taas tekstiä vähän liikaakin, mutta johonkin pakko purkautua. Pitäisi varmaan alkaa kirjoittaa päiväkirjaa :D

• Ritari-90

"Huh, tulipas taas tekstiä vähän liikaakin, mutta johonkin pakko purkautua. Pitäisi varmaan alkaa kirjoittaa päiväkirjaa :D"

Hassua, miten sama on käyny mullakin mielessä. Taitais tulla aika siirappista tekstiä. :D

Mutta sun tekstistä sain sen käsityksen, ettet oo vielä menny tytön juttusille. Ota ihmeessä itteäsi niskasta kiinni ja tee se, jos et siis vielä oo tehny. Sulla on sentään vielä edes pienet mahdollisuudet siihen... Eihän se oo välttämättä edes huomannut sua. :D
        Vielä.

Kaikkea kannattaa yrittää, u know?

• -----------------
        Ritari-90 kirjoitti:

"Huh, tulipas taas tekstiä vähän liikaakin, mutta johonkin pakko purkautua. Pitäisi varmaan alkaa kirjoittaa päiväkirjaa :D"

Hassua, miten sama on käyny mullakin mielessä. Taitais tulla aika siirappista tekstiä. :D

Mutta sun tekstistä sain sen käsityksen, ettet oo vielä menny tytön juttusille. Ota ihmeessä itteäsi niskasta kiinni ja tee se, jos et siis vielä oo tehny. Sulla on sentään vielä edes pienet mahdollisuudet siihen... Eihän se oo välttämättä edes huomannut sua. :D
        Vielä.

Kaikkea kannattaa yrittää, u know?

En tosiaan ole uskaltatunut juttelemaan. Se on vain liian vaikeaa, kun hän on täysin tuntematon ja olen vielä erittäin ujo. Hän on kyllä väkisinkin huomannut minun vilkuilevan, mutta siihen se on sitten jäänytkin. Toivon vain, ettei hän pidä sitä ahdistavana.

Hmm, katseetkin ovat kyllä kohdanneet pari kertaa, mutta ne ovat aina olleet sellaisia tilanteita, joissa niin käy yleensä automaattisesti. Koskaan ei ole kuitenkaan käynyt niin, että olisin huomannut hänen tarkoituksella katsovan minuun päin.

100% varma ei voi olla ennen kuin kysyy, mutta en tiedä onko minusta siihen. Olisi paljon helpompaa, jos hän vaikuttaisi jotenkin kiinnostuneelta. Nyt vain nolaisin itseni, ja jos en muuten niin omissa silmissäni ainakin.

• asdfasdfadf

En vastaa tuohon sun kysymykseen, vaan haluaisin kommentoida tekstiäsi. Tai oikeastaan kysyä, missä on teitä jätkiä, joilla on oikeasti omia ajatuksia ja ennenkaikkea aivot?

• Ritari-90

asdfasdfadf on ilmeisesti muija?

Oon tänään hitaalla päällä, ja tuon sun viestin tulkinnassa meni luvattoman kauan. Toivottavasti tulkitsin oikein...

"missä on teitä jätkiä, joilla on oikeasti omia ajatuksia ja ennenkaikkea aivot?"

Varmaankin kotonaan murehtimassa elämää laillani. Pitäisi kai toisaalta kysyä, miten järkevät aivot eivät anna omistajansa päästä yli yhdestä ainoasta ihmisestä.

• asdfasdfadf
        Ritari-90 kirjoitti:

asdfasdfadf on ilmeisesti muija?

Oon tänään hitaalla päällä, ja tuon sun viestin tulkinnassa meni luvattoman kauan. Toivottavasti tulkitsin oikein...

"missä on teitä jätkiä, joilla on oikeasti omia ajatuksia ja ennenkaikkea aivot?"

Varmaankin kotonaan murehtimassa elämää laillani. Pitäisi kai toisaalta kysyä, miten järkevät aivot eivät anna omistajansa päästä yli yhdestä ainoasta ihmisestä.

Juu, olen naispuolinen ihminen. Ja kohtalotoveri tässä asiassa, että ei pääse yhdestä ihmisestä yli. Siitä on jo kylläkin luvattoman kauan, noin 4 kk, sitä ennen oltiin oltu vuos erossa kun yritettiin uudestaan ja se kaatu siihen samaan kuin ensimmäisilläkin kerroilla, tämä mies, jota yhä edelleen muistelen lämpimästi (kun en osaa vihatakkaan vaikka kai mulla olisi se oikeus, rakastin häntä oikeasti) petti minua monesti, eri ihmisten kanssa ja valehteli päin naamaa. Sydän arpeutuu kyllä vähitellen ja aika kultaa muistot, mutta on se jättänyt pysyvän epäluulon kaikkia miespuolisia kohtaan.

Et sä välttämättä unohda tätä ihmistä koskaan, mutta kehottaisin ainakin olemaan ystäviä. Itse olen exäni kanssa ihan väleissä, ei läheisissä, mutta väleissä kumminkin ja se lämmittää mun sydäntä ehkä enemmänkin kuin hänen kanssaa oleminen. Enään kun en halua elämääni ihmistä joka vain satuttais.

Olisi julmaa sanoa, että kattele itsellesi joku nätti tyttö vierelle, jotta voisit unohtaa tämän toisen. Sitä en suosittele. Itse en ole seurustellut kenenkään kanssa sen jälkeen, koska henkilökohtaisesti en pidä tavasta että seurustellaan vain tavan takia, ilman tunteita.

Tsemppiä =)

• Ritari-90
        asdfasdfadf kirjoitti:

Juu, olen naispuolinen ihminen. Ja kohtalotoveri tässä asiassa, että ei pääse yhdestä ihmisestä yli. Siitä on jo kylläkin luvattoman kauan, noin 4 kk, sitä ennen oltiin oltu vuos erossa kun yritettiin uudestaan ja se kaatu siihen samaan kuin ensimmäisilläkin kerroilla, tämä mies, jota yhä edelleen muistelen lämpimästi (kun en osaa vihatakkaan vaikka kai mulla olisi se oikeus, rakastin häntä oikeasti) petti minua monesti, eri ihmisten kanssa ja valehteli päin naamaa. Sydän arpeutuu kyllä vähitellen ja aika kultaa muistot, mutta on se jättänyt pysyvän epäluulon kaikkia miespuolisia kohtaan.

Et sä välttämättä unohda tätä ihmistä koskaan, mutta kehottaisin ainakin olemaan ystäviä. Itse olen exäni kanssa ihan väleissä, ei läheisissä, mutta väleissä kumminkin ja se lämmittää mun sydäntä ehkä enemmänkin kuin hänen kanssaa oleminen. Enään kun en halua elämääni ihmistä joka vain satuttais.

Olisi julmaa sanoa, että kattele itsellesi joku nätti tyttö vierelle, jotta voisit unohtaa tämän toisen. Sitä en suosittele. Itse en ole seurustellut kenenkään kanssa sen jälkeen, koska henkilökohtaisesti en pidä tavasta että seurustellaan vain tavan takia, ilman tunteita.

Tsemppiä =)

Tämä oli musta erityisen hyvä pointti:

"Olisi julmaa sanoa, että kattele itsellesi joku nätti tyttö vierelle, jotta voisit unohtaa tämän toisen. Sitä en suosittele. Itse en ole seurustellut kenenkään kanssa sen jälkeen, koska henkilökohtaisesti en pidä tavasta että seurustellaan vain tavan takia, ilman tunteita."

Aivan samaa mieltä. Juuri tuon takia olen joutunut teeskentelemään kylmää parille tytölle; ei olisi oikein niitä kohtaan seurustella ilman oikeita tunteita.

Jonkinlaisia kavereita ollaan tän yhden tytön kanssa.

Mutta elämä jatkunee... Tsemppiä sullekin!

• .......

Tiedän että teini-iässä se seksuaalisuuden herääminen voi olla
      niin vavisuttavaa, että se täyttää noin suuren osan päivistäsi.
      Heikkoutta.

• Ritari-90

Nyt sen tiedän minäkin. :D

Ja tuosta heikkoudesta voidaan olla montaa mieltä. Mitä muhun tulee, oon sun kanssas samaa mieltä. Ei voi olla mitään typerämpää kuin tuhota oma mielenterveys puolitutun ihmisen takia.

Toisaalta mitä olisi elämä ilman tunteita? Hyvää ei voi olla ilman pahaa, ja kyllä se aurinko varmaan joskus tähänkin risukasaan paistaa.

• maijjjjzz

siis tuntuu ja kuulostaa niin tutulta, tosin mä olen tehnyt jo hidasta itsemurhaa melkeen 2 vuotta.mä olen kyllä päässyt puhumaan tän jätkän kanssa ja on sitä ollu muutankin mut koskaan ei olla seurusteltu tai mitään. mulla on vaan niin turtunu olo koko ajan. en saa poikaa mielestäni... ja mä olen tietonen siitä että en unohda tätä ennen kun löydän jokun joka saa multa tän jätkän mielestä, ja siihen tarvitaan todellakin joku ihme tapaus! oli tosisaalta ihanaa lukee tota sun kirjottamaa tekstiä mutta se kosketti myös omalta kohdalta niin paljon että oikeen mylvähti sisältä päin.

kiitos kirjoituksesta! sai taas muistamaan että en oo tässä maassa ainut se, vailla sitä oikeaa :)

• pikkuliini

Aika hienoa tekstiä.. Routalampi? Miten toi "aika jännä" kuulostaa niin kovin tutulta.. Olisi mukava nähdä taas kyseisen lauseen käyttäjää :>
      Onko siellä pohjoisessa jo syksyinen tunnelma? Nättiä eikö vaan? :)

• pikkuliini

..routalempi :D

• Ritari-90

"Miten toi "aika jännä" kuulostaa niin kovin tutulta.. Olisi mukava nähdä taas kyseisen lauseen käyttäjää :>"

Varmasti olisi. Kyseessä on tietenkin Pasilan Pekka "Jännä" Routalempi. :D Jos et oo nähny Pasiloita (karmea ajatus!), youtubeta ihmeessä! Kyseessä on animaatiosarja, joka on kyllä aika jännä...

"Onko siellä pohjoisessa jo syksyinen tunnelma? Nättiä eikö vaan? :)"

Onhan täällä. On aika hauskaa (suorastaan JÄNNÄÄ!), että vasta surullisin mielin huomasin ruskan kauneuden. Oikeastaan ekaa kertaa elämässä. Sitä voitais kai pitää kohtalon ironiana.

Nättiä syksyä sinnekin päin, asuitpa sitten Korkeasaaressa tai Kongossa. :)

• pikkuliini
        Ritari-90 kirjoitti:

"Miten toi "aika jännä" kuulostaa niin kovin tutulta.. Olisi mukava nähdä taas kyseisen lauseen käyttäjää :>"

Varmasti olisi. Kyseessä on tietenkin Pasilan Pekka "Jännä" Routalempi. :D Jos et oo nähny Pasiloita (karmea ajatus!), youtubeta ihmeessä! Kyseessä on animaatiosarja, joka on kyllä aika jännä...

"Onko siellä pohjoisessa jo syksyinen tunnelma? Nättiä eikö vaan? :)"

Onhan täällä. On aika hauskaa (suorastaan JÄNNÄÄ!), että vasta surullisin mielin huomasin ruskan kauneuden. Oikeastaan ekaa kertaa elämässä. Sitä voitais kai pitää kohtalon ironiana.

Nättiä syksyä sinnekin päin, asuitpa sitten Korkeasaaressa tai Kongossa. :)

No joo täytyy myöntää etten ole ko. nähnyt.. täytyypä mennä tubettamaan ;)
        Ja kiitos.. Aikalailla etelämpänä asustan joo..
        Kerran käynyt Oulussa.. silloin tapasin "aika jännä" kaverinikin :> Oululaiset taitaakin sitten olla "aika jännää" porukkaa?! ;)

• slplpslplpsaa
        pikkuliini kirjoitti:

No joo täytyy myöntää etten ole ko. nähnyt.. täytyypä mennä tubettamaan ;)
        Ja kiitos.. Aikalailla etelämpänä asustan joo..
        Kerran käynyt Oulussa.. silloin tapasin "aika jännä" kaverinikin :> Oululaiset taitaakin sitten olla "aika jännää" porukkaa?! ;)

Hyi miten imelää keskustelua teillä.
        Yleensä tuon keskustelun jälkeen seuraa raju nussinta niin että koko rappukäytävä/kadut raikaa..aineki meillä.. mutta asutte kaukana toisistaan niin nussutelkaa nyt itseänne sitte.

• Ritari-90
        slplpslplpsaa kirjoitti:

Hyi miten imelää keskustelua teillä.
        Yleensä tuon keskustelun jälkeen seuraa raju nussinta niin että koko rappukäytävä/kadut raikaa..aineki meillä.. mutta asutte kaukana toisistaan niin nussutelkaa nyt itseänne sitte.

No, hyvä huomata, että ainakin joku sai kiksinsä tästä aloituksesta. Ite en ikävä kyllä näin vähästä innostuis. Käy sua kateeksi... Jossain määrin ainakin.

• pikkuliini
        Ritari-90 kirjoitti:

No, hyvä huomata, että ainakin joku sai kiksinsä tästä aloituksesta. Ite en ikävä kyllä näin vähästä innostuis. Käy sua kateeksi... Jossain määrin ainakin.

No on jollain nautinnon lähteet.. O.o "imelää tekstiä"..-tota öö??!! jaahas.
        Ritari-90: saako udella harrastatko jotain? ja siis oikeasti,ei mitään kaksimielistä ajattelua tähän.. Ja ootko runoilija? :)

• kaoakoako
        pikkuliini kirjoitti:

Ritari-90: saako udella harrastatko jotain? ja siis oikeasti,ei mitään kaksimielistä ajattelua tähän.. Ja ootko runoilija? :)

Sitä me kaikki kaipaamme! erotiikan mausteilla!
        Tässä loistavat lyriikat suomiseksiä levyn biisistä posliini:

Posliini

Se on posliinipillu, mistä miehet tykkää
        Voin kertoa teille sen
        Ei oo karvat nuo tiellä, kun mulkkua lykkää
        Mun reikäni täyttäen
        Ja mun karvani kaikki partaveitsi vuolee
        Päältä häpyhuulien
        Se on posliini pillu, mitä äijät nuolee
        Kiihkoissansa kuolaten

Olin vielä nuori
        Kun alko mätäs nouseen
        Jalkovälin vallaten
        Oli kova huoli
        Ett’ häviääkö vittu
        Sekaan häpykarvojen

Sillon minä päätin
        Ett’ lähteä saa karvat
        En mä niillä mitään tee
        Partahöylää näytin
        Ei jääneet edes harvat
        Kaikki lähti käveleen

Se on posliinipillu, mistä miehet tykkää…

Kyllä tietää meikä
        Ett’ mitä miehet tahtoo
        Nuolla haluu posliinii
        Hyvin näkyy reikä
        Ja sitähän ne katsoo
        Toteutan vain unelmii

Punainen on pillu
        Se ihanasti kutsuu
        Mulkkujanne kyläileen
        Ei se turhaan hillu
        Vaan lisää vielä kostuu
        Kaipaa kyrpää sisälleen

--------------------------------------------------

Siinä on parasta lyyrista runoutta!

PS. Rappu raikaa ja sängyt natisee taas tänä yönä. Nauttikaa elämästä!

T: Ellimari

• Incipit Satan
        kaoakoako kirjoitti:

Sitä me kaikki kaipaamme! erotiikan mausteilla!
        Tässä loistavat lyriikat suomiseksiä levyn biisistä posliini:

Posliini

Se on posliinipillu, mistä miehet tykkää
        Voin kertoa teille sen
        Ei oo karvat nuo tiellä, kun mulkkua lykkää
        Mun reikäni täyttäen
        Ja mun karvani kaikki partaveitsi vuolee
        Päältä häpyhuulien
        Se on posliini pillu, mitä äijät nuolee
        Kiihkoissansa kuolaten

Olin vielä nuori
        Kun alko mätäs nouseen
        Jalkovälin vallaten
        Oli kova huoli
        Ett’ häviääkö vittu
        Sekaan häpykarvojen

Sillon minä päätin
        Ett’ lähteä saa karvat
        En mä niillä mitään tee
        Partahöylää näytin
        Ei jääneet edes harvat
        Kaikki lähti käveleen

Kyllä tietää meikä
        Ett’ mitä miehet tahtoo
        Nuolla haluu posliinii
        Hyvin näkyy reikä
        Ja sitähän ne katsoo
        Toteutan vain unelmii

Punainen on pillu
        Se ihanasti kutsuu
        Mulkkujanne kyläileen
        Ei se turhaan hillu
        Vaan lisää vielä kostuu
        Kaipaa kyrpää sisälleen

--------------------------------------------------

Siinä on parasta lyyrista runoutta!

PS. Rappu raikaa ja sängyt natisee taas tänä yönä. Nauttikaa elämästä!

T: Ellimari

Kaltaisesi eläimet tulisi kastroida. Se on mulkku irti, mistä naiset tykkää.

• Ritari-90
        pikkuliini kirjoitti:

"No on jollain nautinnon lähteet.. O.o "imelää tekstiä"..-tota öö??!! jaahas."

Noita vittuilijoita nyt siunaantuu joka viestiketjuun. Kaikilla on oltava hupinsa. :D

Ja kyllähän mää monenlaista harrastelen, ihan oikeita lajejakin, mutta jätänpä ne nyt nimeämättä. Periepäluuloinen luonne kun olen, haluan varjella tätä jäljellä olevaa henkilöllisyyttäni...

Runoilija? Minä?! Johan vitsin murjaisit! :D

Suoraan sanoen pidän runoja teennäisenä ja tylsänä paperin haaskauksena. Toivottavasti en nyt saanut sua näkemään ainakaan ihan verenpunaista. :D

Ootkos sää sitten?

• pikkuliini
        Ritari-90 kirjoitti:

"No on jollain nautinnon lähteet.. O.o "imelää tekstiä"..-tota öö??!! jaahas."

Noita vittuilijoita nyt siunaantuu joka viestiketjuun. Kaikilla on oltava hupinsa. :D

Ja kyllähän mää monenlaista harrastelen, ihan oikeita lajejakin, mutta jätänpä ne nyt nimeämättä. Periepäluuloinen luonne kun olen, haluan varjella tätä jäljellä olevaa henkilöllisyyttäni...

Runoilija? Minä?! Johan vitsin murjaisit! :D

Suoraan sanoen pidän runoja teennäisenä ja tylsänä paperin haaskauksena. Toivottavasti en nyt saanut sua näkemään ainakaan ihan verenpunaista. :D

Ootkos sää sitten?

haha.. et saanu punasta näkee :D Jokaisella mielenkiinnon kohteensa..ja mielipiteensä. No jaah.. joskus sitä saattaa innostua jotain raapustamaan,mutta en nyt kirjallista ole väsännyt ;) Jos inspiraatio iskee niin sitten!
        Luuletko sitten monen sut tunnistaneen täällä? :o Odotatko talvea? :)

• ellimari_..
        pikkuliini kirjoitti:

haha.. et saanu punasta näkee :D Jokaisella mielenkiinnon kohteensa..ja mielipiteensä. No jaah.. joskus sitä saattaa innostua jotain raapustamaan,mutta en nyt kirjallista ole väsännyt ;) Jos inspiraatio iskee niin sitten!

Tuli just mieleen jäädildot joita väsättiin kaks vuotta sitten talvella (niitä ei käytetty valitettavasti, sattuneesta syystä). Minä aineki odotan innolla talvea! JOs löytyis vaikka rikas ukkomies joka veisi salaa etelään koko talveksi.

Kerran täällä eletään! Oho..ovikello soi.. ja eiku sängyt natisemaan ja naapureille ihmettelemistä!

• ellimari_..
        Incipit Satan kirjoitti:

Kaltaisesi eläimet tulisi kastroida. Se on mulkku irti, mistä naiset tykkää.

Sulla kait on mulkku? Voidaan se siis sinulta repiä irti minun sijaani koska minä en edusta kyseistä sukupuolta joka mulkun omistaa.

• Ritari-90
        pikkuliini kirjoitti:

"joskus sitä saattaa innostua jotain raapustamaan,mutta en nyt kirjallista ole väsännyt ;) Jos inspiraatio iskee niin sitten!"

No, tuolla asenteellahan ne eino leinotkin varmaan kirjoittelivat. :D

"Luuletko sitten monen sut tunnistaneen täällä? :o"

Kuten ehkä oot huomannut, tuo mun galleria ei aivan hirveästi kerro... Oulusta tod. näköisesti löytyy ennemmänkin kuin yksi metallia kuunteleva lukutoukka teepaidassa ja farkuissa jonottamassa fantasia-elokuviin... Enkä toisekseen usko tuttujen samoilevan näillä sivuilla.
        Vielä on yksityisyys turvassa. :)

"Odotatko talvea? :)"

No en kyllä ihan hirveästi. Onhan talvessa omat puolensa, mutta... Nääh! Tulkoon jos tulee, mutta tykkään syksystä enemmän.

Mites sä?

• Incipit Satan
        ellimari_.. kirjoitti:

Sulla kait on mulkku? Voidaan se siis sinulta repiä irti minun sijaani koska minä en edusta kyseistä sukupuolta joka mulkun omistaa.

Rintaliivien ja huulipunan käyttö ei tee sinusta naista.

• Ellimari...
        Incipit Satan kirjoitti:

Rintaliivien ja huulipunan käyttö ei tee sinusta naista.

Kaikkien naisten ei tarvitse käyttää meikkiä ollakseen kaunis! Ehkä sinä olet sellainen venäläisten huorien perässä juoksija joten ei ihme ette sitä tiennytkään. En edelleenkään ole mies enkä ole koskaan ollutkaan.

• pikkuliini
        Ritari-90 kirjoitti:

"joskus sitä saattaa innostua jotain raapustamaan,mutta en nyt kirjallista ole väsännyt ;) Jos inspiraatio iskee niin sitten!"

No, tuolla asenteellahan ne eino leinotkin varmaan kirjoittelivat. :D

"Luuletko sitten monen sut tunnistaneen täällä? :o"

Kuten ehkä oot huomannut, tuo mun galleria ei aivan hirveästi kerro... Oulusta tod. näköisesti löytyy ennemmänkin kuin yksi metallia kuunteleva lukutoukka teepaidassa ja farkuissa jonottamassa fantasia-elokuviin... Enkä toisekseen usko tuttujen samoilevan näillä sivuilla.
        Vielä on yksityisyys turvassa. :)

"Odotatko talvea? :)"

No en kyllä ihan hirveästi. Onhan talvessa omat puolensa, mutta... Nääh! Tulkoon jos tulee, mutta tykkään syksystä enemmän.

Mites sä?

Moih :) Hmm..en oo varma kysyitkö vain mielipidettäni talveen.. Mutta en mäkään sitä juurikaan odota,kylmää ja pimeää :/ Tosin joskus iltaisin kun tulee kaupungista kotiin,musiikit korvilla ja katselee talvista tähtitaivasta,niin on kyllä upea fiilis :)
        ja en kyllä usko juurikaan tuttujeni täällä liikkuvan,vaikka eihän sitä koskaan tiedä ;)
        Olisi mukava jutusteluketjua jatkaa,mutta pitäiskö vaihtaa palstaa? Jos siis jaksat vielä kirjotella:) Mikä palsta ois hyvä,ettei seriffi heemostu ? ;P

• Ritari-90
        pikkuliini kirjoitti:

Moih :) Hmm..en oo varma kysyitkö vain mielipidettäni talveen.. Mutta en mäkään sitä juurikaan odota,kylmää ja pimeää :/ Tosin joskus iltaisin kun tulee kaupungista kotiin,musiikit korvilla ja katselee talvista tähtitaivasta,niin on kyllä upea fiilis :)
        ja en kyllä usko juurikaan tuttujeni täällä liikkuvan,vaikka eihän sitä koskaan tiedä ;)
        Olisi mukava jutusteluketjua jatkaa,mutta pitäiskö vaihtaa palstaa? Jos siis jaksat vielä kirjotella:) Mikä palsta ois hyvä,ettei seriffi heemostu ? ;P

"Tosin joskus iltaisin kun tulee kaupungista kotiin,musiikit korvilla ja katselee talvista tähtitaivasta,niin on kyllä upea fiilis :)"

Samaa mieltä.

"Olisi mukava jutusteluketjua jatkaa,mutta pitäiskö vaihtaa palstaa? Jos siis jaksat vielä kirjotella:) Mikä palsta ois hyvä,ettei seriffi heemostu ? ;P"

Juu, oli ihan hauska rupatella sitä sun tätä, mutta eipä taida olla täällä mitään "instant keskustelua" -palstaa.

Sinänsä harmi. :)

Se on sitten morjens!

• pikkuliini
        Ritari-90 kirjoitti:

"Tosin joskus iltaisin kun tulee kaupungista kotiin,musiikit korvilla ja katselee talvista tähtitaivasta,niin on kyllä upea fiilis :)"

Samaa mieltä.

"Olisi mukava jutusteluketjua jatkaa,mutta pitäiskö vaihtaa palstaa? Jos siis jaksat vielä kirjotella:) Mikä palsta ois hyvä,ettei seriffi heemostu ? ;P"

Juu, oli ihan hauska rupatella sitä sun tätä, mutta eipä taida olla täällä mitään "instant keskustelua" -palstaa.

Sinänsä harmi. :)

Se on sitten morjens!

kaiketi sitä voisi vaikka tonne "pulinoihin" siiryä? Tosin toi vaikutti siltä,että sulle riitt..?! Vai ? ;)

• Ritari-90
        pikkuliini kirjoitti:

kaiketi sitä voisi vaikka tonne "pulinoihin" siiryä? Tosin toi vaikutti siltä,että sulle riitt..?! Vai ? ;)

No, ei millään pahalla, mutta en oikeastaan roiku täällä "tavallisen keskustelun" takia, vaan jutellakseni asioista, joista en voi kertoa kavereilleni, kuten nyt tästä ihastumis-marmatuksesta.

Ja "Pulinat"-palstalla riehuu niin pimeetä tyyppiä, että sinne en uskalla mennä kirveenkään kanssa. ;)

Heippa siis. JÄNNÄÄ loppuelämää!

• pikkuliini
        Ritari-90 kirjoitti:

No, ei millään pahalla, mutta en oikeastaan roiku täällä "tavallisen keskustelun" takia, vaan jutellakseni asioista, joista en voi kertoa kavereilleni, kuten nyt tästä ihastumis-marmatuksesta.

Ja "Pulinat"-palstalla riehuu niin pimeetä tyyppiä, että sinne en uskalla mennä kirveenkään kanssa. ;)

Heippa siis. JÄNNÄÄ loppuelämää!

ois siis pitäny pitää keskustelu epätavallisena ;) Mutta jooh,jännää elämää sullekin.. ehkä sit törmäillään silti :)

• Incipit Satan
        Ellimari... kirjoitti:

Kaikkien naisten ei tarvitse käyttää meikkiä ollakseen kaunis! Ehkä sinä olet sellainen venäläisten huorien perässä juoksija joten ei ihme ette sitä tiennytkään. En edelleenkään ole mies enkä ole koskaan ollutkaan.

Kyllä venäläiset naiset ovat kauniita - ainakin kauniimpia kuin kaltaisesi karvaiset miehet. (Huorien eli prostitoitujen perässä tuskin tarvitsee juosta, jos omistaa rahaa). Suosittelen suomenkielen opettelemista ja eutanasiaa.

• .........

Ei oo totta.

• PELOTTAVAA

Mä kerran ajattelin että en luovuta ennekun sen tytöt saan.. Se oli ainut asia mitä halusin.. 2kk iskin ja sain. Kova työ mut sen arvonen.

• YoungLove

hirtä itsesi,pääset helpommalla.
      ei kannata alkaa naista "jahtaamaan"
      se on säälittävää
      ja suomen laissa myös rangaistavaa...
      mielummin hyppäisin jokeen kuin ruinaisin naisen rakkautta
      jos olet niin turha ettei nainen sinua huoli,sama kuolla pois!
      tee itsellesi ja sille naiselle/naisille iso palvelus ja sytytä itsesi tuleen!
      mielummin kuolla kuin kerjätä rakkautta jota ei koskaan tule saamaan!
      näin tulet saamaan paikkasi taivaan kodissa.
      etkä alistu haureuteen,kuin monet,niin monet muut kaltaisesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      895
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      74
      879
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe