Siemenssejen saatavuus

Mies.Malmberg

Hei kaikille kännyn nyplääjille,

Itselläni oli Siemens CX75 ja siihen pelit ja vehkeet (datakaapeli sun muut). Nyt kuitenkin näyttö meni ryyppy/metsä reissulla rikki, ja pitäisi itselle ostaa kai uusi luuri (ja siskon pojalle kans). Onko Siemenssejä enää saatavissa? Kun noita lisälaitteita on niin ois kiva käytellä. Oishan mulla myös kytky A60, mutta sen unlockkaus kai ei onnistu, edes datakaapelilla, joten se on käyttökelvoton [siskon pojan mukaan].

Odottelen innolla vastauksia!

-M.M-

5

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siemens M65

puhelimeen akkua mutta lujassa tuntuu olevan. Joko Siemens kännykät ovat historiaa??

• anonyymin kirjotus väkerrys

joo näi on näköjään päässyt käymään että siimenssin saatavuus alkaa olla suomessa ainaki jo nolla ja sitä olen ihmetellyt että miksi niin on.

• meni
        anonyymin kirjotus väkerrys kirjoitti:

joo näi on näköjään päässyt käymään että siimenssin saatavuus alkaa olla suomessa ainaki jo nolla ja sitä olen ihmetellyt että miksi niin on.

Konkurssiin... ehkä sen takia.
        Siemensin puhelimetkin on monesta paikkaa otettu pois myynnistä. Eikä Siemensiltä ole tullut uusia malleja. (ainakaan Suomeen)

• Saksan eBaysta löytyy varaosaa useampaankin lähtöön. Muistaakseni näyttö oli sama kuin cx65:ssa. En tosin ole täysin varma. On muitakin erityisesti varaosiin erikoistuneita saksalaisa liikkeitä. Sopivasti kun sattuu, niin postikulut ovat n. 5-15€ (kirjekuori)

• Kartsa8911

->Itselläni oli Siemens CX75 ja siihen pelit ja vehkeet (datakaapeli sun muut).

Itelläni kans toi sama puhelin..oliko sulla headset siihen ja jos oli niin miten sait yhdistettyä headsetin ja puhelimen toisiinsa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3615
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      131
      2475
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      37
      1990
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      10
      1583
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      76
      1556
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      56
      1346
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1240
    8. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      61
      1208
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      68
      1194
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      67
      1140
    Aihe