"kutulomalle" kaksin..

...mutta minne????

Olisimme talvella -08-09 lähdössä mieheni kans kahdestaan jonnekin,mut valinta on vaikeeta.. Jätetään jälkikasvu hoitoon,päästäis eka kertaa kahestaan,onko teillä hyviä vinkkejä? Pitäis olla merta ja aurinkoo,kauemmax kuin Kanarialle.... Thaimaahan mies ei halua,joten Karibialle jonnekin,mut paikkoja on niin paljon....Kertokaa omia kokemuksia!!!

10

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurko

      Miks kauemmas kuin Kanarialle? Santorini on loistava kohde. Pieni saari,jossa moottoripyörän vuokraamalla kiertää kaikki nähtävyydet viikossa. Upeat auringonlaskut, hyvä hotelli ja allas, meri, viiniä jne. Siinä se. Ei niihin kulisseihin kannata satsata, vaan siihen yhdessäoloon. Miks tarviit sen hienon puuterihiekkaisenrannan ja kristallikirkkaan veden? Santorinilla on pikkukiviranta ja puhdas meri, parasta kuitenkin oli olla kahdestaan reissusa!

      • Santorini ole

        Eihän Santorini ole Kanarialla? Sehän on Kreikassa! Mutta pikkukivirannat eivät ole kivoja. Olen kokeillut Rodoksella. Kyllä sen hiekkaa pitää olla.

        Mutta älkää nyt ainakaan Kanarialle menkö. Siellä on ihan järkyttävää. Välttäkää myös Espanjassa paikkoja , joissa esim. englantilaiset käyvät sankoin joukoin rälläämässä. Niitä ei kestä kukaan.

        Oletteko ajatelleet Brasiliaa, Meksikoa, Karibiaa, Intiaa, Malediiveja, Dubaita, Tunisiaa, Keniaa, Sansibaria.. Onhan niitä, liian kanssa.

        Sansibarin saari Tansaniassa olisi noista ehdoton suosikkini. Ei ole vielä turistien kokonaan valloittama paikka. Muita vaihtoehtoja voisi olla Kerala Intiassa ja Mauritius Intian valtameressä.


      • karibiaa..
        Santorini ole kirjoitti:

        Eihän Santorini ole Kanarialla? Sehän on Kreikassa! Mutta pikkukivirannat eivät ole kivoja. Olen kokeillut Rodoksella. Kyllä sen hiekkaa pitää olla.

        Mutta älkää nyt ainakaan Kanarialle menkö. Siellä on ihan järkyttävää. Välttäkää myös Espanjassa paikkoja , joissa esim. englantilaiset käyvät sankoin joukoin rälläämässä. Niitä ei kestä kukaan.

        Oletteko ajatelleet Brasiliaa, Meksikoa, Karibiaa, Intiaa, Malediiveja, Dubaita, Tunisiaa, Keniaa, Sansibaria.. Onhan niitä, liian kanssa.

        Sansibarin saari Tansaniassa olisi noista ehdoton suosikkini. Ei ole vielä turistien kokonaan valloittama paikka. Muita vaihtoehtoja voisi olla Kerala Intiassa ja Mauritius Intian valtameressä.

        Sinne on kalliimmat matkat ja pitkät lennot,joten kutulomalle voisi siksi lähteä kauemmaksi kuin Kanarialle,koska lapset ei jaksa pitkiä matkoja ja koneenvaihtoja. Kyllä ne puuterirannat ja paratiisisaaret vaan kummasti kiinnostaa!!! Muutenhan paikalla ei väliä,kun kahdestaan pääsee...


      • kommentista..

        ..mutta pikkukivirannat ei nyt kauheesti houkuta..
        ja jos rahaa on laittaa reissuun,niin eikö sitä voisi lähteä Karibialle? Kyllä se aina Välimeren voittaa!! Taitaa olla kateelisten panettelua...
        Lasten kanssa ollaa kierrelty Välimerel ja Kanarial,kahestaa lähetää jonnekin muualle,Espanjassa on tullu asuttuakin...


      • jos joskus...
        kommentista.. kirjoitti:

        ..mutta pikkukivirannat ei nyt kauheesti houkuta..
        ja jos rahaa on laittaa reissuun,niin eikö sitä voisi lähteä Karibialle? Kyllä se aina Välimeren voittaa!! Taitaa olla kateelisten panettelua...
        Lasten kanssa ollaa kierrelty Välimerel ja Kanarial,kahestaa lähetää jonnekin muualle,Espanjassa on tullu asuttuakin...

        Nyt järkätään matkoja jo Venetsuelaankin. Itse lähtisin sinne heti jos vaan kukkaro sanoisi että voi lähteä. Siellä on upeat rannat ja mahtavat luonnonalueet. enkelinputoukset amatson ja vaikka mitä. Ainakin todella exoottista ja uutta.


      • sinnekin!
        jos joskus... kirjoitti:

        Nyt järkätään matkoja jo Venetsuelaankin. Itse lähtisin sinne heti jos vaan kukkaro sanoisi että voi lähteä. Siellä on upeat rannat ja mahtavat luonnonalueet. enkelinputoukset amatson ja vaikka mitä. Ainakin todella exoottista ja uutta.

        Joo,yhtenä vaihtoehtona myös tämä on ollut jonkin aikaa,pitänee miettiä. Pitäis käydä niin monessa paikassa!!;)


      • tuossa
        kommentista.. kirjoitti:

        ..mutta pikkukivirannat ei nyt kauheesti houkuta..
        ja jos rahaa on laittaa reissuun,niin eikö sitä voisi lähteä Karibialle? Kyllä se aina Välimeren voittaa!! Taitaa olla kateelisten panettelua...
        Lasten kanssa ollaa kierrelty Välimerel ja Kanarial,kahestaa lähetää jonnekin muualle,Espanjassa on tullu asuttuakin...

        sinusta oli kateutta? Mielipiteenvaihtoa lähinnä, ja esittipä tuo kirjoittaja ihan ok kysymyksenkin sinulle, ja heti leimasit kateudeksi... hmm...


      • rahaa
        kommentista.. kirjoitti:

        ..mutta pikkukivirannat ei nyt kauheesti houkuta..
        ja jos rahaa on laittaa reissuun,niin eikö sitä voisi lähteä Karibialle? Kyllä se aina Välimeren voittaa!! Taitaa olla kateelisten panettelua...
        Lasten kanssa ollaa kierrelty Välimerel ja Kanarial,kahestaa lähetää jonnekin muualle,Espanjassa on tullu asuttuakin...

        niin kannatais varmaan turvautua matkatoimistoon josta kysellä vinkkejä...


      • Paris Rice
        jos joskus... kirjoitti:

        Nyt järkätään matkoja jo Venetsuelaankin. Itse lähtisin sinne heti jos vaan kukkaro sanoisi että voi lähteä. Siellä on upeat rannat ja mahtavat luonnonalueet. enkelinputoukset amatson ja vaikka mitä. Ainakin todella exoottista ja uutta.

        Pariisi on erin omainen kohde sextailuunx. Ei paljon lämmmintä talvella mutta ratsastus miehen ja naisen välilllä pariisissa kesällä, aahh!!


    • South Pole

      Suosittelen Etelänapaa. Siellä on Suomen keskitalven aikana keskikesä ja aurinko paistaa koko ajan, eikä pakkastakaan liene ihan hirveästi. Meri ympäröi mannerta joka puolella. Siellä olisi oiva tilaisuus tehdä tuttavuutta halutessa pingviinien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe