Ns, eläinsuojelijat

Agressiivisia

Ihmetyttää näiden eläinsuojelijoiden tosi agressiivinen vit... pohjainen kirjoittelu torin palstoilla,jos nämä luuleevat saavansa sillä jotain hyödyllistä aikaiseksi niin metsään meni.Olin hesyn lahjoittaja ja jatkan kun edellä mainittu touhu loppuu,luulisi eläinsuojelu yhdistysten edes puuttuvan näihin jääköön kirjoittamatta.

7

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ccrawr

Meni hetki ennen kuin kirjoituksestasi sai tolkkua.

Kuitenkin, postisi antaa ymmärtää, että sen sijaan että auttaisit kissojen hyvinvointia, päätät lopettaa niiden auttamisen sen takia, kun palstoilla ihmiset tulevat ja huomauttelevat epäkohdista?

Eikö tämä ole vähän typerää?
      En usko että kukaan lopettaa tänne kirjoittamisen tuollaisen uhkailun takia. Kaikilla on omat mielipiteensä ja niistä saa pitää kiinni. Luovutusikä ja paperiton rotukissa ovat aina asioita, joista suomalaisia pitäisi valaista. Monet eivät tiedä, miten paljon harmia nämä kaksi asiaa voivat tehdä.

Mutta jos haluat lopettaa hesylle lahjoittamisen jnkun paltsan taka,se on sinun päätöksesi. Ainakin näemme, että sinulle eläinten hyvinvointi tulee vasta jonkun foorumipalstan jälkeen.

• epäselvä

kirjoitus.

Se on oma valintasi ja häpeäsi.
      Rankaiset eläinsuojeluyhdistystä nettikirjoittelusta. Ja eläinsuojeluyhdistysten toimialaan tuskin kuuluu nettipalstojen valvonta. Onpas lapsellista touhua ja näkemystä. Tuskin ketään enempää kiinnostaakaan.

Eihän kyseessä ole eläinsuojelijat vaan paperillisten kissojen kasvattajat, jotka ovat huolissaan bisneksensä suhteen. Onhan se heille suuri vaara kun joku myy rotukissoja paljon halvemmalla kuin he. Siksi he jankkaavat samoja asioita ketjusta toiseen, vaikka tietävätkin olevansa väärässä.

• Ccrawr

Kerta mielestäsi kasvattajat ovat väärässä, voisin kysyä sinulta helpon kysymyksen, kerta olet niin 'oikeassa'.

Listaa minulle kaikki kasvattajan menot mitä kissanpentueesta tulee ja mietitään sitten mitä bisnestä kasvattajat kasvatuksella tekevät.

• Anonyymi

Haluan ottaa puheeksi ja nostaa esiin.

Kuinka elsut ' vievät kissoja.

Ell. Luvalla.

Perusteetta.

Suomen lainsäädännön vastaisesti.

Onko kokemuksia ?

Kirjoittakaa.

Meidän kissat vietiin maaseudulla.

Vedoten etteivät saa liikkua ulkona.

Huom. Omalla maalla

On ihmisoikeus rikos.

• Anonyymi

No eiväthän kissat saakaan liikkua ulkona. Ellei sitten niille ole rakennettu täysin kissanpitävää ulkotarhaa. Oliko sellainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiväthän kissat saakaan liikkua ulkona. Ellei sitten niille ole rakennettu täysin kissanpitävää ulkotarhaa. Oliko sellainen?

Autoilu pitäisi kieltää kokonaan ja jokainen kulkekoon matkansa pyörällä tai muulla korkeintaan 40km tunnissa kulkevalla menopelillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe