Musiikki ratkaisee

Kaikki on mahdollista

Myönnetään heti alkuun,et Britneylle vois antaa Nobel - palkinnon törttöilystä...mutta kaikesta huolimatta oon edelleen sen fani, koska tykkään Britneyn musasta, Gimme more on loistava biisi baarissa tanssittavaks...Pointtini on vaan se et musasta voi tykätä, vaikka ihminen tulis hullujen huoneelta..jokainenhan itse päättää, ketä ihailee ihmisenä, ketä ei..mulle Birtney ei oo koskaan ollu roolimalli, oon liian järkevä Britneyn tempauksiin...onneks uus levy tulee jo lähitulevaisuudessa, maltan tuskin oottaa :)

6

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.K.P.

...Britneyn musaa, vaan ammattimaisten hittitehtailijoiden Britneylle kirjoittamaa mittatilausdiipadaapaa. En usko, että Britney Spears olisi koskaan pystynyt tekemään ainoaakaan musiikkikappaletta itse. Ei siis voi puhua mistään "Britneyn musasta".

• joo-o.

Ihan yleisesti puhutaan artistin musasta, vaikkei itse olisikaan sen tekoon laulua lukuunottamatta osallistunut.

• Huoltajuuden Kevinille

Tai kokonaan. Niin silloin on paskan hailee Briitulle menestyykö vai ei. Silloin henkivartijoiden pitää olla 24 tuntia vuorokaudessa Britney lähellä.

• tuo osaa

tappaa itsensä ilman henkivartijoitakin .(

• täyttä sontaavi

Britnin ns. musiikki on sellaista tehtaalta suollettua muovikrääsää, ettei pahemmasta väliä.

• on kamalaa

Ei Britneyn musa kyllä eroa yhtään nykyajan popmusasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2962
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1761
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1206
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      120
      922
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      914
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      897
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      790
    Aihe