Mikähän on vikana kun Almeran (99) mittaristo alkaa joskus kesken ajon näyttämään ihan mitä sattuu ja minuutin päästä palautuu..? Nopeus juuttuu ihan mihin sattuu ja kaikki muut mittarit hyppää tappiin.
Almeran mittaristo sekoaa..
2
1040
Vastaukset
- mullakin
Mulla on kanssa 99-allu sekoilevalla mittaristolla. Samantapaista oiretta kuin keskustelun avaajalla. Nopeus- ja kierroslukumittari nykii edestakaisin, sitten jumittaa johonkin kohtaan. Yleensä alhaiseen nopeuteen. Viime reissulla oli vähän erilainen. Nopeus jumittui 180:een vähäksi aikaa, sitten nopeus- ja kierroslukumittari meni molemmat tappiin. Bensa ja lämpömittari laskivat nollaan. Eivät palautuneet, kun sammutin auton, myös matkamittari jäi pimeäksi. Mutta kun auto seisoi yön yli, niin mittarit olivat palautuneet ja pelasivat taas. (kunnes taas kun huomenna lähden....)
Please, kertokaa, jos on tullut sama vastaan.- allu--m
ei helvata tollasta vikaa en o kuullukaa..mul 99 allu eikä tollast tehny .outoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996