vaimon reissu

Sam66

Vaimoni Leena on 41 vuotias viehättävä blondi,kesällä vaimoni päätti lähteä käymään keski-suomessa ystävättärensä häissä itselläni oli työ kiireitä joten en voinut lähteä mukaaan.
Leena viipyi siellä koko viikonlopun ja kun hän palasi kotiin sunnuntai iltana hän kertoi että hauskaa oli mutta muuta hän ei kertonutkaan ,oli vaan hyväntuulinen en kiinnittänyt siihen silloin mitään huomiota
Muutama viikko reissunsa jälkeen eräänä lauantaina kun lapsemme olivat menneet kavereidensa luo yöksi otimme Leenan kanssa viiniä ja pussailimme sohvalla vihdoinkin saadaan olla kaksin
Viinin rohkaisemana vaimoni kävi tosi kuumana ja kävin toki itsekin
Olin joskus kertonut vaimolleni että kiihotun ajatuksesta kun ajattelen että joku vieras panisi vaimoani .tästä syystä ihan leikiten kysyin vaimoltani että yrittikö kukaan iskeä sinua kun olit reissussa
Yllätyin kun vaimo oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi ethän suutu jos kerron sulle mitä siellä tapahtui, sillä sinähän olet tavallaan antanut minulle luvan.Sydämmeni jyskytti kiivaana kun kuulin nuo vaimon sanat ,ja lupasin olla suuttumatta ja pyysin häntä malttamattomana kertomaan
Leena oli kaivanut kullini ulos housuista ja hän runkkaili sitä hiljaa
Leena kertoi että itse häät olivat ihan pienimuotoinen tapahtuma ja kun juhlat olivat vähän jäykät hän lähti erään pienen ryhmän kanssa vielä illemmalla ravintolaan
Ravintolassa oli kova meno päällä ja vaimoakin oli haettu tanssimaan,sitten eräs komea ulkomaalainen oli ruvennu piirittämään vaimoani,kaveri oli noin 30 vuotias ja myöhemmin selvisi että hänen nimensä oli Carlos
Leena kertoi että hidasta tanssiessa hän oli tuntenut kuinka kaverilla seisoi ja hän oli päättänyt ihan vaan kiusotella kaveria ja painautui häneen aivan kiinni ja hieroi itseään Carlosia vasten ,tämän jälkeen Leena tunsi kuinka kalu kaverin housuissa jäykistyi entisestään ja Vaimo sanoi että häntä alkoi kiihottamaan kun hän tunsi kovan kalun lantiota vasten ja se ei ollut mikään pieni vehje
Niin siinä sitten kävi että hänen kiusotteluksi tarkoitettu peli muuttui kiihkoksi ja kun Carlos vielä suuteli ihanasti niin hän kävi jo todella kuumana ,ja hän oli samalla muistanut että minähän olen tavallaan näyttänyt vihreää valoa
Lähdimme hotellihuoneeseeni ja Calosilla oli todella vaikeuksia peitellä kohoumaa housuissaan
Kertomuksen tässsä vaiheessa suutelin Leenaa ahnaasti ja Leena kuiskasi korvaani haluanko kuulla loput ,nyökkäsin ja sanoin tottakai
Leena jatkoi että kun he pääsivät hotellihuoneeseen niin he suorastaan repivät vaatteet toistensa päältä ja vau mikä ilmestys Carlos oli alastomana ja hänen kalunsa oli todella iso kuten hän oli jo aiemmin aavistellut ja sinä yönä tämä tyttö sai munaa oikein sydämmensä kyllyydestä, Ensin kaadoin Carlosin sängylle ja ratsastin hänen päällään olimme niin kiihottuneita että Carlos laukesi melkein heti mutta hetken päästä hänen kalunsa oli taas juhla kunnosssa ja sitten naimme todella pitkään ja vaihtelimme asentoja, varmaan naapuri huoneistossa ihmeteltiin sitä meteliä sillä huusin suoraa huutoa nautinnosta
Leena kertoi että aamulla herätessään hänellä oli pieni krapula ja hän näki Carlosin nukkuvan alastomana vieressä ja hänen kalunsa oli puolijäykkänä niin hän ei voinut vastustaa kiusausta otti kaluta kiinni ja runkkasi niin kalu oli hetkessä täydessä latingissa ja Carloskin heräsi ja totesi että olipa ihana herätys ja tämän jälkeen me naimme vielä tosi rajusti kunnes laukesimme uupuneina .
Leena kertoi että hän ei ensin aikonut kertoa minulle mutta ajatteli että tämä kiihottaa minua varmasti koska olemme puhuneet tästä aiemmin
Lisäksi Leena kertoi että Carlos on naimisissa suomalaisen naisen kanssa ja sinä viikonloppuna Carlos oli kesäleskenä vaimo oli mennyt sukuloimaan toiselle paikkakunnalle
Sitten Leena kertoi että he vaihtoivat Carloksen kanssa puhelin numeroita ja Carlos on tulossa käymään syksyllä Helsingissä ja heillä on tarkoitus tavata saanhan kulta Leena kysyi anoen vastasin suutelemalla lupasin muka miettiä

3

21364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mas69

      HUONO

    • mitä tapahtui

      sinä aikana, kun vaimosi kertoi nussineensa sen Carloksen kanssa! Runkkasiko hän sulle orkut, vai mitä tapahtui?? Tarkenna tänne juttu, tai meilaa mulle ossaan [email protected] meili, jossa kerrot koko jutun tarkemmin...


      Acer-boy

    • Anonyymi

      Sanoin vaimolle kun lähti ravintolaan et sitten leiki paikkakunnan poikien kanssa.
      Aamu yöllä vaimo tuli viereen, suukotti kylkeä ja kättä ja nukahti. Keitin kahvit ja vein sänkyyn juotiin rauhassa . Katsoin vaimon meikkejä oli vähän sekoittuneet vaimo kääntyi vatsalleen ja venytteli huomasin pyllyssä fritsuja, Kokeilin kädellä pakaroita ja sievästi pillun huulia, kuiskasi et viitsisi, annoin olla.
      Kysyin miten meni vastasi ei paljon kertomista kuiskasin no miten fritsut on tullut pyllyyn, oli vähän aikaa hiljaa. istuin terassilla iltamyöhään kun oli lämmintä siihen tuli kaksi poikaa kyseleen miksi istunyksin, nauroin ja sanoin kukaan ei välitä siitä pojat innostui juotiin muutama siideri ja houkuttelivat huoneeseen juomaan halvempaa juomaa, minä pöhlöyttäni läksin. kun pojat melkein koko ajan hyväilivät vähän aloin innostumaan ja kohta oli alusvaatteisillani ja pojat riisui kans. Niiden pitkät kaarevat kalut alkoi kiinnostaa ja riisuivat itsensä.
      Kun maistelin ensi kerran kalua aloin melkein heti saada toista pilluun olin kuin teinihuora annoin pillua halusta. Kun olin saanut jo kahdesti kummaltakin tuli kasi poikaa lisää, yhdellä oli valtava kalu, sain juomaa ja kyrpää aina oli joku naimassa, yhdessä välissä olin kontallaan ja vuoroin naivat spermaa valui polviin asti kun olin kontallaan sai koko ajan pieniä orgasmeja kun tunsin spermaa tulevan. Ajattelin onko yksi vai kymmenen, se on tarina eilisestä.
      Olin vieressä hiljaa kysyin sitten nautitko, katso vatsallaan minuun päin nautin nautin vitusti kun nuoret pani kiihkolla. Kokeilin nyt sievästi huulia avasi vähän jalkoja kuiskas panisitko inä sulla on porukan isoin, nousin päälle tunsin että on tosi märkä sisältä meni liukuen sisään, kuiskas voi rakas haluatko panna tämmöistä huoraa, kuiskasin en ole ennen huoraa pannukkaan lantio nousi ja kuiskasi pane kunnolla oli kiimanen pano kiljahteli koko ajan varmaan ajatteli poikien naintia ihanan liukas ja liikkeet oli kiihkeämpiä kuin ennen kun aloin kasvaa lopussa huusi että pane huoraa pane laukesin sisään tunsin kunnon kiristyksen pillussa.
      Myömemmin sain panna seinää vasten pöytää vasten seksi elämä parani valtavasti kun vielä joskus kuiskin antaako teinipillu minulle ei kä vaan pojille.
      On yllättänyt eri asuilla kun tulen töistä, on huorana on lettiperukki ja oli koulutyttönä. Kun kävi seuraavan kerran ja samojen poikain kanssa tuli aamu yöstä kiimasena päälle housut oli ihan spermassa fritsuja rinnat täynnä, kuiskas otin myös pyllyyn kolmelta. Silloin sain ensi kerran pyllyä vaimo oli hurjana kehui kuinka se tuntuu erilaiselta. Taas metiin kuukausia hyvällä otteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe