Tietääkö kukaan kuinka suuren prosessorin koneeseen voi asentaa siinä on nyt 3200 ja koneessa on muistia 1g,mutta koneen tv kortti (greatix)tökkii aina välillä eli onko kyse prosessorista vai muistista.Eli kumman lisääminen auttaa ?joku vitun serveri hyppää aina päälle jossain vaiheessa ja vie koneesta yli puolet tehoista ja sitten alkaa tökkiä.
fujitsu siemens scaleo p
4
3913
Vastaukset
kuitenkin sentestä.Veikkaisi 5 x 5 cm ainakaan ei hirveän paljon isompaa.
Mutta koneessa on muistia niinmont Gigaa,mutta TV -kortti tökkii aina välillä.Tarkoititko ettei tulla keskusmuistin määrällä pitäisi tökkiä?
Vitun serverin lisääminen ei auta,panostaisin muualle
Yleensä nuo fujitsusiimensscaleot ei hirveen kummoisia ole edes uutena saati sitten muutaman vuoden ikäisinä..
neoon desktoppii tai laptoppii ja kummassakaan ei ole peliominaisuuksii juuri ollenkaan.- mutta windowseilla
tv-korttien kanssa on aina ongelmia ja tulee aina olemaan kunnes oppivat tekemään ohjelmistaan toimivia. Testattu on sen verran usea kortti ettei tämä ole täyttä palturia. Moniajon voit unohtaa. No voithan yrittää päivittää sen maksimi 4 gigaa muistia minkä windows hallitsee, prosessori sulla on aivan riittävä, dualcorea ei ohjelmistot edes hallitse joten turha siihen on päivittää ainakaan digikortin takia. Jos käytät konettas pääasiassa digitallentimena, vaihda linuxiin jos se on linuxin tajuamaa merkkiä/mallia, saat kortistasi irti mitä siitä on mahdollista saada.
- mitkä ohjelmistot
eivät ymmärrä core2:sta.?
olisi hyvä tietää. - osa nykyisistä
mitkä ohjelmistot kirjoitti:
eivät ymmärrä core2:sta.?
olisi hyvä tietää.ohjelmistoista, koska ovat koodattu ennen tuplaytimisiä prossuja. Eivät osaa käyttää smp/tuplaydinprosssuja mitenkään eli sama kuin ajaisit niitä P100:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540