Millaisia kokemuksia ihmisillä on Jorvin päivystyspolista? Vaikka paikka on jotenkin karsean vanhanaikaisen näköinen mielestäni olen saanut sieltä aina hyvää palvelua. Jouduin kevään ja kesän aikana asioimaan siellä kolme eri kertaa lähetteellä. Siellä oli yksi tosi söpön näköinen sihteeri/osastonsihteeri tjs. mies puolinen hyvännäköinen nuori reipas kundi, joka hymyili kauniisti ja ystävällisesti. Kun itkeä vollotin käytävällä vaikeaa sairauttani hän kulki ohi ja antoi minulle joka istui penkillä nenäliinan. Tuntui tosi hyvältä kun joku edes näennäisesti välitti tilastani. En ikinä ko. ihmisen nimeä vaikka kuinka yrittäisin. Sen verran muistan kuitenkin että tyypin nimi oli jotenkin ei-suomalainen, etu ja sukunimi toivat mieleen ruotsin kielisen ihmisen, nimikyltissä oli ruotsin ja suomen liput ja nimikkeenä luki osastonsihteeri. Tosi söpö nuori mies ja piirteiltään jotenkin vanhanaikainen ei niinkään modernin perusjunttisuomalaisen näköinen, ruskeat hiukset ja hymykuopat. Saisinpa joskus tietää tyypin nimen niin kirjottaisin hänelle kiitoskirjeen. Näin hänet kolme eri kertaa ja hän meni aina johonkin kansliaan tai kulki paperit käsissä. Melkein sairastuisin vaikka uudelleen nähdäkseni sen namun!
Jorville siis isot kiitokset siitä että on päivystyksessäkin tuommoista synpaattista henkilökuntaa.
Jorvin päivystys
5
651
Vastaukset
- hm...
On kai henkilökunta Jorvissa ihan mukiinmenevää ja ystävällistä, mutta ainakin siellä saa jonottaa ihan sairaan kauan vuoroaan. Lisäksi tuttavani kertoi, että joku nutturapää oli käännyttänyt hänet pois, kun oli yrittänyt hakeutua erikoissairaanhoidon puolelle ilman lähetettä.
Itse en kyllä haluaisi joutua Jorviin, vaikka maksettaisi.Kerran käynti riittää, jos ei saa maksaa, niin ainakin saa jonottaa ja odottaa itsensä kipeäksi!- sairaala
mikä tahansa niin ei erikoissairaanhoitoon pääse ilman lähetettä paitsi piipaa-auton kyydissä. Eikä sairaanhoitaja sinne voi lähetettä kirjoittaa (oletan että puhuit päivystyksestä) vaan lääkäri sen tekee, jos on tarvetta.
En ole hoitaja vaan potilas (joka joutuu turvautumaan erikoissairaanhoidon palveluihin).
- Minjoh
Kaksi kertaa kuukauden sisällä käynyt kipeän jalan takia jorvin päivystyksessä ekalla kerralla otettiin röntgenkuvat mutta jalassa ei kuulemma ollut mitään vikaa kolme päivää saikkua kirjoitti. Seuraavana päivä terveyskeskuksessa totesivat et jalkapöydän ja nilkan nivelet ja siteet menneet pois sijoiltaan seuraus 2 viikkoa saikkua. Nyt särky helvetin moinen varsinkin kävellessä mut ei kun kotiin vaan ja särkylääkettä nassuun ja huomenna terveyskeskukseen.
- kakkis
vai että jorvi kiva paikka?
jos lääkäri sattuu jaksamaan ottaa yhden potilaan tunnissa
niin se on aika hyvin???
korruptoitunut laitos... - Anonyymi
Mieheni on juuri siellä odottanut yli 5 tuntia, hänellä on todettu haimasyöpä ja pesäkkeitä maksassa. Verenvuodon takia hän meni sinne ja halusi päästä syöpäosastolle. Nyt hän on odottanut syömättä, pelkään, että hän kuolee sinne.
En voi mitenkään auttaa häntä, olen aivan epätoivoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279