ajattelin laittaa erilliset diskantti kaiuttimet
mutta nehän kytketään rinnan olemassaolevan kaiuttimen (4ohm ) kanssa. Meneekö nuo ohmit sitten liian alas jos diskanttikin on 4 ohm
olisi sitten yhteensä 2ohm.
Mitäs autosoitin tästä tykkää?
diskantin kytkentä
2ohmia
3
4291
Vastaukset
- AudioVision
Kait sulla olis jakosuodin siihen diken ja soittimen väliin?
Soittimeen ei saisi kytkeä 2Ohm kuormaa. se ei sitä kestä. Tai saattaa kestää, mutta jos palaa, niin se on sitte oma moka. - jakosuodin
Jos ei oo varaa jakosuotimeen niin diskantteja voi suojata laittamalla oikean kokoisen konkan väliin. Se suodattaa matalimpia taajuuksia pois. Tuttu ratkaisu halvoista kotikaiuttimista.
- 2ohmia
tuli vaan mieleen että nuissa irtodiskanteissa saattaakin olla se konkka jo itsessään, joo se pitää tutkia kun kun ostaa on sellaiset.
thanks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703