Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä, tarjosi pulloa ja sanoi: "Terveh miesh, jos haluut pääshtä bileishiin, shinun on otettava ryybbyh!" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän Taivaaseen halusi. Pullo oli kuitenkin tyhjä - Pietari oli ryypännyt kaiken viinan. No, sitten siihen tuli Jeesus kuselle portinpieleen. Hän huomasi tilanteen ja kusi pulloon. Sitten hän pieri Pyhää Henkeä pulloon, ja katso, kusi muuttui viinaksi. Nyt mies sai viinaa, tuli känniin ja pääsi taivaan iloihin. Iloitkaa Herrassa, sillä Hän pelastaa viinankin puutteessa!
Vastaukset 4
- poitakaa tuo ylempi oitis
- sanoin
Ilmoittakaa asiattomasta vitsistä.
- Pööh
Hah hah heee hohohoho hahhh!!!!Ei saa poistaa! Paras juttu aikoihin!!!!
Jeesus pieree kusen viinaksi!!! Hahhaaa hohohhhooo! Pelastaa viinan puutteessa!!! Haahahaahaahha!!!! - bnoo
Pööh kirjoitti:
Hah hah heee hohohoho hahhh!!!!Ei saa poistaa! Paras juttu aikoihin!!!!
Jeesus pieree kusen viinaksi!!! Hahhaaa hohohhhooo! Pelastaa viinan puutteessa!!! Haahahaahaahha!!!!Alkaa 1500 lukijaa tulla täyteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434