Tytöt potkivat munille

Aleksi

Pari kuukautta sitten raiskasin erään siskoni ystävän, Nooran. Hän on 18. Jälkeenpäin kaduttaa, mutta silloin en voinut sille mitään, Noora oli aivan liian seksikäs, oli pakko ottaa hänet. Olemme sen jälkeen puhuneet puhelimessa ja ymmärsin että asia oli sovittu ja unohdettu.

Eräänä kesäiltana, alkuillasta siskoni tuli käymään parin ystävänsä kanssa, toinen oli Noora. Olin hieman hämmästynyt ja mietein tiesikö siskoni raiskauksesta. Hetken aikaa rupateltiin, kunnes siskoni yhtäkkiä tuli taakseni, otti esille veitsen ja vei sen kaulalleni.

- Aleksi, mää tiiän mitä sä teit Nooralle, vitun runkkari.

En saanut sanaa suustani, olin yllättynyt ja peloissani. Toinen siskoni kavereista, Jaana, käski mun riisuutua. Olin hämilläni ja kauhuissani. Aloin riisumaan. Hetken päästä olin alasti tyttöjen edessä. Sisko tuli eteeni.

-   Jos sä et tottele meitä tai yrität ihan mitä vaan nii sä saat täst veitsestä. Joten ooppas nyt kiltti poika.

-   Ota kiinni munastas ja runkkaa se kovaks, sanoi Noora. Kato tota Lolan kuvaa ja kuolaa sen edessä

Katselin Lola Odusogan kuvaa jossain mainoksessa ja runkkasin pallit heiluen kaluni kovaksi. Ajatukset oli aika sekasin, mutta sain munani pystyyn. Häpesin, erityisesti sitä että siskoni katseli runkkaamistani. Oli hän sitä ennenkin nähnyt mutta vain vilaukselta. Tytöt kikattelivat katsellessaan runkkaamistani. Tavallaan se oli jopa kiihottavaa.

-   Vetele sillee kunnolla et kuuluu oikeen läiskinää, sanoi Jaana. Ja ähise sillee...

Aloin runkkaamaan kovaa ja nopeasti. Joka vedolla taaksepäin käteni läiskähti palleja ja reisiä vasten. Palleihin hieman sattui. Ähisin, lutkutin munaani ja tytöt nauroivat.

-   Kovempaa, huusi siskoni.

Runkkasin ja ähisin niin kovaa kuin pystyin. Tunsin että pian lentäisi spermat. En halunnut laueta tyttöjen edessä.

-   multa tulee pian. voinks mä lopettaa?
-   Et! huusi Noora.

Pian siskoni ojensi mulle pienen espresso-kupin kaapista ja sanoi että "laukee tohon".

Otin kupin, enkä uskaltanut vastustaa. Jatkoin runkkaamista, kunnes tunsin että mällit irtoo. Painoin munan päätä hieman alemmas ja tähtäsin kuppiin. Spermat ruiskahtelivat paineella, kaikki ei osunut kuppiin. Tytöt kikattelivat katsellessaan nautinnosta vääristyneitä kasvojani ja spermani ruiskuamista. Siemensyöksyn jälkeen tunsin itseni todella idiootiksi ja olisin halunnut häipyä paikalta.

-   Juo se, sanoi sisko.
-   En mä haluu, eiks tää nyt jo riitä
-   Vittu juo se, ellet haluu tätä veistä munilles!

Katsoinn kuppiin. Se oli yli puolillaan valkoisesta limaisesta spermasta. Otin kupin huulilleni ja kaadoin spermat suuhuni. Nielin koko lastin nopeasti. Se tuntui kitkerältä kurkunpäässä ja nielemisen jälkeen suuhun jäi sperman maku. Tyttöjä huvitti.

-   Miltäs tuntuu homorunkkari?
-   Ei miltään, kai.
-   Onks kiva raiskata tyttöjä?
-   Ei
-   Sait maistaa sitä mitä Nooraki.
-   Joo.

Noora otti laukustaan kahdet käsiraudat. Keittiössäni on parvi jota kannattelee kaksi metallitankoa. Tytöt sitoivat käteni käsiraudoilla levälleen kiinni tolppiin ja käskivät mut selälleni lattialle. Tottelin ja ajattelin kauhulla mitä tässä vielä tapahtuu. Mä halusin pois. Tytöt levittivät reiteni, Jaana ja siskoni istuivat niiden päälle pakottaen ne pysymään levällään. Aavistin että pian tulee potkua munille. Ja niin myös kävi. Noora asettui reisieni väliin ja hetkessä tunsin miten Nooran kenkä iskeytyi pallejani vasten. Pallit heilahtivat ja litistyivät kehoni ja Nooran jalan väliin. Viiltävä valkohehkuinen tuska lähti salaman nopeudella jalkovälistäni. En saanut henkeä ja yritin rimpuilla irti. Mutta lihakset tuntuivat veltoilta ja koko alavatsa jomotti kuin tulessa. Tytöt nauroivat.

-   Hyvä potku Noora, anna mennä vaa lisää

Noora astui munilleni. Kipu vain yltyi. En pystynyt puhumaan tai liikkumaan, kipu ja tuska oli niin kovaa. Tytöt vaihtoivat. Noora tuli istumaan reiteni päälle ja Jaana asettui jalkojeni väliin. Kiivaaseen tahtiin Jaana potkaisi suoraan kiveksiini kolmesti peräkkäin. Kauhu oli hirvittävää. Jaana tuli siskoni paikalle joka asettui seuraavaksi potkimaan. Hän otti vauhtia ja tunsin hirvittävän potkun jälleen munissani. Tuntui kuin pallit olisivat hajonneet. Heti perään hän potkaisi uudestaan ja uudestaan. En pysynyt enää perässä mutta sain siskoltani varmaan kymmenen potkua pusseihin. Lopetettuaan hän sylkäisi päälleni. Hän kääntyi poispäin, mutta yllättäen potkaisikin vielä kertaalleen. Kipu ei enää yltynyt. Alavatsa särki, kivekset eivät enää tuntuneet selkeästi, en tiennyt missä kunnossa ne ovat.

-   Et taida raiskata enää ketään runkkari?

En pystynyt vastaamaan mitään. Sisko avasi kahleeni ja jäin lattialle makaamaan. Tytöt poistuivat kikatellen. Makasin paikallani varmaan pari tuntia, jalkoväliin sattui niin etten pystynyt liikkumaan. Kun sitten raahauduin sohvalle jokainen pienikin liike sattui. Pallit olivat turvonneet isojen kananmunien kokoisiksi ja pussit olivat sinertävät ja appelsiinin kokoiset ja kireän tuntuiset. Tiesin että kasseissa oli sisäistä verenvuotoa ja kivekset olivat ruhjoutuneet. En mennyt lääkäriin, en kehdannut. Pariin päivään en pystynyt liikkumaan, ja turvotuksen lasku palleissa kesti pari viikkoa. Kolmen viikon päästä sain jälleen kullini jäykistymään ja spermani lentämään. Olin helpottunut.

En tiedä mitä palleilleni kävi, mutta luulen että ne selvisivät iskuista.

7

6077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      jos kivekset ovat kiertyneet ympäri, niihin ei mene verta, ja ne lakkaavat toimimasta. itselleni on käynyt niin, ja onneksi ehdin leikkaukseen ajoissa. ne saatiin vielä toimintakuntoon. kipu oli kyllä aivan älytön, sen muistaa loppu elämänsä!!!

      • namia

        tahdo lisää, harjoitus tekee mestarin, voisin opettaa siskollesi ja hänen ystävättärilleen oikean tekniikan..ei pakko soittaa tutulle dominalle, tahtoo taas


      • aaa
        namia kirjoitti:

        tahdo lisää, harjoitus tekee mestarin, voisin opettaa siskollesi ja hänen ystävättärilleen oikean tekniikan..ei pakko soittaa tutulle dominalle, tahtoo taas

        millainen on se oikea tekniikka?


    • ddd

      Luin jostain että joillain festareilla joku oli kuollut kun likkafrendi oli suututtuaan potkaissut häntä suoraan munille.

      • namia

        tänään sain taas saapasta reilusti munille, olen elossa, pallit turpoaa. Ehkä kirjoitan eräänä päivänä oman juttuni, jatkuuhan tämä käsittely joka kuukausi. Ja tekniikka, tämä potkijani hallitsee sen, sattuu, muttei kuole.Turha potkia nautintokappalettaan pois. Sopivasti ja julmasti.
        Ja minun seuraava tehtävä: juoda koirankuppi pissaa pois ja ostaa lahjaksi kunnolliset piikkikorkosaappaat. Koska selkäni ja naamani kaipaa kuulemma terävämpää hierontaa.


    • anzku

      noo... jos toi oli totta ni voi sua raukkaa...

    • Anonyymi

      haluisko joku potkasta mua munille?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe