Miten wordissä luettelo saadaan aakkosjärjestykseen?
Excelissä helppo, mutta wordillä ei osaa.
Aakkostaminen
5
4157
Vastaukset
- luettelon
yli ja valitse "Taulukko" > "Lajittele" > valitse Lajitteluperuste ja OK.
- helpistä
Taas homma etenee.
- Hermo menee
Moi!
Minun koneessani on Word 2013, eikä noillakaan opeilla aakkostaminen toimi.
Teen näin: Aloitus, kappale, tulee ruutu, jossa Lajittele teksti, Lajitteluperuste Luettelo, tyyppi Teksti, nouseva, EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU!
Alkaa hermo mennä. Tässä koneessa on Windows 8 mutta ei toimi tämä juttu läppärissänikään, jossa on Wind.7 ja Word 10.
Auttakaa, Please!
Puhumattakaan että yritän aakkostaa 2 palstan luetteloa. Ei toimi!
P.S. Minulla on myös Excel 2013 ja siinä aakkostaminen toimii hyvin. - muuan mies
Onko sinulla luettelossa kappalevaihto (enter) rivin lopussa. Pelkkä rivinvaihto (shift ente) ei riitä. Ja jos luettelossa on numerointi lajittelu tapahtuu numeron mukaan, ei tekstin.
- Hermo menee
Kiitos, muuan mies! Tuossahan se vika oli, että olen tehnyt kappalevaihdon shift enterillä. Korjasin ja tein sen pelkällä enterillä ja nyt aakkostaminen toimii. Riviväliä muutin sitten Tekstinkäsittely/riviväli. Hieno juttu, että sain täältä apua, olen miettinyt pääni puhki, missä se vika on. :)
(Tekstiä aakkostan, en numeroiden mukaan.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841