Mikä suomalainen bändi,on mieslaulaja ja musiikki on suomipoppia eikä kappale ollut kovin nopeakaan.Samettia sana toistui laulussa useasti.Voi olla että kukaan tiedä mistä bändistä on kyse?
Mikä biisi?
4
2501
Vastaukset
- maju
Oiskohan sen kappaleen nimi "Korallia"...sanat jotenkin niin että...korallia, korallia ovat helmeni minun, ja varjot, jotka seuraa, ovat samettia...Bändin nimi vois olla Klamydia...tai sitten ei...:-)
- JiiKoo
Olisko Korallia-biisin esittäjä Claudia?
- Pate
..Pave Maijasen kipale vuodelta 198?.
- ???
on aika rauhallinen biisi...
Artist : Huonot Don
Song : Leijat Helsingin Yllä
Album :
Submitted by : Inkie
Corrected by : mirka
Rated : 9.8 (6 votes)
Kun kadut ihmisistä täyttyvät Minä katselemaan jään Menneitä kuvia vuosien takaa Mielessäni nään
Kun kadut askeleista täyttyvät Minä mielessäni käyn Kaikissa noissa paikoissa joissa aikaa yhdessä vietettiin
Näätkö nuo leijat Helsingin yllä vasten mustaa samettia Ja niiden värit kauniit fosforinhehkuiset Näätkö nuo leijat Helsingin yllä tuhansissa väreissään Vieläkö uskot että ne pimeyden kukistavat
Kun kadut ihmisistä tyhjenevät Minä ajattelen sinua Ja noita kolmea kaverusta, jotka toisiinsa luottivat Sinä iltana
Kun he näkivät leijat Helsingin yllä vasten mustaa samettia Ja niiden värit kauniit fosforinhehkuiset Kun he näkivät leijat Helsingin yllä tuhansissa väreissään
Ja uskoivat että ne voivat pimeyden kukistaa
Näätkö nuo leijat Helsingin yllä vasten mustaa samettia Ja niiden värit kauniit fosforinhehkuiset
Näätkö nuo leijat Helsingin yllä tuhansissa väreissään Vieläkö uskot että ne pimeyden kukistavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144