Snipu vai rynkky?

fafa5325

Kumpi olis parempi sniper vai konekiväär`?

28

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thmpsn

      mun nielest kannattaa ostaa sähkö koska mulla on ittellä snipu ja oon kyllästyny siihe

    • Torzii

      itselläni on snipu ja sähkö snipaamiseen kyllä välillä kyllästyy ja taas toisin haluuaa päästä snipaamaan eli kyllä sähkö olisi parempi vaihtoehto mutta jos ei ole rahastakiinni niin molemmat

    • max-ium

      Riipuu vähän sinusta. Mutta mielummin sähkö konekivääri.

    • Glock seventeen

      Jos tarkk' ampujaks aiot nii sitte vaa "snipu" käteen ja ghilliet niskaan.
      Jos taas rynnäköimään tahdot kaksi kiloo painavalla rynkyllä niin siitä vaa.

      • "V V

        Ai onko sinusta 2kg paljon vai? Hahahaa, eipä taida paljon lihas käsiä pakottaa. (Oma versio sanonnasta"Eipä taida järvi..eh järki päätä pakottaa) (Se oli yber hauskaa..naura)

        2. Konekivääri on eriasia kuin rynnäkkökivääri. Osta sähkä rynkky.


      • ewdasg
        "V V kirjoitti:

        Ai onko sinusta 2kg paljon vai? Hahahaa, eipä taida paljon lihas käsiä pakottaa. (Oma versio sanonnasta"Eipä taida järvi..eh järki päätä pakottaa) (Se oli yber hauskaa..naura)

        2. Konekivääri on eriasia kuin rynnäkkökivääri. Osta sähkä rynkky.

        ehdottomasti rynkky koska kuitenkin sua alkaa harmittaa että joudut joka laukauksen jälkeen lataa että voit ampua kun sähkössä voit vaan painaa liipasinta. jos on rahasti kiinni on snipu paremi vaihtoehto


      • hgfdd
        ewdasg kirjoitti:

        ehdottomasti rynkky koska kuitenkin sua alkaa harmittaa että joudut joka laukauksen jälkeen lataa että voit ampua kun sähkössä voit vaan painaa liipasinta. jos on rahasti kiinni on snipu paremi vaihtoehto

        ei vältist tarvii ladata jos ostaa kaasukäyttösen snipun. ( ei oo paljo kalliimpi ainankaa proairsoftissa)


    • kaspreivir

      no itelläni on sähkö snipu joka kelpaa minulle se vain riippuu sinusta mistä pidät minä pidin tosta sähkösnipusta ja ei ollut turhan kallis mut se on vain omakohtainen valinta et kumasta pidät :D:D

      • plastic solder

        mistä ostit ja minkä niminen ja merkkinen?


    • Elitesniper95

      Tottakai sun kanzii hommata xnipa niin tulee enemmän headshotteja!!!11...mutta se on vaan aikahankala ladata, ja pitkä....mut olis konekivääriki iha hyvä ku sillä vois tappaa monta kerralla....mutta se on vaan niin vitun painava ja iso, ja kansa huonojuttu on se kun siihen menee niin paljo kuulia, ja sitten siihen pitäis ostaa kans akku ja laturi ja se tulee sen takia sitten niin kalliiks...

    • Heeboilij@

      Mulla on snipu vsr-10 g-spec ja sähkö famas sv.
      tällä hetkellä käytän mielummin snipua, kun se on aika uus vielä...

      Voisin ehkä myydä sen Famas SV:n, koska tarttisin rahaa tollaseen maruin AEP USP:iin

      Sit mulla ois niinku xnaipperi ja sähkö uspi back-uppina.

      Jos oot kiinnostunu ostamaan noin 9kk vanhan ja hyväkuntoisen Famasin, niin ilmoittele! sähköposti: [email protected]

      En kyllä ihan heti ole valmis myymään asetta, kun pitää vielä vähän totutella tohon snaipperiin...

      Famas on erittäin hyvässä kunnossa!!! :D

    • fnghg

      osta g3 tai ihan mikä sähkö ase laita kiikari tähtäin mutta jos et ole kärsivällinen osta tavallinen sähkö konepistooli/konekivääri jos olet kärsivällinen osta pultti lukko snipa

      • Batman++++++++Penisk

        ..............................


    • higlu

      osta m14. ampuu sarja ja kertatulta

    • jaaha nimimerkki?

      SNIPER!

    • pgj

      Pelitavasta kiinni kumman haluaa (ja rahasta)

    • fynny gay

      SNIPER

    • Snipuun kyllastyy

      Sähkö-konari tiätyst. :P

      Itel oli joku jousitoimine snipu ja kyllästyin kuukauden pelien jälkee siihen.

      Konaril voi sentäs tehä " rynnäkön " ja ampuu vaa kaikki vastaan tulevat :P

    • aatulmasoiafau

      mulla on ongelma en osaa päättää ostan ko snipun vai sarja aseen :( auttakaa mua kumman ostan se ei oo sellai rahasta ainakaan kiinni tai sella ai auttakaa :)

      • kilo98

        osta mieluummin rynkky ittekin mietin kauva kumma ostan mutta osti rynky


    • late man

      osta snipu kun kyllästyt myyse aja osta rykky

    • S.T.A.L.K.E.R.

      Osta rynnäkkökivääri, viritä se ja hommaa siihen pikakiinnikekiikaritähtäin; jos rynkyttäminen alkaa kyllästyttää, voit laittaa scopen kiinni ja alkaa kykkimään puskassa.

    • Avtomat Kalasnikova

      Kummatkin

    • mamo

      snipulla on vaikeempaa ja sähköllä tylsempää

    • HK MAKKARA95

      mielummin konekivääri

    • ProSniper

      Tarkkuuskivääri ehdottomasti! Itsellä on VSRP-10 Well MB03 etujaloilla, sekä isolla kiikaritähtäimellä. Ihan saatanan kestävä, tarkka ja hyvä virityspohja. Viritin omani lähtemään 140-150m/s. Mutta rynnäkkökivääreissä on omat puolensa tietenkin. Omistin ennen tuota snipua Cybergunin AK47 betan. Myin ja ostin tarkkuuskiväärin =D Ja snipuun olen ollut todella tyytyväinen .

    • sr-25

      Ihan rippuu pelitavastasi: itselläni on puoliautomaattinen m150 vireillä oleva snipu ( sr-25 ) ja se sopii pelitapaani kuin nakutettu (: Viholliset kaatuu jo kaukaa, mutta mikään ei silti estä menemästä hieman ramboilemaan ;))

    • Anonyymi

      Snipu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe