Ruåtsalaisittain ;)

vitsiniekka

Kaksi vanhaa ruotsalaista käveli metsässä.
- Tämä paikka herättää minussa muistoja. Tällä aukiolla sain ensimmäisen kerran. Valitettavasti homma tosin keskeytyi kun partnerini äiti sattui paikalle.
- Mitä äiti sanoi?
- Bää-ääää...
---------
Pari vanhempaa ruotsalaisherraa istui baarissa ja katseli aikansa kuluksi kadun ylitse hautausmaalle.
- Ajattelen usein kahta poikaani, jotka lepäävät tuolla.
- Varmasti.
- Joskus toivon, että he olisivat kuolleita.
---------
Kaksi ruotsalaista avioparia oli kyllästynyt vakituiseen partneriinsa ja he päättivät kokeilla parinvaihtoa. Vaihdetut parit siirtyivät omiin huoneisiinsa ja hommat alkoivat. Kesken tiimellyksen toinen naisista kohottautui ylös ja tuumi:
- Mitenkähän pojilla sujuu?
---------
- Etkös sinä Bengt perinyt tätisi tässä äskettäin?
- Kyllä, mutta en tiedä, voinko pitää hänet, sillä hän haisee jo tosi pahasti.
---------
Kaksi ruotsalaista juttelee lapsukaisistaan.
- Mitä sinun pojallesi kuuluu nykyään?
- Hän on muuttanut Kongoon ja asuu siellä paviaanin kanssa.
- Jaa... onko paviaani uros vai naaras?
- Naaras tietysti. Poikani on aina ollut normaali.
---------
Tukholmalainen ajeli autollaan Skånen maaseudulla hämärän alkaessa langeta jo vihannille niityille, kun hän huomasi, että talonpoika oli selvästi harjoittamassa zoofiliaa lehmän kanssa. Parin minuutin päästä hän näki toisen vastaavanlaisen tapauksen. Uteliaana ja ennakkoluulottomana maailmankansalaisena hän kiinnostui asiasta ja päätti itsekin koettaa.
Hän pysäköi autonsa ja astui ulos niitylle. Pian hän löysikin lehmän ja aloitti operaation. Vähän ajan kuluttua kuitenkin hän kuuli takaansa naurua ja hän kääntyi yllättyneenä ja nolostuneena katsomaan. Ne samat talonpojat siinä hekottelivat.
- Mitä sinä oikein luulet tekeväsi? kysyi toinen maaseudun asukki.
- Miten niin... tukholmalainen nolostui. Itsekin te lehmää.. Minä näin..
- Niin niin, toinen talonpoika tirskui, mutta etkö näe, miten ruma tuo lehmä on?
---------
Ruotsalainen oli keksinyt loistavan tavan välttyä AIDS-tartunnalta, ja sitä hän esitteli ystävälleen.
- Se on hyvin helppoa. Nussin koiria!
- Kuinka alas sitä voikaan mennä... ystävä päivitteli.
- Minun ennätykseni on spanieli.

0

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 154
        4403
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        115
        4000
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        23
        2701
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        28
        1891
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        22
        1757
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1659
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        20
        1641
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        91
        1561
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1553
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1511
      Aihe