Helmi-maaliskuussa suunnitteilla parin viikon reissu Mehicoon ja tarkoituksena muiden matka-aktiviteettien lisäksi sukeltaa (tietenkin) kun on kuulemma mahtavat mestat tuolla suunnalla. Itse olen OWD ja miehen olisi takoitus suorittaa kurssi reissussa ja itse harkitsen AOWD: suorittamista samaan aikaan. Kokemuksia eri kohteista - sekä aloittelijalle että vähän enemmän sukeltaneelle ?
Parhaat sukelluskohteet ?
Pipsa76
2
849
Vastaukset
- padi-boy
siellä yhessä paikkaa oli tosi siistiä, siis veden alla.. se oli siit rannasta jotain 50 metrii ku näky hienoja kaloja, menkää sinne vaan ihmeitä näkemään!!
- scubasenior
http://matkakohteet.blogspot.com/2008/04/parhaat-sukelluskohteet.html
Joitain hienoja mestoja ja varsinkin jos meksikoon oot menossa niin pikku mutkalla pääsee tsekkaamaan naapurimaan belizen, ihan järjettömän upeen Great Blue Holen. Belize citystä abaut tunti veneellä ja avot. Sukellusfirmoja löytyy omiksi tarpeikseen kyseisestä citystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266