Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vapaaehtoistyötä

tekemään

Ajattelin, että pitäisin välivuoden opiskeluista ja lähtisin vapaaehtoistyöhön ensi syksynä puoleksi vuodeksi..

Teidän apuanne kaivattaisiinkin nyt..olisiko mahdollista saada tietoa teidän omista kokemuksista vapaaehtoistyössä?? Miten järkkäsitte paikkaa..onko olemassa jotain hyvää järjestöä joka voisi auttaa?? Tuntuu niin vaikealta itse ottaa monista asioista selvää ja helpottaisi paljon jos saisi tietoa sellaiselta joka itse on aikoinaan ollut vapaaehtoistyössä..

Kiitos jo etukäteen.

4

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaaehtoinen

      Käypä Allianssin nettisivuilla www.nuorisovaihto.fi. Siellä on kaikenlaisia projekteja parin viikon työleireistä (suosittelen, todella halpa tapa matkustaa!) jopa vuoden kestäviin ohjelmiin. :)

      • mie vaan

        En viitsinyt aloittaa uutta keskustelua, mutta rupesin miettimään että meneekö tuo Alliansin nuorisovaihto ikäänkuin lomasta vai joutuuko sielä paiskimaan niska limassa hommia? Voisi nimittäin olla yksi vaihtoehto ensi kesän "matkailukohteeksi". Olisi edullista jne. Mietin vain, että tuntuisiko lomalta.


      • mie vaan
        mie vaan kirjoitti:

        En viitsinyt aloittaa uutta keskustelua, mutta rupesin miettimään että meneekö tuo Alliansin nuorisovaihto ikäänkuin lomasta vai joutuuko sielä paiskimaan niska limassa hommia? Voisi nimittäin olla yksi vaihtoehto ensi kesän "matkailukohteeksi". Olisi edullista jne. Mietin vain, että tuntuisiko lomalta.

        Pääseekö alle 18 vuotiaat työleireille vain Ranskaan, Saksaan ja Viroon? :( Itse olen kyllä yli 18, mutta kaveri vasta 17. Kun nuo kohteet eivät kiinnosta.


      • hesrg
        mie vaan kirjoitti:

        En viitsinyt aloittaa uutta keskustelua, mutta rupesin miettimään että meneekö tuo Alliansin nuorisovaihto ikäänkuin lomasta vai joutuuko sielä paiskimaan niska limassa hommia? Voisi nimittäin olla yksi vaihtoehto ensi kesän "matkailukohteeksi". Olisi edullista jne. Mietin vain, että tuntuisiko lomalta.

        siellä paiskitaan töitä niska limassa. kokemuksena antoisa, mutta työtä 24/7


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe