Onko kukaan tilannut?
Miten isot telkkarit toimitetaan; toisin sanoen kuka ne toimittaa?
Gigantin oma väki, kuriiri (mikä?) vai Itella?
Kiitos
Gigantin kotiinkuljetus?
8
3932
Vastaukset
- jaa
Mulle toi Gigantin oma kuljetus pesukoneen, et eiköhän ne jonkunlaisen tv:nkin kotiin saa...
- ..
Riippuu kaupungista. Gigantilla ei ole omaa kotiinkuljetusta.
- Kuusirinne
Auto ei ollut Gigantin, mutta työntekijät kyllä ko. liikkeestä täällä Roissa, kun pesukonettamme tuotiin. Se asennettiin myös paikalleen em. henkilöiden toimesta.
- G I G A M I E S
Taitaapa olla jopa niin että viallisia tuotteitakaan ei tarvitse edes lähettää takaisin vaan se otetaan suoraan lähi Gigantin myymälään jos sellainen nyt ihan naapurissa sattuu olemaan.
- ostaja.
46" sony tuli Ouluun ihan kätevästi gigantin verkkokaupasta tilattuna. Ei muista varmasti tuliko tuo Gigantin autolla, mutta jotain on semmosellakin tuotu. ei valittamista.
- 4vuottavittu
Vittu tätä kysymyst o kysytty 07 ja vastailette tähä vielä 4 vuode jälkee?!:DD areukiddingme:)?
- heh heh
Mitäs itse vastailit tähän monen vuoden jälkeen?
- tietäjä222
Matkahuolto
https://matkahuolto.fi/
(Tää tulee googlella, jos etsii asiaa, joten vastaus siksi vanhaan ketjuun)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723