nii elikkä onko kellään kokemuksia tai ylipäätän toimisiko 20 mm dellorto mitenkään honda monkeyssa ilman mitään suurempia virityksiä 50cc koneessa vai pitäisikö olla isompaa pyttyä, tai muuta???
dellorto 20mm
4
394
Vastaukset
- 432524
onko järkiä laittaa 20mm kaasari vakio koneeseen ku saa vaan liikaa pensaa ja pensan kulutus kasvaa. eikä etes toimis tuolla kaasarilla.. sun pittää ostaa eka se 73cm3 pytty siihen ja sitte se kaasari vasta
- agg
mut kumminki 12mm-16mm toimii.. ehkä kans 18mm.. kaverilla ainaki toimi mut sit saat avartaa kanavia ja sun muuta..
- ei kantsi
turhaa pistää vakiopyttyy isoo kaasarii. niiku joku jo sano et imee vaa sit menovettä enemmä. jos ostat isomma pytyn ni pistä siihe sit isompaa kaasarii. vakiopyttyy joku 14-16mm kaasari ois iha kiva ja sit välei ja ohitinta.
- Herbertti
Isoisäni ollessa thaimaassa mekaannikkona hän tutustui monenlaisiin vekeisiin ja virityksiin.
Tähän kysymykseen vastaisin että isompi pytty olisi enemmän kuin hyödyllinen. Tällaiseen tarkoitukseen sopii myös joidenkin mielestä kyseenalainen vaihtoehto laittaa posliininen vessanpytty tuon 50cc pytyn tilalle. Pyttyjä saa halvalla esim Bauhausista ja ne ovat reilusti tilavempia. Näiden pyttyjen asennuksesta kannattaa kysyy alan ammattilaisilta neuvoa, sillä näiden asentaminen on hiukan monimutkaisempaa kuin tehareiden asennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275