Putoaako Timo ensi sunnuntaina?

afsfasfas

12

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timoa talosta!

miettikä vähä et timo tuo taloon elämää!!!

• Ei miesten kans

pelehtiminen mitään elämää luo.

• Timo putoa

Toivottavasti siellä on kolme äänestyksessä ja että yksi olisi Pia. Veikkaan kyllä että lössöjarkolla ja Pialla on taktiikka keplotella itsensä ulos äänestyksistä. Siinä on kaksi niin väritöntä ja lässyä attä saisi poistaa ilman äänestystä ulos.

Harmittää oikein kun tietää että Kadi on varmasti taas äänestyksessä. Siis kaksi varmaa: Kadi ja Timo.

APUA - jos kävisi tsäkä ja Pia joutuisi äänestykseen niin äänestäkää se ulos... pliiisss!!!

Niin koko bb-talo ja ohjelmaformaatti
      romahtaa samantien.

Eihän siellä olisi enää sen jälkeen yhtään mielenkiintoista tyyppiä.
      MissPissis, MissPissiksen kainalossa kyyhöttäjä ja muut ovat
      niin tylsää sakkia, että bb-tuotantotiimi ampuu nyt itseänsä jalkaan ja kunnolla.

Missä on karisma, sympaattisuus ja ne
      oikeasti mielenkiintoiset ihmiset?

Einari, Aki ja Timo eivät kolahda tähän kansaan, vaan pelkkää tasasen harmaata
      paskaa sen kuuluu olla...valitettavasti.

• Omituista äänestystä

Äänestyksissä on se vika meillä, että sekoitetaan se kenestä kuvittelelisi pitävänsä henkilökohtaisesti ja se, että kuka tuo ohjelmaan asioita jonka vuoksi sitä viitsii katsoa.
        En itse ole Timon fani, mutta siitä huolimatta olen sillä kannalla, että Timo on niin paljon esillä ja niin monen asian alullepanija tai kantava voima, että en kannata Timon häätämistä.
        Jos ajatellaan pelkkiä bileitä esim. niin ilman Timoa olisi aika tylsää. Istuttais paljussa ja juteltais mukavia ja sit kaikki menis nukkuu.
        Siinä se, olipa jännää.Jos Timo lähtisi myös Salen käytös todennäköisesti muuttuisi hiljaisemmaksi.

• olivat

Aki, Timo ja Einari olivat talon parhaat. Totuus on se.

• Sarppa-03

Kadi teki ihan oikein kun nimesi äänestykseen Timon! Timon parina häädössä nähdään Maxine ja Timo niin lähtee ulos!

• Niko.

Niko on ollut aika turha tapaus, ja on ärsyttänyt joitakin fiilismittarin mukaan.

• talosta ulos
        Niko. kirjoitti:

Niko on ollut aika turha tapaus, ja on ärsyttänyt joitakin fiilismittarin mukaan.

Kadi on ensisijaisti äänestettävä ulos talosta. Jos Kadia joku dikkaa, niin kyllä omassa päässäkin on silloin vikaa. Kyllähän Timo tulee kaikkien lanssa toimeen ja on ilonenkin, toimelias.

• kotiin,,

jo on sen temput nähty ja mikä ihmeen naistenmies se on jos yhden pissiksen talossa sai itselleen, sen jälkeen ei ole kauheasti vientiä ollut, niin paitsi poikien taholta.

• äänestää

ketään koska Timoa ei ole valittu äänestykseen sääntöjen mukaan. Silloin hänen ulosjoutumisensakaan
        ei voi tapahtua oikein.

• Ellei lällärikansa halua väritöntä bb;tä. Timo on ollut pitkän aikaan ainut syy miksi minä katson ylipäätänsä bb;tä. Muut ovat sen verran mitättömiä ja persoonattomia henkilöitä ettei niiden toilailuja jaksa kukaan katsoa. Ei talon kuningasta saa häätää! Noh, kyl kadikin on aika mielenkiintoinen koska se osaa olla niin itsepäinen mutta se idiootti meni kyl pistää timpan äänestykseen niin laski kyl sen arvostus aikalailla. Jos tulee äänestykseen timppa vs. Kadi, niin kadi ulos. Ja ihan sama mihin äänestykseen, niin se toinen henkilö pitää potkia pihalle, mieluiten uudet pois, kun ei niitä jaksa katsoo kukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe