Firewire liitäntä Atariin

eSTee

miten liitän Firewire laitteen Atariin?

8

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdf

      Pyydä Suomi24:a perustamaan Atari-alue, tämä alue on keskittynyt Amigaan.

      • Satunnainen kävijä

        miksiköhän Atari-porukka on alkanut vallata Amiga palstaa ja yrittävät vielä sytytellä vanhoja konesotia uudelleen. Käykööt mieluummin vaikka Playstation3 vs XBOX360 vs Nintendo Wii sotia, se on tätä päivää :P
        Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.


      • Maccileipä
        Satunnainen kävijä kirjoitti:

        miksiköhän Atari-porukka on alkanut vallata Amiga palstaa ja yrittävät vielä sytytellä vanhoja konesotia uudelleen. Käykööt mieluummin vaikka Playstation3 vs XBOX360 vs Nintendo Wii sotia, se on tätä päivää :P
        Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.

        Vallata? Mitä me valtaamme? Vai onko kyse siitä, että Atari-ihmisiä on sittenkin enemmän?

        Atari ST oli kone siinä missä Amigakin, samaa tasoa, ikävä kyllä täällä peräkylässä vain Amiga oli suosittu aikanaan Commodore 64:n avustuksella >:/

        Ja jos kerran Suomi24 ei tee omaa palstaa Atarille, täänne me tunkeudumme!

        Vastaukseksi sanon ap:lle, ettei varmaan mitenkään. Atari on sen verran wanha kone, ettei silloin tunnettu Firewireä, sitä ei saa tökättyä edes Amigaan!


      • Älä häpäise
        Satunnainen kävijä kirjoitti:

        miksiköhän Atari-porukka on alkanut vallata Amiga palstaa ja yrittävät vielä sytytellä vanhoja konesotia uudelleen. Käykööt mieluummin vaikka Playstation3 vs XBOX360 vs Nintendo Wii sotia, se on tätä päivää :P
        Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.

        On pyhänhäväistys verrata sonyn teknisesti vanhanaikaisia rupukonsoleja Amigaan, joka aikanaa sentään edusti kehityksen kuuminta kärkeä.


      • Sonyn osalta
        Satunnainen kävijä kirjoitti:

        miksiköhän Atari-porukka on alkanut vallata Amiga palstaa ja yrittävät vielä sytytellä vanhoja konesotia uudelleen. Käykööt mieluummin vaikka Playstation3 vs XBOX360 vs Nintendo Wii sotia, se on tätä päivää :P
        Minkähän konsolin puolelle muuten Amiga porukka asettuu ja minkä puolelle Atari kansa noin yleistäen? Itse olen Sony Playstationin kannalla, sen suosio muistuttaa Vic-20 -> Commodore 64 -> Amiga -voittokulkua 80-luvulta.

        Nintendo Wii on kaikkien aikojen nopeimmin myyvä pelikonsoli. Edes aiemmat playstation versiot eivät ole koskaan käyneet kaupaksi yhtä hyvin.
        Puhumattakaan PS3:sta, joka ei tunnu kelpaavan edes alennetuilla hinnoilla.
        Wii tosiaan on myynyt jo huomattavasti enemmän, kuin vuoden kauemmin markkinoilla ollut xbox360, joka sekin myy aika hyvin.


      • kuollut ja melkein kuopattu

        Kaipa tuo postaus oli lähinnä yritys provosoida tälle palstalle jotain aktiivisuutta...


      • palsta :

        aktiivikäyttäjiä molemmilla systeemeillä nykyään aika vähän


      • Apache1
        palsta : kirjoitti:

        aktiivikäyttäjiä molemmilla systeemeillä nykyään aika vähän

        Tapahtumia vain saisi tulla. Olemme kaverin kanssa suunnittelemassa yhtä sellaista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe