on jota ei voi vielä paljastaa, muuten voin menettää keksijänä kaikki oikeudet keksintööni jos haen patenttia keksinnölleni.
Keksintö on sen verran ainut laatuinen ja vahingossa huomasin sen itsekin kun se jopa toimi käytännössä.
Neuvoksen uusin keksintö
41
1957
Vastaukset
- Kuokkija naapurista
Uteliaana kysyn, milloin siitä tulee julkinen ja onko keksinnöstä hyötyä tai iloa tavalliselle tallaajalle? Jos on, niin tuleeko hinta hankinnan esteeksi?
- ;;
rantaneuvos1 kirjoitti:
useampaan kertaan ja on pettämän keksintö.
totta mooses,,,
- farth11
pahan hajuisiin ja isoihin pieruihisi?
- Pia Raisu
Ajatella, minä keksin juuri samanlaisen keksinnön kuin sinäkin neuvos. Saapi nähdä kumpi meistä saa sen ennemmin patentoitua. Oma hakemukseni on jo mennyt tänne: http://www.prh.fi/.
Jäämme mielenkiinnolla katsomaan miten homma kehittyy. Pia Raisu kirjoitti:
Ajatella, minä keksin juuri samanlaisen keksinnön kuin sinäkin neuvos. Saapi nähdä kumpi meistä saa sen ennemmin patentoitua. Oma hakemukseni on jo mennyt tänne: http://www.prh.fi/.
Jäämme mielenkiinnolla katsomaan miten homma kehittyy.kumpi meistä on se oikea keksijä, minut on kylläkin jo keksijänä palkittuna.
arvata minkä neuvos keksi kesällä 2007.
Mutta rupea sinäkin keksijäksi siitä saa rahaa kunniaa loppuelämälleenkin.
Ps, Minut on jo keksijänä palkittuna!!!- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
Ps, Minut on jo keksijänä palkittuna!!!sinut palkitsi, mikä oli keksintösi?
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
Ps, Minut on jo keksijänä palkittuna!!!ootellessa keksinnöllesi patenttia ja rahaa sekä kunniaa.
Ps. Onko sinut jo palkittu keksijänä? farth11 kirjoitti:
sinut palkitsi, mikä oli keksintösi?
kuvagalleriasta www.rantaneuvos.com
farth11 kirjoitti:
ootellessa keksinnöllesi patenttia ja rahaa sekä kunniaa.
Ps. Onko sinut jo palkittu keksijänä?katso kotisivut keksintöni löytyy sieltä ja kerro se sitten muillekin, tervehtien "Neuvos"
- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
kuvagalleriasta www.rantaneuvos.com
palkinnon ja hyvää palautetta?
farth11 kirjoitti:
palkinnon ja hyvää palautetta?
keksijäin kilpailuissa palkinnon Suomussalmen kunnalta ja se oli 1000 markkaa silloin elettiin vielä mummonmarkka aikaa.
Keksintöni oli vuolukivilyhty, hautakiveen asennettuna, jälkeenpäin siirryin materiaalissa graniittiin, keksintö terveisin itse, "Neuvos"
Ps, Kierrätysarkulla en ole osallistunut keksijäin kilpailuihin vaan annoin vastaukseni vähän käytetyn ruumisarkun kysyjälle.- farth11
rantaneuvos1 kirjoitti:
keksijäin kilpailuissa palkinnon Suomussalmen kunnalta ja se oli 1000 markkaa silloin elettiin vielä mummonmarkka aikaa.
Keksintöni oli vuolukivilyhty, hautakiveen asennettuna, jälkeenpäin siirryin materiaalissa graniittiin, keksintö terveisin itse, "Neuvos"
Ps, Kierrätysarkulla en ole osallistunut keksijäin kilpailuihin vaan annoin vastaukseni vähän käytetyn ruumisarkun kysyjälle.on kai niitä tulilyhtyjä ollut jo heti alkuaikojen jälkeen kun tulen avulla tehtiin keraamisia astioita joiden avulla valaistiin asumuspaikkoja. Vanha keksintö, mutta hyvä että sait palkinnon. Suomussalmen silloiset päättäjät ei ole olleet historiasta kovin hyvin perillä, ne on luulleet niin kuin sinäkin että, tämmöistä sitä ei ole ennen ollutkaan, kiveen tehty lyhty.
farth11 kirjoitti:
on kai niitä tulilyhtyjä ollut jo heti alkuaikojen jälkeen kun tulen avulla tehtiin keraamisia astioita joiden avulla valaistiin asumuspaikkoja. Vanha keksintö, mutta hyvä että sait palkinnon. Suomussalmen silloiset päättäjät ei ole olleet historiasta kovin hyvin perillä, ne on luulleet niin kuin sinäkin että, tämmöistä sitä ei ole ennen ollutkaan, kiveen tehty lyhty.
että meillä Suomussalmella oli hyvä lähteä keksintöäni eteenpäin viemään, koska meiltä löytyy runsaasti vuolukiveä, vuolukivilyhtyjen valmistamiseen ja toinen seikka arvostelussa painoi myös hautuumaitten ongelmajätteenpoisto keksinnölläni oli itsestään selviö, tämä vain jäi seurakuntien tehtäväksi, haluaako seurakunnat jatkossakin pitää hautuumaitaan kaatopaikkoinaan.
Ps, muovikuorinen kynttilälyhty muuttuu sanan varsinaisessa merkityksessä ongelmajätteeksi.
- Voi Hyvänen
Presidenttiä sinusta ei tullut, eikä tainnut tulla kansanedustajaakaan.
Jokainen voi näilläkin palstoilla vetää johtopäätökset, minkä sortin virtuoosi olet kirjoittajana/”kirjailijana”.
Onnea keksijänurallesi – kunhan vain minä en koskaan joutuisi ”keksintöjesi” kanssa tekemisiin!- kyläpoliisi
rantaneuvos1 kirjoitti:
niin siitä on ollut hyvä ponnistaa.
tämänkin asian, onkohan paljon asioita mitä kyläpoliisi ei tiedä.
- farth11
kyläpoliisi kirjoitti:
niitä on enemmän ku yhteensä.
- se jaksaa
kyläpoliisi kirjoitti:
tukea ystäviään,milloin rantaneuvosta ja milloin kössiä.Tunnetkohan etes kumpaakaan?
- Nettipoliisi
se jaksaa kirjoitti:
tukea ystäviään,milloin rantaneuvosta ja milloin kössiä.Tunnetkohan etes kumpaakaan?
tietää tämänkin, meillä on vaitiolovelvollisuus.
- polliisikaan
Nettipoliisi kirjoitti:
tietää tämänkin, meillä on vaitiolovelvollisuus.
mistä saesi vierasta pilluo? Alakaa tuo emäntä jo kyllästyttämään...
- Naapurinwaari
polliisikaan kirjoitti:
Niin, sama juttu, emäntäsi alkaa kyllästyttä jo minuakin.
- Nettipoliisi
polliisikaan kirjoitti:
terveisin, Nettipoliisi.
- Kurjuuden kuningas
Onko se:
* itsestään puhdistuva vessapaperi
* peili, joka näyttää kuvajaisen sellaisena kuin haluaisi itse sen olevan
* riimuvartinen urakkalapio
* hikispray
* vanhentuneita ruokia syövä tietokonehiiri
* kotiabortti
* ulkomaalaiskarkotin, marjastajamalli
* sulamaton lumiukko
* sarvellinen hirvikärpänen
* mauseleumi joka sopii Härkökankaan arkkitehtuuriin
vai jokin muu edellä mainitsematon?
Jos on muu, niin mikä?seuraaviin keksijäin kilpailuihin, sittenpähän nähdään taas jälleen kerran, neuvos on myös keksijä.
- Kurjuuden kuningas
rantaneuvos1 kirjoitti:
seuraaviin keksijäin kilpailuihin, sittenpähän nähdään taas jälleen kerran, neuvos on myös keksijä.
Mutta jotenkin nyt tässä kyllä hämärtyy tämmöiselle tavan tallaajalle ja työnantajalle lähes ilmaiseksi keksintöjä tekevälle, että mikä "juju" tämmöisessä ilmoituksessa on?
"Tein keksinnön, mutten paljasta sitä" ??? Siis palstantäytettä vailla sen kummempaa merkitystä, eikö niin? Kurjuuden kuningas kirjoitti:
Mutta jotenkin nyt tässä kyllä hämärtyy tämmöiselle tavan tallaajalle ja työnantajalle lähes ilmaiseksi keksintöjä tekevälle, että mikä "juju" tämmöisessä ilmoituksessa on?
"Tein keksinnön, mutten paljasta sitä" ??? Siis palstantäytettä vailla sen kummempaa merkitystä, eikö niin?jos osallistut keksijäin kilpailuun.
Ei se ole enää mikään keksintö jos se on toisten tiedossa ennen kilpailuun osallistumistasi tai sille haetaan patenttia ja vielä vaikeammaksi menee jos patenttia hakee omalle keksinnölleen ja se ei sitten irtoa pienellä rahalla.
Minä olen melkoisen hyvin perillä miten pitää toimia, itse olen osallistunut keksijänä, aiemmin keksijäin kilpailuun, muuten tiesitkö sinä siitä mitään.
Minun keksintöäni ei tarvitse laittaa etes paperille se on niin yksinkertainen ja toimiva tietyssä vaiheessa omaa elämäänsä.
- käy ekokuntaan
Olen kehitellyt jälkipolton kaasun eli pierussa syntyvän kaasun talteen ottoa.Siinä kaasu kerätään vyölaukussa olevaan keräyspulloon miltä letku menee huomaamattomasti takalistoon. Kaasusta suodatetaan haju pois , jolloin sitä on mukavempi käyttää myös sisällä.Tässä olisi muutamalle tienestin paikka.
- farth11
laitetta, kerroit aikaisemmin että kaasua riittää. Nyt olisi helppo kokeilla laitetta kun kokeiluun ei tarvitse ulkopuolisia kaasuntoimittajia.
- oli tietenni
se Eeron keksimä kierrätettävä ruumisarkku! Kun kuolee, haudataan Eeron arkussa, noustaan ylös haudasta ja voi pitää uudet hautajaiset niin monta kertaa kuin huvittaa? Eikä tarvitse ostaa uutta arkkua joka hautajaisiin. Tosiaan kätevää ja edullista.
uusi keksintö, koskaan en ole nähnyt ketään haudattavan kierrätysruumisarkussa.
Kirkkohallituksessakaan ei sitä vielä tunnettuna vainajienhautauksissa.
Minulla on kirkkohallituksen ylimmältä virkamieheltä
lausunto ei ole mitään estettä haudata kierrätysarkussa, tervehtien "Neuvos"- mutta miten
rantaneuvos1 kirjoitti:
uusi keksintö, koskaan en ole nähnyt ketään haudattavan kierrätysruumisarkussa.
Kirkkohallituksessakaan ei sitä vielä tunnettuna vainajienhautauksissa.
Minulla on kirkkohallituksen ylimmältä virkamieheltä
lausunto ei ole mitään estettä haudata kierrätysarkussa, tervehtien "Neuvos"se homma toimii käytännössä?
kalmo arkkuun, arkku hautaan, hauta kaivetaan auki, otetaan arkku uusiokäyttöön?
ei kuulosta ollenkaan yksinkertaisen järkevältä. mutta miten kirjoitti:
se homma toimii käytännössä?
kalmo arkkuun, arkku hautaan, hauta kaivetaan auki, otetaan arkku uusiokäyttöön?
ei kuulosta ollenkaan yksinkertaisen järkevältä.teille rautalangasta vääntää ja tervetuloa katsomaan kun neuvosta viedään suorasääristen joukkoon kierrätysarkussa aikanaan, toivottavasti teistä joku on vielä sen verran voimissaan että tulee haudalleni, kirjoitti tuleva vainaja, "Rantaneuvos"
- keksijänero
Olen keksinyt lorvimisen taidon ja miten puhutaan pehmeitä. Haen sille patenttia.
maailman, toivottaa neuvos Suomussalmelta.
Ps, lisää vain hyvä keksintöjä sulle ja hyvää keksijäin syksyä.- sulamii
rantaneuvos1 kirjoitti:
maailman, toivottaa neuvos Suomussalmelta.
Ps, lisää vain hyvä keksintöjä sulle ja hyvää keksijäin syksyä.Saisi Neuvos keksiä lumensulatuskoneen.
- keksijäkeijo
Taitaa olla vieläkin pimennossa.
- ????
on " ainut laatuinen" niin eihän sinulla ole mitään pelättävää... Laitat vain piirustukset patentti ja rekisterihallillitukseen.. Taitaapa kuitenkin olla niin, että "keksintösi" on jo aika päiviä sitten "keksitty"...
- hölmöläinenkö
Voisitko selventää hieman, miten nämä entiset "keksintösi" ovat parantaneet maailmaa ja missä
niitä valmistetaan ja käytetään, jos niitä keksinnöiksi voi kutsua.
Onko keksinnöt luokkaa "seksilomat" tai ehdokkaanaolot n. kymmenessä eri puolueessa, joissa
ei ole ollut päätä eikä häntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368019- 615961
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101728Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131719Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3431453Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141