Kiinnostaa heittää galluppina ilmaan kysymys, montako sivua päivässä keskimäärin kirjoitat. Entä huippupäivänä, montako sivua on maksimi? Mielenkiintoista olisi myös tietää, paljonko olet julkaissut... Itse väännän esikoistani. Välillä aivan toivotonta!
Vastaukset 5
- Tranzap
Riippuu päivästä. Keskimäärin esikoisessani tuli noin pari sivua tunnissa. Siis jos puhutaan suoraviivaisesta kirjoittamisesta, ei sellaisesta, että välillä vietetään netissä puoli tuntia taustoja selvitellen.
Tänään (tai siis eilen, onpa kello paljon) olen kirjoittanut 12 sivua, aikaa käytin noin nelisen tuntia. Parhaillaan on tullut ehkä tuo 15 sivua päivässä, mutta sellaiset päivät, jolloin hommaan voi syventyä, ovat harvassa.
Ja tulossa on siis toinen kirja. - kohdistetumpi
Kysymyksesi ei oikein mitenkään kuulu palstalle nimeltä Kirjailijat.
Tuolla Kirjailijanalut-palstalla voi keskustella omista kirjoitusongelmistaan, -tavoistaan yms. yms.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=610&subcat=236- Ms.Conrad
vierestä kuitenkin liippaa! : ) Kävin tutustumassa ko, sivustoon. Kiitos vinkistä!
Mistäs tiedät ettei tarkoittanut kirjailijoiden sivumäärää?
Joskus myös kirjailijoilla on kirjoitusongelmia.
- 300 sivuinen kirja
Sivu päivässä 300 vuodessa, on hyvän kokoinen kirja luettavaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483