Wannabe-inkarnaatio-gallup

Qadesha

Kevennykseksi kysyisin että minkälaisia inkarnaatioita haluaisit omata, jos saisi asiasta ihan itse päättää?

Itse olisin onnesta soikea jos minulla olisi elämä Macchu Pichussa, jotta tietäisin että mitä pirua siellä oikein oikeasti puuhailtiin. Jukatanin niemimaa olisi myös yksi suosikki ja lisäksi Babylonia kiinnostaa jostain kumman syystä. 1800-luvun Englanti myös, vaikka aika kuppainen paikka se taisi olla jos ei ollut hyväosainen.

Luonnollisesti pari inkkari- tai ehkä vielä mieluummin shamaanina vietettyä elämää olisi ihan must.

44

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä ei ole kylmä, ei kuuma, ei syöpäläisiä, eikä ukonilmoja,villipedotkin pitäis olla kaukana.

      Pääsiäsisaari ehkä, niin saisin tietää miten ne patsaat oikein saatiin paikoilleen ja miten sekä miksi.

    • Priest of the Aurum

      Reinkarnaatio on kuin onkin totta, mutta ikävä kyllä nuo teidän mainitsemanne tapahtumat eivät ole mahdollisia. Tämä johtuu siitä, että Aika etenee vain yhteen suuntaan, ja niinpä voitte syntyä kuolemanne jälkeen ainoastaan tulevaisuudessa, ette koskaan menneessä. Tämä aiheuttaisi pakostakin paradoksaalisia tilanteita aina kun joku voimallinen henkilö oppisi tulemaan tieotoiseksi inkarnaatioistaan. Esimerkiksi Minä, Aurumin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen syntynyt uudelleen jo kahdeksan kertaa, aina silloin kun Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti on kaivannut johdatustani vaikeina aikoina. Koska tunnen hyvin Pyhän, Kosmisen Ki-energian salat, muistini ei nollaannu jokaisen inkarnaation myötä, vaan kykenen muistamaan kaikki aiemmat elämäni! Halleluja!

      • Aritta

        Kaikki tapahtuu juuri nyt. Joten on täysin mahdollista elää jokin "mennyt" elämä.


      • Haluaisin alkaa palvomaan sinua. Minulla on vielä tämä hippokerhon jäsenkortti, ja ajattelin että olisi varmaan aika siirtyä eteenpäin henkisyydessä. Eihän harppaus tietysti suuri ole, mutta jostainhan se on aloitettava.

        Ongelma on vain siinä että minulla on niin paljon rahaa ettei taivu edes... no tiedät kyllä. Hankaloittaa siis polvilleen menoa palvomisrituaaleissa. Olen miettinyt että voisinko lahjoittaa rahani aurumille? Olisi mielenkiintoista päästä tutustumaan ki-energian saloihin, sillä yleensä muistini nollaantuu jo yhden viikonlopun aikana.

        Mielestäni on todella hienoa että olet nostanut New Agen uskottavuuden ihan uusiin ulottuvuuksiin. Ilman sinua palsta olisi menettänyt merkityksensä. Olisi mukavaa istua polvellasi ja keskustella (jokeltaa) asiasta kasvotusten lisää..


      • Priest of the Aurum
        einari3 kirjoitti:

        Haluaisin alkaa palvomaan sinua. Minulla on vielä tämä hippokerhon jäsenkortti, ja ajattelin että olisi varmaan aika siirtyä eteenpäin henkisyydessä. Eihän harppaus tietysti suuri ole, mutta jostainhan se on aloitettava.

        Ongelma on vain siinä että minulla on niin paljon rahaa ettei taivu edes... no tiedät kyllä. Hankaloittaa siis polvilleen menoa palvomisrituaaleissa. Olen miettinyt että voisinko lahjoittaa rahani aurumille? Olisi mielenkiintoista päästä tutustumaan ki-energian saloihin, sillä yleensä muistini nollaantuu jo yhden viikonlopun aikana.

        Mielestäni on todella hienoa että olet nostanut New Agen uskottavuuden ihan uusiin ulottuvuuksiin. Ilman sinua palsta olisi menettänyt merkityksensä. Olisi mukavaa istua polvellasi ja keskustella (jokeltaa) asiasta kasvotusten lisää..

        Halleluja, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Olet juuri sellaista ainesta mitä me etsimme riveihimme taistelemaan Pahuuden Ra-sotureita vastaan! Hyväksymme luonnollisesti kaikkinaiset lahjoitukset, sillä mikäpä olisi pahempi turmeluksen lähde kuin raha väärissä käsissä? Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti kyllä pitää huolen turhasta omaisuudesta, ja löytää sille käyttöä, sillä aina silloin tällöin meidänkin on päivitettävä kalustoamme. Uusia jäseniä otamme tietenkin myös aina vastaan. Voinemme aloittaa siitä että luovutat Minulle osoitteesi ja puhelinnumerosi, niin otamme sitten yhteyttä, jahka olet selvinnyt Pyhistä Testeistämme (ällös huoli; nämä testit ovat enemmänkin muodollisuus kuin mikään todellinen koetus, ainakin mikäli sydämesi on puhdas).


      • Priest of the Aurum
        Aritta kirjoitti:

        Kaikki tapahtuu juuri nyt. Joten on täysin mahdollista elää jokin "mennyt" elämä.

        Aika on kuin onkin olemassa! Aika on Yksi Universumin Kolmesta Peruspilarista, jotka ovat "Aika", "Tila" ja "Materia & Energia". Kaikkia näitä tarvitaan pitämään maailmankaikkeus toiminnassa, ja jos yksi lakkaisi toimimasta, olisivat muut hyödyttömiä. Niinpä reinkarnaatiot voivat tapahtua vain tulevaisuuteen päin. Et myöskään kykene elämään siten, että kaksi eri inkarnaatiotasi olisivat yhtäaikaa olemassa. Usko Minua; Minä tiedän nämä asiat, koska olen perillä Pyhän, Kosmisen Ki-energian saloista!


      • Aritta
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Aika on kuin onkin olemassa! Aika on Yksi Universumin Kolmesta Peruspilarista, jotka ovat "Aika", "Tila" ja "Materia & Energia". Kaikkia näitä tarvitaan pitämään maailmankaikkeus toiminnassa, ja jos yksi lakkaisi toimimasta, olisivat muut hyödyttömiä. Niinpä reinkarnaatiot voivat tapahtua vain tulevaisuuteen päin. Et myöskään kykene elämään siten, että kaksi eri inkarnaatiotasi olisivat yhtäaikaa olemassa. Usko Minua; Minä tiedän nämä asiat, koska olen perillä Pyhän, Kosmisen Ki-energian saloista!

        Ja tiedän että aikaa ei ole. Se on vain tässä materiassa eli kolmannessa ulottuvuudessa.

        On mahdollista mennä entisiin elämiin. Ihan niinkuin tietokonepeleillä voi liikkua eteen ja taaksepäin.


      • Priest of the Aurum
        Aritta kirjoitti:

        Ja tiedän että aikaa ei ole. Se on vain tässä materiassa eli kolmannessa ulottuvuudessa.

        On mahdollista mennä entisiin elämiin. Ihan niinkuin tietokonepeleillä voi liikkua eteen ja taaksepäin.

        Voi sinua tietämätöntä, kun rinnastat Universumin syvimmät Totuudet tietoonepeleihin! Tietokonepelissähän ei ole mitään lineaarista aikaa, vaan "ladatessasi" "tallentamasi" pelitilanteet tietokone poistaa lyhytkestoisesta muististaan aiemmat tapahtumat. Aika taas etenee Tosimaailmassa vain ja ainoastaan yhteen suuntaan. Siksi aikamatkustuskin menneisyyteen on mahdotonta. Ja hyvä niin, sillä muutoinhan myös paradoksit olisivat mahdollisia. Kuka tietää mitä tapahtuisi, jos vahingossa surmaisit oman esi-isäsi? Siihen en edes Minä kykene vastaamaan, sillä Muinaisen Tosi Tietämykseni perusteella inkarnaatio menneeseen on mahdoton tapahtuma. Jos siis haluat syntyä uudelleen, toivo vain että uusi elämäsi on jokin hyvä tulevaisuuden elämä. Pyhä Aurum-kultti tarjoaa jäsenilleen opastusta uudelleensyntymän ohjailussa, ja siitähän Minä, Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen todellinen esimerkki; elän parhaillaan Yhdeksättä Elämääni, ja muistoni ulottuvat Kahdenkymmenen Vuosituhannen päähän, Suurta Heimoydinsotaa edeltäneisiin Onnen Aikoihin.


      • Runolilja
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Olet juuri sellaista ainesta mitä me etsimme riveihimme taistelemaan Pahuuden Ra-sotureita vastaan! Hyväksymme luonnollisesti kaikkinaiset lahjoitukset, sillä mikäpä olisi pahempi turmeluksen lähde kuin raha väärissä käsissä? Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti kyllä pitää huolen turhasta omaisuudesta, ja löytää sille käyttöä, sillä aina silloin tällöin meidänkin on päivitettävä kalustoamme. Uusia jäseniä otamme tietenkin myös aina vastaan. Voinemme aloittaa siitä että luovutat Minulle osoitteesi ja puhelinnumerosi, niin otamme sitten yhteyttä, jahka olet selvinnyt Pyhistä Testeistämme (ällös huoli; nämä testit ovat enemmänkin muodollisuus kuin mikään todellinen koetus, ainakin mikäli sydämesi on puhdas).

        Sydämet likaiset,
        silmät hiekkaiset,
        kuka niillä
        mitään näkee?


      • ole noin herkkäuskoinen
        einari3 kirjoitti:

        Haluaisin alkaa palvomaan sinua. Minulla on vielä tämä hippokerhon jäsenkortti, ja ajattelin että olisi varmaan aika siirtyä eteenpäin henkisyydessä. Eihän harppaus tietysti suuri ole, mutta jostainhan se on aloitettava.

        Ongelma on vain siinä että minulla on niin paljon rahaa ettei taivu edes... no tiedät kyllä. Hankaloittaa siis polvilleen menoa palvomisrituaaleissa. Olen miettinyt että voisinko lahjoittaa rahani aurumille? Olisi mielenkiintoista päästä tutustumaan ki-energian saloihin, sillä yleensä muistini nollaantuu jo yhden viikonlopun aikana.

        Mielestäni on todella hienoa että olet nostanut New Agen uskottavuuden ihan uusiin ulottuvuuksiin. Ilman sinua palsta olisi menettänyt merkityksensä. Olisi mukavaa istua polvellasi ja keskustella (jokeltaa) asiasta kasvotusten lisää..

        Minäkin palvoin ennen sokeasti Aurumia (ja varmuuden vuoksi myös Argentumia)
        Näiden välille tuli mukamas kosminen sota, josta ei piänyt jäädä kiveä kiven päälle. Jäsenmaksut nousivat tähtitieteellisiksi tilanteen kiristyessä. Minä kun vielä maksoin molemmille niin kalliksi kävi. Kun vielä sulkeuduin viikkokausiksi kellariini rakentamaani suojaan, luuli pomo minun jääneen kiinni ryyppyputkeen ja kenkää antoi mokoma.
        Kun nousin bunkkeristani, näinkö savuavia raunioita? Helppo arvata etten nähnyt. Sen sijaan sekä työpaikka, että rahat menivät. Jouduin vielä kaiken muun lisäksi kokemaan Giganttisen kohmelon käytettyäni kolme viikkoa putkeen "salaista tajunnantason alentajaa" Argentumin älylliseen kohteeseen hakeutuvalta lamautussäteeltä suojautuakseni. Ja pomon perhana väitti minun vaan ryypänneen.
        Luulen, että Priisti ja se Argentumin pääjehu Gluteus Maxsimus, vai mikä se oli, keksivät koko juonen yhdessä voidakseen lypsää hillittömät jäsenmaksut muka varustelun rahoittamiseksi.

        Varo siis Einari. Rahojasi taitaa vain Priisti himoita.
        Voisin lähettää ihan pyytettömästi oman tilinumeroni jos suureksi paisunut varallisuutesi haittaa jo päivittäisiä toimiasi.
        Minua ei tarvitsisi edes palvoa. Ihan pelkkä raha riittäisi.


      • Aritta
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Voi sinua tietämätöntä, kun rinnastat Universumin syvimmät Totuudet tietoonepeleihin! Tietokonepelissähän ei ole mitään lineaarista aikaa, vaan "ladatessasi" "tallentamasi" pelitilanteet tietokone poistaa lyhytkestoisesta muististaan aiemmat tapahtumat. Aika taas etenee Tosimaailmassa vain ja ainoastaan yhteen suuntaan. Siksi aikamatkustuskin menneisyyteen on mahdotonta. Ja hyvä niin, sillä muutoinhan myös paradoksit olisivat mahdollisia. Kuka tietää mitä tapahtuisi, jos vahingossa surmaisit oman esi-isäsi? Siihen en edes Minä kykene vastaamaan, sillä Muinaisen Tosi Tietämykseni perusteella inkarnaatio menneeseen on mahdoton tapahtuma. Jos siis haluat syntyä uudelleen, toivo vain että uusi elämäsi on jokin hyvä tulevaisuuden elämä. Pyhä Aurum-kultti tarjoaa jäsenilleen opastusta uudelleensyntymän ohjailussa, ja siitähän Minä, Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen todellinen esimerkki; elän parhaillaan Yhdeksättä Elämääni, ja muistoni ulottuvat Kahdenkymmenen Vuosituhannen päähän, Suurta Heimoydinsotaa edeltäneisiin Onnen Aikoihin.

        tietämättömältä kun et tiedä edes että aikaa ei ole. :-)


      • Priest of the Aurum
        Aritta kirjoitti:

        tietämättömältä kun et tiedä edes että aikaa ei ole. :-)

        Varoitan sinua! Ällös pilkkaa Minua, sillä Minä olen Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta! Minä olen Yhteydessä Pyhiin Avaruusolentoihin ja He ovat Minun päässäni ja Minä olen Heidän päässään ja Minä olen Minä Olemme Olen


      • Aritta
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Varoitan sinua! Ällös pilkkaa Minua, sillä Minä olen Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta! Minä olen Yhteydessä Pyhiin Avaruusolentoihin ja He ovat Minun päässäni ja Minä olen Heidän päässään ja Minä olen Minä Olemme Olen

        Ja Minä olen mitä Minä olen.


      • itsellesi
        Aritta kirjoitti:

        Ja Minä olen mitä Minä olen.

        jostain mukava Ari. Silloin et enää ole Aritta.
        Voisit myös lueskella muutakin kuin NA-sivuja.
        Kyllä aika on, vaikka se on fyysikoillekin vähän hämärä käsite.
        Entorpian kasvaminen kuvaa ajan nuolta. Suljetun järjestelmän entorpia ei koskaan pienene. Aika siis kulkee.


      • Priest of the Aurum kirjoitti:

        Halleluja, sinä Aurumin Valittu Lapsi! Olet juuri sellaista ainesta mitä me etsimme riveihimme taistelemaan Pahuuden Ra-sotureita vastaan! Hyväksymme luonnollisesti kaikkinaiset lahjoitukset, sillä mikäpä olisi pahempi turmeluksen lähde kuin raha väärissä käsissä? Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti kyllä pitää huolen turhasta omaisuudesta, ja löytää sille käyttöä, sillä aina silloin tällöin meidänkin on päivitettävä kalustoamme. Uusia jäseniä otamme tietenkin myös aina vastaan. Voinemme aloittaa siitä että luovutat Minulle osoitteesi ja puhelinnumerosi, niin otamme sitten yhteyttä, jahka olet selvinnyt Pyhistä Testeistämme (ällös huoli; nämä testit ovat enemmänkin muodollisuus kuin mikään todellinen koetus, ainakin mikäli sydämesi on puhdas).

        Jaa no en minä tuosta aineksesta kyllä mene ihan takuuseen (kuvaava nimitys: selkärangaton limanuljaska). Sopisin ennemmin vihollisen leiriin kätyriksi.

        Onpas teillä muuten eriarvoistavaa toimintaa kun pitää testejä järjestää. Taidan alkaa sittenkin tosihihhuliksi (krist.usk.), kun sinne kelpaa kuka vain; sydän puhdistuu kun ottaa Jessen vastaan. Siellä oikeastaan ainut testi on, että osaat olla kyseenalaistamatta asioita. Luonnollisesti tuosta periaatteesta ei sovi livetä koko jäsenaikana. Luulen että onnistun siinä helposti. Vai mikäs tämä Aurumin "muodollisuus" nyt sitten on? Mieti tarkkaan mikäli uusia kalustoja mielit, sillä kukkaron nyörit eivät olekaan enää löysällä.

        Puh. numeroni:
        Puhelinta en omista sillä käytän viestintään savumerkkejä. Yleensä huomaan yhteyden onnistuneen, kun savu(merkit) alkaa nousta yhteysPäästä.

        Osoitteeni (käynti omalla vastuulla):
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&subcat=1875


      • ole noin herkkäuskoinen kirjoitti:

        Minäkin palvoin ennen sokeasti Aurumia (ja varmuuden vuoksi myös Argentumia)
        Näiden välille tuli mukamas kosminen sota, josta ei piänyt jäädä kiveä kiven päälle. Jäsenmaksut nousivat tähtitieteellisiksi tilanteen kiristyessä. Minä kun vielä maksoin molemmille niin kalliksi kävi. Kun vielä sulkeuduin viikkokausiksi kellariini rakentamaani suojaan, luuli pomo minun jääneen kiinni ryyppyputkeen ja kenkää antoi mokoma.
        Kun nousin bunkkeristani, näinkö savuavia raunioita? Helppo arvata etten nähnyt. Sen sijaan sekä työpaikka, että rahat menivät. Jouduin vielä kaiken muun lisäksi kokemaan Giganttisen kohmelon käytettyäni kolme viikkoa putkeen "salaista tajunnantason alentajaa" Argentumin älylliseen kohteeseen hakeutuvalta lamautussäteeltä suojautuakseni. Ja pomon perhana väitti minun vaan ryypänneen.
        Luulen, että Priisti ja se Argentumin pääjehu Gluteus Maxsimus, vai mikä se oli, keksivät koko juonen yhdessä voidakseen lypsää hillittömät jäsenmaksut muka varustelun rahoittamiseksi.

        Varo siis Einari. Rahojasi taitaa vain Priisti himoita.
        Voisin lähettää ihan pyytettömästi oman tilinumeroni jos suureksi paisunut varallisuutesi haittaa jo päivittäisiä toimiasi.
        Minua ei tarvitsisi edes palvoa. Ihan pelkkä raha riittäisi.

        Mutta et vain ole ymmärtänyt Aurumin todellista sanomaa. Vastaanotan jo Aurum-tietoutta sisäisesti ja näen kohdallasi pettymyksestä aiheutunutta kyynisyyttä ja skeptisyyttä Aurumia kohtaan. Aurum-vastaista tieteellistä tutkimusta on turha esittää, sillä tiedemiehet eivät tunne kaikkia Aurumin saloja ja piilomuuttujia. Uskoni on luja.

        Hyvä että olet ravinnut Aurumia rahoillasi jäsenmaksun muodossa, niin ehkä minun ei tarvitse nyt sitten maksaa niin kovaa hintaa jäsenyydestäni.

        Olen pahoillani (ihan vilpittömästi siis) työpaikkasi menetyksestä. Pomot eivät yleensä ymmärrä työntekijöiden henk. koht. ongelmia. Voin kyllä vipata sinulle muutaman roposen kokemasi harmin takia. Riittää vain että kumarrat minua ja kutsut mestariksesi.


      • Priest of the Aurum
        einari3 kirjoitti:

        Mutta et vain ole ymmärtänyt Aurumin todellista sanomaa. Vastaanotan jo Aurum-tietoutta sisäisesti ja näen kohdallasi pettymyksestä aiheutunutta kyynisyyttä ja skeptisyyttä Aurumia kohtaan. Aurum-vastaista tieteellistä tutkimusta on turha esittää, sillä tiedemiehet eivät tunne kaikkia Aurumin saloja ja piilomuuttujia. Uskoni on luja.

        Hyvä että olet ravinnut Aurumia rahoillasi jäsenmaksun muodossa, niin ehkä minun ei tarvitse nyt sitten maksaa niin kovaa hintaa jäsenyydestäni.

        Olen pahoillani (ihan vilpittömästi siis) työpaikkasi menetyksestä. Pomot eivät yleensä ymmärrä työntekijöiden henk. koht. ongelmia. Voin kyllä vipata sinulle muutaman roposen kokemasi harmin takia. Riittää vain että kumarrat minua ja kutsut mestariksesi.

        Kadu syntejäsi, sinä kurja! Kuinka uskallat ensin tulla Minun puheilleni ja pyytää jäsenyyttä, ja sitten alkaa kyseenalaistamaan Aurumin Pyhiä Opinkappaleita, ja kieltäytymällä lahjoituksista joita jo lupasit Minulle antaa! Tällainen on juuri sellaista toimintaa, jota Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti ei missään nimessä arvosta! Kadu synjäsi, sinä kuolevainen, sillä vielä ei ole liian myöhäistä! ...Mutta pian on!


      • Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kadu syntejäsi, sinä kurja! Kuinka uskallat ensin tulla Minun puheilleni ja pyytää jäsenyyttä, ja sitten alkaa kyseenalaistamaan Aurumin Pyhiä Opinkappaleita, ja kieltäytymällä lahjoituksista joita jo lupasit Minulle antaa! Tällainen on juuri sellaista toimintaa, jota Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti ei missään nimessä arvosta! Kadu synjäsi, sinä kuolevainen, sillä vielä ei ole liian myöhäistä! ...Mutta pian on!

        Selvä selvä.. Otetaanpas nyt ihan rauhassa siellä langan toisessa päässä. Palvasen tässä heti aamutuimaan 10 kumarrusta sinne suuntaan osoittaakseni nöyryttä. Olen vain hairahtuvainen kuolevainen. Kadun syvästi että menin epäilemään sanaasi. Tästä lähtien saat kutsua minua pässiksi, jotta muistan jatkossakin erheeni. Laitetaan vielä naru josta saat vetää minua oikeaan suuntaan.

        Tee ne testit minulle oi priisti, ja valitse minut lapseksesi, niin pääsen ikiaikaiseen Aurumiin...kits.


      • Aritta
        itsellesi kirjoitti:

        jostain mukava Ari. Silloin et enää ole Aritta.
        Voisit myös lueskella muutakin kuin NA-sivuja.
        Kyllä aika on, vaikka se on fyysikoillekin vähän hämärä käsite.
        Entorpian kasvaminen kuvaa ajan nuolta. Suljetun järjestelmän entorpia ei koskaan pienene. Aika siis kulkee.

        vain täällä materiassa. Muuten sitä ei ole. Ja materiakin on vain illuusiota.


      • einari3 kirjoitti:

        Selvä selvä.. Otetaanpas nyt ihan rauhassa siellä langan toisessa päässä. Palvasen tässä heti aamutuimaan 10 kumarrusta sinne suuntaan osoittaakseni nöyryttä. Olen vain hairahtuvainen kuolevainen. Kadun syvästi että menin epäilemään sanaasi. Tästä lähtien saat kutsua minua pässiksi, jotta muistan jatkossakin erheeni. Laitetaan vielä naru josta saat vetää minua oikeaan suuntaan.

        Tee ne testit minulle oi priisti, ja valitse minut lapseksesi, niin pääsen ikiaikaiseen Aurumiin...kits.

        Joko on tietoa miten pääsiäissaarten patsaat kävelivät rannalle.
        kun niillä ei ole jalkoja ei käsiä.


      • miemä
        Aritta kirjoitti:

        vain täällä materiassa. Muuten sitä ei ole. Ja materiakin on vain illuusiota.

        Miun mielestä materialla on aika ja hengellä ei.


      • oi ällös
        einari3 kirjoitti:

        Selvä selvä.. Otetaanpas nyt ihan rauhassa siellä langan toisessa päässä. Palvasen tässä heti aamutuimaan 10 kumarrusta sinne suuntaan osoittaakseni nöyryttä. Olen vain hairahtuvainen kuolevainen. Kadun syvästi että menin epäilemään sanaasi. Tästä lähtien saat kutsua minua pässiksi, jotta muistan jatkossakin erheeni. Laitetaan vielä naru josta saat vetää minua oikeaan suuntaan.

        Tee ne testit minulle oi priisti, ja valitse minut lapseksesi, niin pääsen ikiaikaiseen Aurumiin...kits.

        sinä Eikka harhaan kulje kuni emostaan eksynyt vohla. Sillä totisesti Priistin johtamassa Aurumissa sinua odottaa vain ikuinen piina ja hammasten (vaihtoehtoisesti proteesien, implamtien ja siltojen) kiristys. Rahnasi kyllä kelpaa, mutta saatpa halvimman palvelijan asemassa raataa mitä likaisimmissa ja ikävimmissä töissä ilman kiitoksen tai muunkaan palkkion pienintäkään murenaa vuosikymmeniä.

        Siis ällös eksy, oi totuutta halajava. Kerron suoran valaistun tien Kosmisen tiedon ja rakkauden lähteille: Ottaos heti yhteyttä Argentumin Ainoan Oikean Galaktiseen Uskon Telluksen haaraliikkeeseen. Jäsenmaksuissa pääsemme koska tahansa 10 % Priistin epäpyhän Aurumin alle.
        Palvelus, jota ensimäiset vuosikymmenesi suoritat on kasvattava sinut suuren Galaktisen hengen yhteyteen, kunhan luontainen sotaisa individualismisi on hiljaa ja hellästi hiottu persoonastasi pois. Ah. Silloin sinulle avautuvat Galaktisen viisauden loputtomat kirkastetut aarreaitat.
        Olen itse vähäisimpänä opetuslapsena vasta muutaman vuosikymmenen palvelleena jo hyvin lähellä tuota hetkeä.

        Hylkää siis oi rakas Eikka-veljeni Priistin valhemaailma ja lähde seuraamaan ainoaa oikeaa totuutta : Argentumia, jonka laupeus ja rakkaus säteilee yllemme yli koko Galaksin, kuni itse aurinko..


      • onnetonta
        einari3 kirjoitti:

        Haluaisin alkaa palvomaan sinua. Minulla on vielä tämä hippokerhon jäsenkortti, ja ajattelin että olisi varmaan aika siirtyä eteenpäin henkisyydessä. Eihän harppaus tietysti suuri ole, mutta jostainhan se on aloitettava.

        Ongelma on vain siinä että minulla on niin paljon rahaa ettei taivu edes... no tiedät kyllä. Hankaloittaa siis polvilleen menoa palvomisrituaaleissa. Olen miettinyt että voisinko lahjoittaa rahani aurumille? Olisi mielenkiintoista päästä tutustumaan ki-energian saloihin, sillä yleensä muistini nollaantuu jo yhden viikonlopun aikana.

        Mielestäni on todella hienoa että olet nostanut New Agen uskottavuuden ihan uusiin ulottuvuuksiin. Ilman sinua palsta olisi menettänyt merkityksensä. Olisi mukavaa istua polvellasi ja keskustella (jokeltaa) asiasta kasvotusten lisää..

        joka milloin Kähmiksen, milloin Priistin polvella tahdot istuskella.
        "Olisi mukavaa istua polvellasi ja keskustella (jokeltaa) asiasta kasvotusten lisää.. "

        Tiedämme kaiken, jopa salaisimmat ajatuksesi.

        Me Argentumissa tunnemme moiset ihmisten, harmaiden, Zorgien, Seloonien....yms. ajatusrakennelmat ja osaamme kitkeä ne hellästi, mutta määrätietoisesti juuriaan myöten. ( Radex on Latinaa ja tarkoittaa juurta, josta teidän sananne radikaali ikäänkuin juontuu) Me olemme radikaaleja Galaksin kaikkien älyllisten olioiden suojelioita ja parantajia. Liittyös siis Argentumiin.
        Erikoistarjous vielä tämän viikon voimassa.


      • maagikko kirjoitti:

        Joko on tietoa miten pääsiäissaarten patsaat kävelivät rannalle.
        kun niillä ei ole jalkoja ei käsiä.

        Päiden arvoitus selviää, kun käyt kysymässä Helsingin rautatieasemalla seisovilta neljältä juipilta...

        No, voinhan minkäkin sen tarinan kertoa..

        Siihen aikaan kun pääsiäissaaren patsaat mestattiin, oli vallan kahvassa eräs ilkeä naikkonen nimeltä Meduusa. Meeduusalla oli omituinen kyky muuttaa epämiellyttäväksi kokemansa henkilöt kiveksi pelkällä katseellaan.

        Mistä moinen kyky sitten?

        Ennen tätä kaikkea Meeduusa ja hänen siskonsa Stheino ja Euryale olivat aikamoimoisia vosuja. Merellä asusteli mies nimeltä Poseidon (tituleerasi itseään ylemmyyskompleksissaan merenjumalaksi, kuten tuohon aikaan kaikki vähänkin erikoisemmat ja varakkaammat tyypit).

        Sattuipa kuitenkin eräänä kauniina päivänä niin, että Meduusa ja Poseidon riiusteli Athenen temppelissä, mutta sattuivat narahtamaan itse Athenelle. Athene, se konservatiivinen tiukkapipo, päätti sitten muuttaa Meduusan siskoineen rumiksi (makuasia) liskomaisiksi olennoiksi, joiden pehkon tilalla oli käärmeitä. (Edelleenkin tehdään uforaportointeja liskomaisista olennoista. Perhanan siskokset yrittävät kerran abuktoida minutkin, mutta peljästyivätkin pahanpäiväisesti kun huomasivat että meikäläisellä on sekä pehko että sätkivä käärme. Noniin takaisin asiaan.. köh..)

        Meduusalla oli näistä kolmesta ainut, joka pystyi muuttamaan katsellaan kiveksi, mutta hänen siskonsa taasen olivat kuolemattomia toisin kuin Meduusa.

        Sisarukset sattuivat siihen aikaan asumaan pääsiäissaarella, jossa asui myös jättiläisiä. Nimenomaan asui.. kunnes meduusa kivetti heistä jokaisen, katkaisi päät ja pystytti ne koristamaan saarta merkkinä vallastaan.

        Jumalat kuitenkin kyllästyivät sisarusten pahantekoon ja päättivät lähettää soturin nimeltä Perseus tappamaan sisarukset. Athene antoi hänelle kiiltävän kilven, jonka avulla hän pystyi katsomaan kivettäjää ilman kivettymistä (todellisuudessa Athene antoi tämän vain siksi, kun ei kehdannut Perseukselle sanoa, että oikeasti Meduusa ei pysty katsomaan Perseuksen naamaa; siitähän hänen nimensäkin juontuu.) Hermes puolestaan antoi hänelle siivekkäät sandaalit ja näkymättömäksi tekevän kypärän. Siihen aikaan häiveteknologia oli kehittynyttä, kuten aikaisemmilla sivilisaatioilla oli moni muukin asia kehittynyttä.

        Kun Persaus näki katkotut päät, hän ensimmäsenä leikkasi meduusalta pään. (Meduusa oli voimattomana oksennuskohtauksen kynsissä.)

        Kun Meduusa sitten oli heittänyt veivinsä, hänen ruumiinsa tilalle ilmestyi hevonen jolla oli siivet: Pegasos. Tai niin persaus kertoi... Eli hän siis meni nälissään syömään niitä saarella kasvavia seitikkejä, joista niin monta kertaa varoitettiin. Pegasos oli paikallinen kalastaja, joka vei sammuneen Persauksen mantereelle.

        Perseus oli kova poika muutenkin liioittelemaan saadakseen jumalten suosiota, sillä hän väitti kivettäneensä Meduusan päällä loput sisaret. Jep.. niin varmasti.


        Entä onko sinulla tietoa miten Kheopsin pyramidi rakennettiin, kun se ensimmäinen kivihän oli alunperin 146 m korkeudessa?


      • onnetonta kirjoitti:

        joka milloin Kähmiksen, milloin Priistin polvella tahdot istuskella.
        "Olisi mukavaa istua polvellasi ja keskustella (jokeltaa) asiasta kasvotusten lisää.. "

        Tiedämme kaiken, jopa salaisimmat ajatuksesi.

        Me Argentumissa tunnemme moiset ihmisten, harmaiden, Zorgien, Seloonien....yms. ajatusrakennelmat ja osaamme kitkeä ne hellästi, mutta määrätietoisesti juuriaan myöten. ( Radex on Latinaa ja tarkoittaa juurta, josta teidän sananne radikaali ikäänkuin juontuu) Me olemme radikaaleja Galaksin kaikkien älyllisten olioiden suojelioita ja parantajia. Liittyös siis Argentumiin.
        Erikoistarjous vielä tämän viikon voimassa.

        Tiesitkö että polvesta ne pojat paranee? Pitäisihän sinun tämä tietää, jos jonain parantajana itseäsi pidät.. Senkin onneton oi.

        Enpä oikein tiedä tuota liittymistä. Tuo puheesi ei vielä oikein vakuuttanut minua.

        Mitäs muuta tuohon erikoistarjoukseen kuuluu? Paljos teille suojelijoille nyt sitten joutuu sitä suojelusrahnaa makselemaan.. näin radikaalisti kysyttynä?


      • oi ällös kirjoitti:

        sinä Eikka harhaan kulje kuni emostaan eksynyt vohla. Sillä totisesti Priistin johtamassa Aurumissa sinua odottaa vain ikuinen piina ja hammasten (vaihtoehtoisesti proteesien, implamtien ja siltojen) kiristys. Rahnasi kyllä kelpaa, mutta saatpa halvimman palvelijan asemassa raataa mitä likaisimmissa ja ikävimmissä töissä ilman kiitoksen tai muunkaan palkkion pienintäkään murenaa vuosikymmeniä.

        Siis ällös eksy, oi totuutta halajava. Kerron suoran valaistun tien Kosmisen tiedon ja rakkauden lähteille: Ottaos heti yhteyttä Argentumin Ainoan Oikean Galaktiseen Uskon Telluksen haaraliikkeeseen. Jäsenmaksuissa pääsemme koska tahansa 10 % Priistin epäpyhän Aurumin alle.
        Palvelus, jota ensimäiset vuosikymmenesi suoritat on kasvattava sinut suuren Galaktisen hengen yhteyteen, kunhan luontainen sotaisa individualismisi on hiljaa ja hellästi hiottu persoonastasi pois. Ah. Silloin sinulle avautuvat Galaktisen viisauden loputtomat kirkastetut aarreaitat.
        Olen itse vähäisimpänä opetuslapsena vasta muutaman vuosikymmenen palvelleena jo hyvin lähellä tuota hetkeä.

        Hylkää siis oi rakas Eikka-veljeni Priistin valhemaailma ja lähde seuraamaan ainoaa oikeaa totuutta : Argentumia, jonka laupeus ja rakkaus säteilee yllemme yli koko Galaksin, kuni itse aurinko..

        Kuulosti melkein siltä kuin aikoisit kosaista minua.


      • Aritta
        miemä kirjoitti:

        Miun mielestä materialla on aika ja hengellä ei.

        Sitähän minä tässä olen yrittänyt selvittää. Me elämme materiassa ja ajassa. Kun lopetamme tämän ja menemme "kotiin" henkinä ei aikaa enää ole.


      • äärimäisen
        einari3 kirjoitti:

        Tiesitkö että polvesta ne pojat paranee? Pitäisihän sinun tämä tietää, jos jonain parantajana itseäsi pidät.. Senkin onneton oi.

        Enpä oikein tiedä tuota liittymistä. Tuo puheesi ei vielä oikein vakuuttanut minua.

        Mitäs muuta tuohon erikoistarjoukseen kuuluu? Paljos teille suojelijoille nyt sitten joutuu sitä suojelusrahnaa makselemaan.. näin radikaalisti kysyttynä?

        perehtynyt myös antiikin Kreikan mytologiaan kuten ylempää lukemastani minulle selvisi.
        Ei ainoastaan "virallisen" historian mukaan, vaan jopa tunnut tietävän, mitä todella tapahtui.
        Muisto Perseuksen naamasta puistattaa vielä näin monen vuosisadan jälkeenkin.

        Kertookohan se sinulle jotain, että silloin priisti eli seitsemättä inkarnaatiotaan Narcissoksena? Lopun elämänsä (varsin lyhyen) tuijjotteli onnelliesti hän kuvaansa lammen pinnasta, kunnes paikalle eksynyt vuohi haukkasi hänet ja siirsi takaisin suureen Galaktiseen kiertokulkuun.
        Minä olin silloin sentään jo Aristoteles.
        Joissain asioissa juttelin vähän kieli poskella, mutta uskottinhan minua toista tuhatta vuotta. Sen jälkeinen lyhyehkö inkarnaationi tapahtui Kopernikuksena. Pitihän kehitykseen saada vähän vauhtia. Aristoteles-pila oli pitkittynyt jo vähän liikaa.
        Kasvattelen muuten vieläkin narsisseja puutarhassani. Ja sekös Priistiä ketuttaa.

        Vähän historiaa valaistuani sinun on ehkä helpompi tehdä päätös.
        Muista. 10 %:n tarjous on vain tämän viikon.


      • äärimäisen kirjoitti:

        perehtynyt myös antiikin Kreikan mytologiaan kuten ylempää lukemastani minulle selvisi.
        Ei ainoastaan "virallisen" historian mukaan, vaan jopa tunnut tietävän, mitä todella tapahtui.
        Muisto Perseuksen naamasta puistattaa vielä näin monen vuosisadan jälkeenkin.

        Kertookohan se sinulle jotain, että silloin priisti eli seitsemättä inkarnaatiotaan Narcissoksena? Lopun elämänsä (varsin lyhyen) tuijjotteli onnelliesti hän kuvaansa lammen pinnasta, kunnes paikalle eksynyt vuohi haukkasi hänet ja siirsi takaisin suureen Galaktiseen kiertokulkuun.
        Minä olin silloin sentään jo Aristoteles.
        Joissain asioissa juttelin vähän kieli poskella, mutta uskottinhan minua toista tuhatta vuotta. Sen jälkeinen lyhyehkö inkarnaationi tapahtui Kopernikuksena. Pitihän kehitykseen saada vähän vauhtia. Aristoteles-pila oli pitkittynyt jo vähän liikaa.
        Kasvattelen muuten vieläkin narsisseja puutarhassani. Ja sekös Priistiä ketuttaa.

        Vähän historiaa valaistuani sinun on ehkä helpompi tehdä päätös.
        Muista. 10 %:n tarjous on vain tämän viikon.

        On viimeinen päivä myydä.. siis maksaa sieluni teille tuohon 10 % alennushintaan. En ole vielä tehnyt päätöstäni, mutta toisaalta olen kyllä valmis maksamaan sielustani täyden hinnankin, sillä laadusta kannattaa aina maksaa. Vaikka tosin sieluni tuotiinkin alunperin halpatuontina King Kong -nimiseltä apinaplaneetalta. Ensimmäiset elämäni toimin galaksien välisillä aluksilla sirkusapinana. Noo, onhan tässä vielä jokunen tunti aikaa miettiä.

        Olen kasvanut tämän vaatimattoman elämäni nuoruusvuodet superhuippulahjakkaiden lapsien kanssa, joilla on lisäksi mediaalisia kykyjä. Meillä tuo Kreikan oikea historia piti tuntea jo tarhaanpääsykuulusteluissa. Luin kokeisiin akaasiset aikakirjat.

        Kuvaus Narcissoksesta sopii kyllä hyvin priistin suureelliseen ja mahtipontiseen tyyliin.

        Hienoa että olet kehittänyt ihmiskuntaa tieteellisempään ja rationaalisempaan suuntaan. Toivottavasti tukkasi ei ole harmaantunut tieteellisen tutkimuksen rasituksessa. Harmaaksi siinä kuulemma tulee (kannataa myös tarkastaa ihon väri).


      • äärimäisen kirjoitti:

        perehtynyt myös antiikin Kreikan mytologiaan kuten ylempää lukemastani minulle selvisi.
        Ei ainoastaan "virallisen" historian mukaan, vaan jopa tunnut tietävän, mitä todella tapahtui.
        Muisto Perseuksen naamasta puistattaa vielä näin monen vuosisadan jälkeenkin.

        Kertookohan se sinulle jotain, että silloin priisti eli seitsemättä inkarnaatiotaan Narcissoksena? Lopun elämänsä (varsin lyhyen) tuijjotteli onnelliesti hän kuvaansa lammen pinnasta, kunnes paikalle eksynyt vuohi haukkasi hänet ja siirsi takaisin suureen Galaktiseen kiertokulkuun.
        Minä olin silloin sentään jo Aristoteles.
        Joissain asioissa juttelin vähän kieli poskella, mutta uskottinhan minua toista tuhatta vuotta. Sen jälkeinen lyhyehkö inkarnaationi tapahtui Kopernikuksena. Pitihän kehitykseen saada vähän vauhtia. Aristoteles-pila oli pitkittynyt jo vähän liikaa.
        Kasvattelen muuten vieläkin narsisseja puutarhassani. Ja sekös Priistiä ketuttaa.

        Vähän historiaa valaistuani sinun on ehkä helpompi tehdä päätös.
        Muista. 10 %:n tarjous on vain tämän viikon.

        Missäs te oikein olitte sunnuntaina kun odottelin täällä palstalla rahatukun kanssa.. Taidan perustaa oman lahkon kun teitä ei kiinnostakkaan ottaa minua palvomaan teitä. Tulkaa takaisin senkin rontit (siis nöyrästi anellen).


      • päättyi lauanaina 00.00
        einari3 kirjoitti:

        Missäs te oikein olitte sunnuntaina kun odottelin täällä palstalla rahatukun kanssa.. Taidan perustaa oman lahkon kun teitä ei kiinnostakkaan ottaa minua palvomaan teitä. Tulkaa takaisin senkin rontit (siis nöyrästi anellen).

        Meidän ainoassa oikeassa uskossamme viikko alkaa sunnuntaista. Tarjous oli voimassa vain loppuviikon, sinä kurja empijä ja epäilijä.
        Luuletko rienaaja tosissasi, että korkeampi tietoisuus ja sen tuomat galaktiset siunaukset ovat rahatukollasi ostettavissa.
        Voi sinua kurjaa. Kadu tomussa ja tuhkassa yksinäisessä autiossa paikassa ja palaa myöhemmin takaisin isomman setelitukon kanssa.


      • päättyi lauanaina 00.00 kirjoitti:

        Meidän ainoassa oikeassa uskossamme viikko alkaa sunnuntaista. Tarjous oli voimassa vain loppuviikon, sinä kurja empijä ja epäilijä.
        Luuletko rienaaja tosissasi, että korkeampi tietoisuus ja sen tuomat galaktiset siunaukset ovat rahatukollasi ostettavissa.
        Voi sinua kurjaa. Kadu tomussa ja tuhkassa yksinäisessä autiossa paikassa ja palaa myöhemmin takaisin isomman setelitukon kanssa.

        "Luuletko rienaaja tosissasi, että korkeampi tietoisuus ja sen tuomat galaktiset siunaukset ovat rahatukollasi ostettavissa."

        Kyllä minä ihan tosissani luulin. Uskontonne vaikutti niin yksinkertaiselta, että ajattelin ettette älyä pyytää lisää rahnaa. Olin väärässä: uskonto onkin syvällisempi miltä aluksi näytti. Minusta on hienoa että osaatte käyttää ihmisten henkisiä tarpeita myös taloudellisesti hyväksi. Kaikki opit ovat yhdessä kompaktissa paketissa. Tuskin maltan odottaa että palaan sieltä autiosta paikasta.

        Lähden nyt sinne yksinäiseen autioon paikkaan viisastumaan. Ajattelin reissulla kokeilla olla indigo jos se vaikka avartaisi maailmankuvaani. Indigoksihan riittää että on tähtilapsi, adhd, elänyt ainakin monta elämää, uhmaa auktoriteettia ja on muutenkin vähän vajakki. Luulen että täytän kaikki tunnusmerkit. Isot pojat kertoivat että olen vahinkolapsi, mutta sitten meditoin asiaa, ja ajattelin, että sen täytyy tarkoittaakin tähtilasta, sillä tähtilapsethan yleensä haluavat pois täältä -> joten he ovat vahingossa tulleet tänne. Indigoudessa on se tosi hienoa, että periaatteessa kuka tahansa voi alkaa indigoksi, ja heti tulee tosi henkiseksi ja on syntynyt monta kertaa. Kaupan päälle saa vielä adhd:n. Ole sinäkin indigo!

        Lähden nyt henkistymään.


      • Yritykseen
        einari3 kirjoitti:

        "Luuletko rienaaja tosissasi, että korkeampi tietoisuus ja sen tuomat galaktiset siunaukset ovat rahatukollasi ostettavissa."

        Kyllä minä ihan tosissani luulin. Uskontonne vaikutti niin yksinkertaiselta, että ajattelin ettette älyä pyytää lisää rahnaa. Olin väärässä: uskonto onkin syvällisempi miltä aluksi näytti. Minusta on hienoa että osaatte käyttää ihmisten henkisiä tarpeita myös taloudellisesti hyväksi. Kaikki opit ovat yhdessä kompaktissa paketissa. Tuskin maltan odottaa että palaan sieltä autiosta paikasta.

        Lähden nyt sinne yksinäiseen autioon paikkaan viisastumaan. Ajattelin reissulla kokeilla olla indigo jos se vaikka avartaisi maailmankuvaani. Indigoksihan riittää että on tähtilapsi, adhd, elänyt ainakin monta elämää, uhmaa auktoriteettia ja on muutenkin vähän vajakki. Luulen että täytän kaikki tunnusmerkit. Isot pojat kertoivat että olen vahinkolapsi, mutta sitten meditoin asiaa, ja ajattelin, että sen täytyy tarkoittaakin tähtilasta, sillä tähtilapsethan yleensä haluavat pois täältä -> joten he ovat vahingossa tulleet tänne. Indigoudessa on se tosi hienoa, että periaatteessa kuka tahansa voi alkaa indigoksi, ja heti tulee tosi henkiseksi ja on syntynyt monta kertaa. Kaupan päälle saa vielä adhd:n. Ole sinäkin indigo!

        Lähden nyt henkistymään.

        Aurinko valaiskoon ikuisesti indigonsinistä polkua edessäsi. Ja muista oi lapseni, jos etsinnässäsi harhaan joudut, on Argentumin syli aina tuhlaajapojalle avoinna. ( kulujemme peittämiseksi sopivaa setelitukkoa vastaan luonnollisesti)
        Siis siunausta valitsemallasi valaistuksen tielle.
        Poikkea valistuttuasi kuitenkin edes joskus Uhmopalstallakin uutta korkeampaa viisauttasi jakamassa.
        Voi siinä jopa Superilla, Solkulla ja Kähmikselläkin, nuilla rienaajilla, silmät päästä pullistua, kun korkea faktaa eteen lyödään.

        Suosioosi sulkeutuen. Argentumin vähäinen, mutta vaatimaton opetuslapsi, joka on jo suurimman valkeuden nähnyt.


      • Rederex Omen
        einari3 kirjoitti:

        "Luuletko rienaaja tosissasi, että korkeampi tietoisuus ja sen tuomat galaktiset siunaukset ovat rahatukollasi ostettavissa."

        Kyllä minä ihan tosissani luulin. Uskontonne vaikutti niin yksinkertaiselta, että ajattelin ettette älyä pyytää lisää rahnaa. Olin väärässä: uskonto onkin syvällisempi miltä aluksi näytti. Minusta on hienoa että osaatte käyttää ihmisten henkisiä tarpeita myös taloudellisesti hyväksi. Kaikki opit ovat yhdessä kompaktissa paketissa. Tuskin maltan odottaa että palaan sieltä autiosta paikasta.

        Lähden nyt sinne yksinäiseen autioon paikkaan viisastumaan. Ajattelin reissulla kokeilla olla indigo jos se vaikka avartaisi maailmankuvaani. Indigoksihan riittää että on tähtilapsi, adhd, elänyt ainakin monta elämää, uhmaa auktoriteettia ja on muutenkin vähän vajakki. Luulen että täytän kaikki tunnusmerkit. Isot pojat kertoivat että olen vahinkolapsi, mutta sitten meditoin asiaa, ja ajattelin, että sen täytyy tarkoittaakin tähtilasta, sillä tähtilapsethan yleensä haluavat pois täältä -> joten he ovat vahingossa tulleet tänne. Indigoudessa on se tosi hienoa, että periaatteessa kuka tahansa voi alkaa indigoksi, ja heti tulee tosi henkiseksi ja on syntynyt monta kertaa. Kaupan päälle saa vielä adhd:n. Ole sinäkin indigo!

        Lähden nyt henkistymään.

        No eipä hätiä kulttien liittymisen kanssa kun on Retak'h kultti. Mutta tietysti Retak'h kultillakin on omat sisäänpääsy vaatimukset, mutta jos vaatimuksista pääset läpi niin seuraava vaihe onkin helppo. Ohjeet löytyy täältä liittymiseen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001148&posting=22000000026472422

        Tervetuloa Retak'h kulttiin jos pääsit vaatimuksista läpi. Sisällä myös kerrontaa mitä tämä kultti sisältää ja semmoista, rohkeasti vilkaisemaan. ;)

        When there is peace, there is then love and happiness around the world.


      • lueskelemassa
        Rederex Omen kirjoitti:

        No eipä hätiä kulttien liittymisen kanssa kun on Retak'h kultti. Mutta tietysti Retak'h kultillakin on omat sisäänpääsy vaatimukset, mutta jos vaatimuksista pääset läpi niin seuraava vaihe onkin helppo. Ohjeet löytyy täältä liittymiseen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001148&posting=22000000026472422

        Tervetuloa Retak'h kulttiin jos pääsit vaatimuksista läpi. Sisällä myös kerrontaa mitä tämä kultti sisältää ja semmoista, rohkeasti vilkaisemaan. ;)

        When there is peace, there is then love and happiness around the world.

        ketjun, johon viittasit. Viisaita sanoja. En edes tiennyt, että Seldon on vielä elossa, mutta niin se pakana näyttää olevan. Säätiön jälkeläinen kulttuurrion tuntemamme avaruuden humaanisin ja edistyksellisin liitto. Priistit ja Argentumit ovat pelkkiä vanhakantaisia jääriä.

        Retak`h kultti tuntuisi muuten hyvältä, muttaa kategorinen toteamuksenne; "Vittuilu vähenee" ei korvaani hivele. Onhan tietysti selvää, että banaali, sivistymätön, rahvaanomainen vittuilu tulee juurineen karsia pois. Mutta jos ystävällishenkinen syvään kunnioitukseen perustuva taidevittuilu karsitaan samalla, niin lapsi todella menee pesuveden mukana.

        Teettekö Disney-tyyppistä äärimäisen puhdasta ja kaunista (tappavan kuivankälväkkää, kaiken persoonallisen käyttäytymisen tukahduttavaa) ihanneyhteiskuntaa???
        Silloin en kelkkaanne hyppää.

        Eläköön taidevittuilu.
        Eläköön hallittu älykäs kapinointi.
        Eläköön Teekkarihuumori.

        Taidan perustaa oman lahkon.


      • sai ylempien
        lueskelemassa kirjoitti:

        ketjun, johon viittasit. Viisaita sanoja. En edes tiennyt, että Seldon on vielä elossa, mutta niin se pakana näyttää olevan. Säätiön jälkeläinen kulttuurrion tuntemamme avaruuden humaanisin ja edistyksellisin liitto. Priistit ja Argentumit ovat pelkkiä vanhakantaisia jääriä.

        Retak`h kultti tuntuisi muuten hyvältä, muttaa kategorinen toteamuksenne; "Vittuilu vähenee" ei korvaani hivele. Onhan tietysti selvää, että banaali, sivistymätön, rahvaanomainen vittuilu tulee juurineen karsia pois. Mutta jos ystävällishenkinen syvään kunnioitukseen perustuva taidevittuilu karsitaan samalla, niin lapsi todella menee pesuveden mukana.

        Teettekö Disney-tyyppistä äärimäisen puhdasta ja kaunista (tappavan kuivankälväkkää, kaiken persoonallisen käyttäytymisen tukahduttavaa) ihanneyhteiskuntaa???
        Silloin en kelkkaanne hyppää.

        Eläköön taidevittuilu.
        Eläköön hallittu älykäs kapinointi.
        Eläköön Teekkarihuumori.

        Taidan perustaa oman lahkon.

        värähtelytasojen viestiä. Olen mukamas narsistinen perus-Tahvo, jos en kykene tunnustautumaan Faradaynhäkkimieheksi.
        No hyvä on. Tunnustetaan, tunnustetaan. Jopa mielenterveyttäni nuo korkeammat tahot epäilivät. Skitsofeenikonkin olin tunnistavinani viestistä, vaikka korkeiden värähtelytasojen viestejä pohjakonina ajoittain häiritsee niin, että oma ilmaisukynnykseni hädin tuskin ylittyy.

        Taidan poistua palstalta kaikkeni antaneena. Galaktiset voimat (mua ennen syntyneet ja jotka myös jälkeheni jää) ovat minulle käsittämättömän suuria.
        Siis "paluu arkeen vain on edessä" Luu meni kurkkuun kaikesta uhoamisestani huolimatta. Häntä koipien välissä pakenen korkeita kosmisia voimia.


      • Rederex Omen kirjoitti:

        No eipä hätiä kulttien liittymisen kanssa kun on Retak'h kultti. Mutta tietysti Retak'h kultillakin on omat sisäänpääsy vaatimukset, mutta jos vaatimuksista pääset läpi niin seuraava vaihe onkin helppo. Ohjeet löytyy täältä liittymiseen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001148&posting=22000000026472422

        Tervetuloa Retak'h kulttiin jos pääsit vaatimuksista läpi. Sisällä myös kerrontaa mitä tämä kultti sisältää ja semmoista, rohkeasti vilkaisemaan. ;)

        When there is peace, there is then love and happiness around the world.

        Kulttinne perusaatteet ovat kunnossa. Siinä ei kuitenkaan ilemene sellaiseta hengellistä hurmosta (mitä haen), kuin esim. argentumissa tai aurumissa. Lahkonne kuulostaa muutenkin liian puhdasaatteiselta.. Siinä on pakko olla jotain mätää. Argentumista ja Aurumista kaikki mädät tulee heti silmille, jolloin tietää mihin on ryhtymässä.

        Ei sillä että pystyisin liittymäänkään selektiiviseen lahkoonne, kun sinne ei kuulemma huolita idiootteja.


      • sai ylempien kirjoitti:

        värähtelytasojen viestiä. Olen mukamas narsistinen perus-Tahvo, jos en kykene tunnustautumaan Faradaynhäkkimieheksi.
        No hyvä on. Tunnustetaan, tunnustetaan. Jopa mielenterveyttäni nuo korkeammat tahot epäilivät. Skitsofeenikonkin olin tunnistavinani viestistä, vaikka korkeiden värähtelytasojen viestejä pohjakonina ajoittain häiritsee niin, että oma ilmaisukynnykseni hädin tuskin ylittyy.

        Taidan poistua palstalta kaikkeni antaneena. Galaktiset voimat (mua ennen syntyneet ja jotka myös jälkeheni jää) ovat minulle käsittämättömän suuria.
        Siis "paluu arkeen vain on edessä" Luu meni kurkkuun kaikesta uhoamisestani huolimatta. Häntä koipien välissä pakenen korkeita kosmisia voimia.

        Äläs hätäile. Palstalla on juuri menossa operaatio OBE (Out of Baby Episode). Palsta on kuin perhonen. Tämä on se ruma toukkavaihe, joka täytyy kokea ennen kuin palsta voi puhjeta täyteen kukkaansa. Kaikkia tarvitaan. Värähtelytasojen pohjakohina kuuluu vain aluksi hetken, sitten aivot oppivat suodattamaan sen.

        Kosmiset tuulet alkavat vaikuttamaan tänne.


      • rehellisyytesi
        einari3 kirjoitti:

        Kulttinne perusaatteet ovat kunnossa. Siinä ei kuitenkaan ilemene sellaiseta hengellistä hurmosta (mitä haen), kuin esim. argentumissa tai aurumissa. Lahkonne kuulostaa muutenkin liian puhdasaatteiselta.. Siinä on pakko olla jotain mätää. Argentumista ja Aurumista kaikki mädät tulee heti silmille, jolloin tietää mihin on ryhtymässä.

        Ei sillä että pystyisin liittymäänkään selektiiviseen lahkoonne, kun sinne ei kuulemma huolita idiootteja.

        on kaikessa kunnioitettavuudessaankin suorastaan kuvottavaa. Kuinka voit olla nuin herkkäuskoinen ja sinisilmäinen, että paljastat todellisen minäsi (tai ainakin sen kolmannen. Toivottavasti muut persoonallisuutesi eivät ole yhtä naiveja) NA-palstan raatelevalle susilaumalle. Nämä lahkot syövät sielusi, röyhtäisevät sulamattoman astraaliaineksesi tien varteen ja jatkavat herkkäuskoisten sielujen metsäsätystä, kuin sinua ei ikinä olisi ollutkaan.
        (Häkkimeies vaan omassa vaatimattomassa persoonallisudessaan puskista huudellen yrittää Eikkaa varoitella.)


      • rehellisyytesi kirjoitti:

        on kaikessa kunnioitettavuudessaankin suorastaan kuvottavaa. Kuinka voit olla nuin herkkäuskoinen ja sinisilmäinen, että paljastat todellisen minäsi (tai ainakin sen kolmannen. Toivottavasti muut persoonallisuutesi eivät ole yhtä naiveja) NA-palstan raatelevalle susilaumalle. Nämä lahkot syövät sielusi, röyhtäisevät sulamattoman astraaliaineksesi tien varteen ja jatkavat herkkäuskoisten sielujen metsäsätystä, kuin sinua ei ikinä olisi ollutkaan.
        (Häkkimeies vaan omassa vaatimattomassa persoonallisudessaan puskista huudellen yrittää Eikkaa varoitella.)

        Vain negatiivinen palaute kehittää. Kiitos, että avasit silmäni.

        Rehellisyyteni tekee minusta haavoittuvan, ja ajattelinkin, että muodostan itseni suojaksi egon, jolloin todellinen minäni ei paljastu kenellekään, edes itselleni. Sinäkin vältyt pahoinvointikohtauksilta.

        Tiedän, että sokea uskoni lahkoihin saattaa myös olla vaaraksi itselleni. Olen kuitenkin ajatellut ottaa sen riskin, sillä kun sitten hyväksikäytettynä makaan astraalisiltani siellä tienvarressa, olen varmasti yhtä kokemusta viisaampi. Ajattelen että lahkoin/hin liittyminen edistää joka tapauksessa henkistä kehitystäni. Mielestäni muut ihmiset laumassa tietävät paremmin mikä kullekin yksillölle on parasta, sillä omia vikojaanhan on yleensä vaikea havaita ja tunnustaa itselleen, ja joukossa viisaus tiivistyy.


    • WideBelief

      ...jotta lienee tuota paskaa kaavittua tullut.

      Tää inkarnaatio on ihan kiva :-)

    • riittääkö?

      Toisin sanoen kuka haluaisin olla?

      Miksi ei tämä elämäni riitä?


      Olenko täysi toope?


      Vartti hullu?



      Narttu?



      Nirso?



      Nörtti?

      Vai jotain sellaista,,,,,,vähän niin kuin näyttelijät, saa olla joku toinen palkan kera.


      Itse haluaisin olla keski-ikäinen möhö-maha, jolla kaikki mukava takana paitsi hiukset niiden loistaessa poissa-olollaan.
      Lisäksi työttömyys olisi tässä renkarnaatiossa vai oliko se inkarnaatiossa suotavaa, myös sairaudet, tubi, vyö-ruusu ja sokeus sekä vasemmanpuolen halvaus tuntuisi ehkä asialliselta juuri nyt.

      Olisi myös kiva olla natsi-kenraali, juutalais-äiti, orpo kuoleva somali lapsi, Kroisos, Jimi Hendrix, kapinen narkki huora, mittari-mato, Arvo Ylppö, pelkkä Ylppö, kaunis ja rohkea, BB voittaja, höpöttäjä, maaiman nopein, hitain, tyhmin, viisain etc.

      • WideBelief

        Samasta aloitetaan, samaan päädytään. Koskas ajattelit alkaa rokkaamaan koko kapasiteetillasi?

        Teetkin jo, mutta sitten myös voi olla että ryhtyy tekemään ajatusten sijaan. En tiedä, mutta kovin toimivaa.

        Jos sinulle ei toimi, niin katsele rauhassa toki.


    • mikskaikkihyvätnimimerkiton...

      villi länsi olis ihan ykkönen, jos saisi itse valita. ratsuväen upseeri ta joku legendaarinen sheriffi vaikka. toinen aika hyvä olisi brittisotilas maailmansota ykkösessä, siis sellainen joka jää henkiin. kolmantena tulee mieleen asterixin kylän seppä. siinä on äijä täyttä luuta.

      tex willer ja korkkari rulettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe