mielipiteitä Janette-nimestä

_viivi_

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä Janette-nimestä. Itse pidän nimestä, mutta vähän mietityttää sen erikoisuus, koska periaatteessa en haluaisi antaa lapselleni nykyvillityksen mukaan jotain todella erikoista nimeä. Sukunimi on tavallinen suomalainen nen-loppuinen nimi. Toisaalta en myöskään halua antaa mitään todella suosittua nimeä, ettei sitten lapsen tarha/kouluryhmässä ole montaa samannimistä. Onko teistä Janette erikoinen nimi?

43

4735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan tätä

      tavallista nykytyyliä niin kuin joku Anette, Minette, Janina, Jannika, Jessika, Jonina jne. En pidä edellä luetelluista nimistä, mutta tyylinsä kullakin.

      • Anonyymi

        Minun mielestäni nämä kaikki luettelemasi när met ovat kauniita. Mutta makunsa kullakin.


      • Anonyymi

        Eivät ole mitenkää nykyaikaisia nimiä kaikki mitä luettelet ovat monella yli 40 täyttäneillä nimenä , sinulle vaan ainoastaan uusia jostain syystä


    • tarja 2

      jos tuntee yhden sen nimisen henkilön?Eli minulle ihan tavallinen nimi,mutta en tiedä väestörekisteri lukuja.....

    • tsirputin

      Janette on myös ihan kiva nimi mun mielestä :)

    • ---

      Tuossa nimessä ei ole mitään erikoista.

    • .....

      Minulla on 4-vuotias Janette niminen kummityttö. Minusta nimi on kaunis.

      • Anonyymi

        Minulla on ollut kaksi työkaveria 50 vuotiaita tällä nimellä joten ei mitenkään uusi nimi, mutta kaunis nimi mielestäni


    • .....

      Itse en erityisemmin tykkää, mutta kyllä Janette menettelee. Kaikenmaailman Janinoihin ja Janikoihin verrattuna ehdottomasti paras vaihtoehto.

      Ihan kelvollinen nimi, monien mielestä varmaan todella ihana. Ei vain mene yksiin minun nimimakuni kanssa. Ei ole turhan erikoinen eikä vaikea. Mukiinmenevä myös sukunimien kuten Virtanen, Kauppinen tai vaikka Peltonen kanssa.

    • mutta ei myöskään oman makuni mukainen. Tunnen itse ainakin kaksi Janettea, toinen n.15 vuotias ja toinen n. 23 vuotias. Eli ei ole vain niin sanotusti "tämän hetken tyylin muotinimiä". On sellainen erikoinen nimi, kuin haluatkin.

      • Anonyymi

        Nehän on lähtöisin ulkomailta nämä uudenaikaiset nimet, ei niissä mitään vikaa Ole , kauniita nimiä.
        Ei Kai kukaan mielellään anna lapselle mitään tusinanimeä , ainoastaan nimen mistä pitää.


    • purjo piirainen

      yök!

      • ollenkaan

        Janette ihan kiva nimi, sopivan erikoinen.


      • Janette-98

        Kiitos kun haukut mun nimee -.-


    • että..

      Janette on kiva, mutta ei mun mielestä mitenkään erikoinen nimi, muttei mikään tusinakaan.

    • ap.

      Kiitos mielipiteistä. Janette on varmasti sellaisia nimiä joista joko tykätään tai sitten ei eli ei ole sillä lailla neutraali, kuin jotkut muut. Mutta se, että se ei ole mitenkään erikoinen teidän mielestä, oli kiva kuulla. Eli harvinainen, mutta ei kuitenkaan liian erilainen. Näillä näkymin meidän tytöstä tulee siis Janette.

      • ...

        janette on ihan kiva nimi!
        munkin nimi on janette ja siitä saa keksittyä hyviä lempinimiä :)


      • Anonyymi

        Monet joilla on vaikea suhtautua mihinkään uuteen eivät pidä myöskään harvinaisemmista nimistä.
        Muista kun yhden tutun lapsen nimi oli Natalie niin meni kylässä kahvia kun naiset kokoontuivat pilkkaamaan tytön nimeä.
        Niin että kaikilla on oma makunsa mitä tulee nimiin niin että uusia nimiä tulee koko ajan , niin on Aina ollut


    • Janette ;)

      Määki Janette

      • Janettee

        samiksii ! ;)


      • OLENPARASJANETTE
        Janettee kirjoitti:

        samiksii ! ;)

        Ilmoittaudun myös! :)


      • Janette02

        Moi kaimat 😂


    • Naurispyllyssä

      Janette sopii oikein hyvin kantajalleen, jos sattuu muistuttamaan iki-ihanaa Tuksua.

    • ei j-nimeä

      Janette ei nyt toden totta ole mikään harvinainen nimi. Tunnen kolme Janettea. Kaikki saman tapaisia hempukoita, sellaisia vähän koulutettuja lähiöpissiksiä. Aika monet janicat ja janetet nyt vain sattuvat muistuttamaan näitä bb-prinsessoja :(

      Mutta ei se niin yleinen ole, että niitä montaa samalla luokalla on. Kuitenkin samassa koulussa useampi voi olla.

    • Häntä Heikki

      Kaamee pissaliisa nimi

      • Anonyymi

        😔 vitun äyssi


    • Roosa>

      Todella kaunis nimi tunnen yhden 11-vuotiaan tytön nimeltä Janette hänessä olisi ainesta malliksi!

      • Salli-täti

        Mallin ammatti on turhista turhin. Kannattaa harkita jotain oikeaa työtä.


    • Janette Tikander

      mun nimi on Janette, eisaa dissaa xD

      • jappetin

        Hohhohhoo ! Myös olen minä Janette :3 !


    • JanetteBieb

      Munki nimi on Janette XD

    • tyttöjollaonhyvänimi

      Turhaa tommonen yleistäminen että Janette on jonkun bimbon nimi. Itse olen Janette varsin iloinen nimestä ei kovin yleinen tänä vuonna tapasin ensimmäisen toisen Janette nimisen henkilön opinnoissani ja olen kuitenkin yli 20 ,turhaa yleistämistä myös tuo että olisin jotenki epäpätevä ja alikoulutettu, olen ensihoitaja suorittanut siis peruskoulun,toisen asteentutkinnon ja amk tutkinnon. Kiitos näistä paskanpuhujille jotka yleistävät nimiä.

    • Kyllikki Nyrkkinen

      Kyllä se vaan niin on, että Janette on ehta wt-nimi!

    • tewtewtwet

      Tulee mieleen se yksi vanukas, Susette.

    • Anonyymi

      Minun nimi on Janette eikä koskaan kyllä lukuun ole ottanut puheen aiheeksi mun nimeä joten Kai ihan suht normi nimi ja Suomessa on Janeteksi nimettyjä naisia noin 2910.

      • Anonyymi

        Sinun äidinkielesi ei taida olla suomi?
        No edellisestä omituisesta kommentista huolimatta ei nimi miestä tai naista pahenna. Onhan Janette hölmö nimi, mutta se ei ole kantajansa, vaan hänen bimbojen vanhempiensa vika.


    • Anonyymi

      Hyvä nimi, maailman seksikkäimmän näyttelijän nimi on melkein sama, Jenette (Goldstein). Esitti mm rtivate Vasquezia Aliensissa ( https://youtu.be/HVn2HSHW1aI )
      ja John Connorin varamutsia Terminator kakkosessa

    • Anonyymi

      KIVA NIMI TOIVON ETTÄ TYTTÖKAVERINI.AVOVAIMONI.VAIMONI NIMI ON JOKU NÄISTÄ TOP12
      1. JANETTE
      2. HANNA
      3. MARIANNE
      4. LINDA
      5. KATJA
      6. MARIANNE
      7. SAARA
      8. NOORA
      9. HANNELE
      10. LINDA
      11. KATJA
      12. JANETTE

    • Anonyymi

      Mä tykkään

    • Anonyymi

      Hyvä nimi

    • Anonyymi

      Silloin kun sain omat lapset niin en antanut kellekkään muotinimeä.
      Siitä ovat olleet mielessään aikuisena
      Janette on kaunis nimi ja ihan tarpeeksi erikoinen , mutta ei liikaa.
      Niin että ihan kiva nimi tytölle .suosittelen

    • Anonyymi

      Wilma nimi voisi olla toisillaki ihmisellä

    • Anonyymi

      Eiköhän näitä Janetteja ole suurinpiirtein 1000 joilla on se nimi.
      Sitten on myös Jeannettejakin .
      Ruotsalainen nimi eikä mitenkään uusi sinänsä. Monella yli 40 vuotiaalla on nimenä Ruotsissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe