Helsingissä kaupat

flowershopgirl

Parin viikon kuluttua Helsinkiin ja pitäis saada nyt tietoon kaikki mahdolliset anime/manga/japani-kaupat ja ravintolat ja niin edespäin :D
Otakussa mainostettiin jotain osto-opasta,mutten ole löytänyt sitä.Jos joku siis osaisi opastaa :)

Jos voisitte ehdottaa jotain kivoja kauppoja,olisin kiitollinen^^

10

6992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cookie-neiti

      Fantasiapelit nimisestä kaupasta löytyy. Menet kaisaniemeen, se on ihan kävelymatkan päässä Helsingin Rautatieasemalta, mutta jos laiskottaa niin voi mennä metrolla. Tulet rullaportaat ylös metrolta niin son siinä vastapäätä Aprilli nimistä naamiaisputiikkia. Lauantaisin se on auki kolmeen iltapäivällä.

      Fennica Comics myy myös sarjakuvia. Sinne voit katsoa opastetta ihan googlettamalla liikkeen nimen, sama koskee TokyoKan liikettä, joka myy japanituotteita, kimonoista nuudeleihin.

      Ja sitten on tietysti Blippo, joka sijaitsee kauppakeskus Kampin onkos se nyt kolmannessa kerroksessa :)

    • rhnwr

      lisäisin vielä good fellowsin joka on melko lähellä fennica comicsia. ihan ok kauppa (tosin fennica comics on parempi, siellä kun on lehtiä etc. normaalien pokkareiden lisäksi) ja hinnat ovat tokyopopin julkaisemissa sarjoissa euron halvemmat kun fantasiapeleissä.

    • namminam

      kalevan kadulla sijaitseva aivan loistava japanilainen ravintola koto kannnattaa katsastaa. ei ole halvimmasta pääsätä, mutta ruoka on kylläkin hintansa arvoista. sieltä saa sushia ja monia muita japanilaisia ruokia. ja onhan sitten se ichiban sushi kampissa ja pari muuta sushi paikkaa. kabuki ja se vanhassa kauppahallissa oleva. on niitä muitakin. ei ny vaan millään muista...googleta vaikka.

    • manga^

      kampissa on ainaki 2 kerroksessa blipppo ja annankadulla tokyokan ....^-^

    • Izumi Konata

      Kaisaniemen metroasemalla on Fantasiapelien (jossa siis on paljon mangaa) myös cosplay-asustekauppa ippai.

      • ed_

        Kaisaniemessä on myös manga kahvila, www.mangacafe.fi


    • =(

      Huomaan että tämä on jo aika vanha keskustelu, mutta tiedoksenne vain blippoa ei kannata mennä etsimään, se on sulkenut ovensa ja lopettanut = ' '((( Enkä itse ainakaan nähnyt ovessa mitään "muutimme" kylttiä. Mutta luultavasti Blippon nettikauppa on vielä hengissä...???

    • joqjoqjoqjoq

      Hengissä on, puhuivat myymälä paikan vaihtamisesta vuokrasopimuksen päätyttyä.

    • jepppppps

      minnekköhän se mahtaa mennä,oon menos täs hesaa lähiaikoina ja haluisin käyä.Kävin siel joskus vähä pienempänä ja nyt epätoivosesti etin sitä.Kiva ku löysin vihdoin.

    • Minä.tässä

      Vanha keskustelu... Mutta Mannerheimintiellä on Luca. Sieltä saa jotain anime paitoja ja paljon Totoro aiheista kamaa. Ja K-poppiakin löytyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe