..tehdään Samuille? Yritin mm. aurinkomatkojen ja finnmatkojen sivuilta etsiä tietoa, mutta en löytänyt (hkä en vain osannut etsiä?).
Ollaan mieheni kanssa mietitty häille ajankohtaa ja Samuita häämatkakohteeksi...ja mietittiin vaan, että tehdäänkö matkoja ympäri vuoden? Haluttaisiin kumminkin lähteä valmiille pakettimatkalle kun häälomasta in kyse, ettei tarvitse itse keskittyä mihinkään muuhun kuin toisiimme ja kohteesta nauttimiseen :) Ja olen muutenkin kokenut nuo valmiit pakettimatkat meille sopivaksi vaihtoehdoksi aiemmilla matkoilla. Nyt olisi tosin eka kerta Thaimaaseen...
Milloin matkoja...
5
862
Vastaukset
- AM:n matkat
Aurinkomatkojen nettisivulla on myös Smauin matkat,tosin matkojen aikaväli taitaa puuttua.Hae Aurinkomatkojen esiteet,sieltähän ne helposti löydät tai soita AM:lle.Paras kausi on kuitenkin meidän syksy/talvi/kevät.
- ei kovin hyvä
Syksy on kaikkein huonoin ajankohta, koska sadekausi. Samoin keväällä huhti-touko huonompaa, koska kuumakausi. Siis joulu-maaliskuu ok, samoin kesä-elo. Näin siis Thaimaan itärannikolla.
- jasminka
Me ollan nytten Samuilla haamatkalla ja tama on aivan ihana paratiisi,lamminta on ,vahan voi tuulla valilla tai tuulla vetta .Meidan hotelli on rannalla,palvelu ja ihmiset on todella ystavallisia, keskustasata en hotellia haluaisi,Siinapa minun mielipide
- häämatkalle
jonnekin muuallle kuin Samuille ( on kuin Kanarian saaret).....
- Aulis Armas
häämatkalle kirjoitti:
jonnekin muuallle kuin Samuille ( on kuin Kanarian saaret).....
Et sitten taida olla käyny kanarialla? Ei voi millään verrata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869