..vai tarviiko sitä erikseen "pitää" :)
Onko 'iloliemi', kuinkakin keskeisessä asemassa..
Miten pidät hauskaa..
9
598
Vastaukset
- voi..
pitää ilman viinaakin, hyvässä porukassa kyllä huumoria piisaa. mutta rentoutumiseen otan kyllä kännin päälle ja lukitsen perheeni ajatusteni ulkopuolelle. sitten jaksaa taas muutaman kuukauden nauraa ja viljellä huumorin siementä muillekkin =) oma onni on muiden ilo !
- ...ngg
voi pitää niin monen tappaa. Naruun voi kuolla
vaikka se voi pidentää niin ikää. Sannan miekka
sivaltaa Arvot kumoon ja ruotsalainen Mora on
kätevä kylkiäislahja. Luoti on kätevä kaltevuutta
varmistettaessa. Huumori tekee hyvää tuumorille ja
Saniaiseen arkkuun mahtuu isokin koomikko.
Ei meitä Bacchus johda. Hjuumorin ilkikurinen kak-
tus on terässään silloinkin, kun in vino veritas... vanha tuttu ?)
Hämmennät aina miellyttävällä tavalla, vaikkei kaik' ihan 'perille' menis/tuliskaan :)
- mamma mia
tiettyihin illanviettoihin, mutta jos oikeasta, hetkellisestä ikää pidentävästä naurusta puhutaan, se tapahtuu joko työpaikalla, kun tietyt työkaverit on paikalla, tai sitten naapurien kanssa yhteisellä pihalla. :)
Useinmiten jälkimmäisten seurassa on rutkasti hauskempaa, nauretaan vedet silmissä ;;;)))), eikä ole krapulaa jälkikäteen !- Ninas
..'jälkiverot' krapulan muodossakaan ole kivoja, himmenee se mahdollinen edeltävä hauskuuskin..
Mainitsitkin tietyt työkaverit; joidenkin kanssa
helpompi heittää herjaa ja nauraa, miettimättä
ottiko itseensä, tai päinvastoin :)
Ja lasten huumori usein vertaansa vailla; ihan päin naama ei aina viitsi nauraa; kun pikkuinen saattaa olla ihan vakavissaan.. Mutta enemmän kuin hyvää mieltä siitä tulee :))
- Meirami
yleensa pitaa viela kysya, jos hauskaa voi pitää ilman "ilolientä"? Taitavat olla suomalaiset ainoa kansa, jota tuo yo. kysymys askarruttaa. Ja jos suomalainen kuitenkin päättää ottaa ilolientä, niin se on melkein aina sitä humalahakuista ottamista...
- muistissa
Joo, otin viime perjantaina oikein kunnolla, kun tuntui niin hyvältä ja tosi mukavassa naisseurassa (olen mies). Kaikki sujui hienosta ja meillä oli hauskaa.
Mutta ei seuraavana aamuna, kun vessareissulla piti yökätä oikein kunnolla, äänekkäästi.
Voi pkle, kun ihminen on hullu. Vasta nyt on tasapainoinen ja normaali olotila.
En ota enään koskaan! (NÄKIS VAAN) - Ninas
.. kunnon humalan jälkeen 'iloliemi' aika kitkerää :\
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683