Hei!
kenellä on tämä kännykkä? haluaisin tietää kannattaako ostaa.Mitä kaikkia ominaisuuksia kännykässä on?
Nokia 3110 classic
21
20011
Vastaukset
- Löytyy
Kaikki sieltä nokian sivuilta listattuna ku vähän viittii katella.
Muuten vaikuttaa ihan jees-kapulalta, mitä nyt alkaa hidastumaan toiminnot jos pitää tarpeeks kauan päällä ilman sammutusta (about viikko).- eettuu
Mulla on tullut tohon kuoreen ruudun kohalle semmonen ärsyttävä parin sentin naarmu/halkeama ja tekis mieli vaihtaa kuoret. Mitenköhän ton etukuoren saa vaihdettua kun se tuntuu olevan aika kireessä? En uskalla repiä väkisin...
- _3110c_
Tuollaisen olen omistanut muutaman kuukauden.
http://www.nokia.fi/A4370140
Tuossa on sinulle linkki, ole hyvä.
Kannattako ostaa? Mielestäni kyllä; itselläni on pari kalliimpakin nokialaista mutta 3110c on usenmiten taskussani.
Erinomainen peli.- pientä
miinusta, näyttö tuntuu välillä väreilevän oudosti.
Lisäksi Bluetooth on aina kelvoton, kun ei saa valita tallennuspaikaksi muistikorttia. Siinä ei sitten voi lähetellä puhelimeen yhtään isompia tiedostoja kuin mitä luurin sisäistä muistia on vapaana... - omistan!
pientä kirjoitti:
miinusta, näyttö tuntuu välillä väreilevän oudosti.
Lisäksi Bluetooth on aina kelvoton, kun ei saa valita tallennuspaikaksi muistikorttia. Siinä ei sitten voi lähetellä puhelimeen yhtään isompia tiedostoja kuin mitä luurin sisäistä muistia on vapaana...Kehoitasin harkitsemaan kyseisen mallin ostamista jos ei aivan pakko ole juuuri tuota saada.
- MiiaMaija
omistan! kirjoitti:
Kehoitasin harkitsemaan kyseisen mallin ostamista jos ei aivan pakko ole juuuri tuota saada.
voi ostaa sellaisen muistikortin sitten joka siihen tarvitaan? voiko esim.Veikon koneesta?
- jos näyttö menee rikki eikä...
omistan! kirjoitti:
Kehoitasin harkitsemaan kyseisen mallin ostamista jos ei aivan pakko ole juuuri tuota saada.
miten se muka ei korvaa näyttöä ku se on menny rikki? Eikä oo ite rikkonu! :o Eikö se oo ihan vika siinä missä muutki...
- janitam
omistan! kirjoitti:
mitä mahtaa näyttö/huolto maksaa kyseiseen puhelimeen..pikkuvelillä hajosi näyttö ja otin tuon kyseisin rimpulan tarkastettavaksi ja aika pahalta näyttää.. hankala ainakin itse vaihtaa :(
- datsucas
janitam kirjoitti:
mitä mahtaa näyttö/huolto maksaa kyseiseen puhelimeen..pikkuvelillä hajosi näyttö ja otin tuon kyseisin rimpulan tarkastettavaksi ja aika pahalta näyttää.. hankala ainakin itse vaihtaa :(
Itsellä näyttö meni pimeäksi noin puolen vuoden käytön jälkeen. Takuu korvasi korjauksen. Pari kuukautta myöhemmin osui taskussa ollut kännykkä pöydänreunaan ja näyttö halkesi. Onneksi huomasin huuto.netissä kyseisen puhelimen näyttöjä kaupattavan. Näytön vaihtoon tarvitsi vain tietynlaisen "ruuvimeisselin", en muista miksi näitä kutsuttiin. Muutamalla eurolla saa rautakaupoista ym. Näytön siis ostin alle kahteenkymppiin ja ruuvimeisselisarjan reiluun 8 euroon joten kuluja alle 30 euroo. Korjaus huollossa olis maksanut 70e (tosin kuoren näyttölasi on vieläkin rikki).
Itse vaihto onnistui netistä löytyneen purkuohjeen avulla melko helposti, vaikka toki osien viottumisen mahdollisuus oli olemassa. Nyt taas pystyy puhelinta käyttämään, toistaiseksi... - Toni
datsucas kirjoitti:
Itsellä näyttö meni pimeäksi noin puolen vuoden käytön jälkeen. Takuu korvasi korjauksen. Pari kuukautta myöhemmin osui taskussa ollut kännykkä pöydänreunaan ja näyttö halkesi. Onneksi huomasin huuto.netissä kyseisen puhelimen näyttöjä kaupattavan. Näytön vaihtoon tarvitsi vain tietynlaisen "ruuvimeisselin", en muista miksi näitä kutsuttiin. Muutamalla eurolla saa rautakaupoista ym. Näytön siis ostin alle kahteenkymppiin ja ruuvimeisselisarjan reiluun 8 euroon joten kuluja alle 30 euroo. Korjaus huollossa olis maksanut 70e (tosin kuoren näyttölasi on vieläkin rikki).
Itse vaihto onnistui netistä löytyneen purkuohjeen avulla melko helposti, vaikka toki osien viottumisen mahdollisuus oli olemassa. Nyt taas pystyy puhelinta käyttämään, toistaiseksi...Mistä löytyy tän nokia 3110 classicin purku ohjeet ku pitäs vaihtaa ite näyttö
- ei kokemusta
Onko kameran vika, jos muistikortti on sökö?
Te, joilla on henk.koht kokemusta: mitä mieltä olette 3110:n näppäimistöstä? Olen harkinnut ko. puhelimen ostoa, mutta tuo näppis tuntuu epämääräiseltä. Tottuuko siihen käytössä? - Meillä sama
ei kokemusta kirjoitti:
Onko kameran vika, jos muistikortti on sökö?
Te, joilla on henk.koht kokemusta: mitä mieltä olette 3110:n näppäimistöstä? Olen harkinnut ko. puhelimen ostoa, mutta tuo näppis tuntuu epämääräiseltä. Tottuuko siihen käytössä?...kun ei toimi ehjän muistikortin kanssa. Luultavasti korjautuu softapäivityksellä. Ilmeisesti kyse on jostain muistinhallinnan bugista.
- virheM
Itselläni on ollut kyseinen luuri liki 2 kuukautta, enkä ole juuri katunut sen ostoa (ainakaan paljon). Halpa nykyperuspuhelin, jossa kumminkin noita ominaisuuksia on (kannattaa tsekata joitain kännykkävertailuja, niistä on yleensä apua). Plussaa tulee:
luurin ulkonäöstä
ominaisuuksista
kameran ja näytön tarkkuus riittää hyvin
ja onhan siinä kaikkea kivaa sälää.
Miinukset:
-jos sattuu olemaan sellainen huoleton hulivili kuin minä, kapula saattaa tipahtaa kädestä/taskusta äärettömän helposti, liukas kuori!
-suuret näppäimet haittaavat minua ja hidastavat viestien kirjoitusta, mutta kyseinen ominaisuus saattaa tuoda iloa niille, joiden näkökyky ei riitä pienten näppämien tarkasteluun
-pienoinen suhina kaiuttimessa
-JOS aiot hyötyä paljon kännykän kuvaus- tai äänitoiminnoista, hanki MUISTIKORTTI. Kameran sisäisestä muistista ei ole paljon iloa jos aikoo hyötyä mp3-soittimesta tai ottaa erittäin suuren määrän kuvia! Suosittelen sitä.
-saattaa jumittua pelatessa.
Kaikkeen vaikuttaa tietysti se, mitä ominaisuuksia arvostat. Kyllä minä tästä vain pidän, vaikka noita huonoja ominaisuuksia kertyikin. :) - lati
Ostin kyseisen puhelimen muutama kuukausi sitten. Olin puhelimeen tyytyväinen ja kaikki pelasi kuten piti. Nyt puhelin yllättäen kuitenkin hajosi. Menee itsestään pois päältä ennen kuin kunnolla käynnistyykään. :/
- että pitää
luulen et pitää tehä ohjelmistopäivitys
- jokunokia
että pitää kirjoitti:
luulen et pitää tehä ohjelmistopäivitys
Mulla hajos näyttö samallla lailla ,vein teknisille ,kysyin kuorija ja se vaihto sen sammalla :) ja muistikortti joka sopii on micro SD muistikortti:) tosi pieni koolltaan mut hyvä :)
- aavikkohiekka
tekee aivan samaa omani. ja nyt sitten kuukausi takaperin meni voluuminappula kännykän sivusta sököksi, jumittui lujimmalle. jokin pieni härveli ilmeisesti rikkoutui. ja tänään kävi samat tuolle virtakytkimelle. eihän muuten haittaisi, pärjäisin, mutta kännykkäni tekee myöskin tuota että sammuilee itsekseen. tai siis, alkaa mennä päälle ja pois kunnes hetken temppuiltuaan menee kokonaan pois päältä. nokialainen vaihtuu samsungiin parin päivän sisään ja nokia 3110 classic lentää niin kauan kuin heiveröisillä voimillani jaksan sen heittää.
muuta miinusta on että varsinkin musiikkikirjastoa päivittäessä kännykkä alkaa tuota edellä mainuttua tehdä tai sitten jumittuu kokonaan. joskus se taas ilmoittaa, että ilmoittaa ettei musiikkitiedostoja löydy tai päivittää kirjastoon muistikortilta löytyvien 345 biisin sijasta noin 34 biisiä. todella, todella ärsyttävää.
myös silloin kännykkä bugittaa kun on ollut kauan päällä. ja minullahan kännykkä on lähes aina päällä, koska pelkään sen alkavan takkuilla kun tuo musiikkikirjasto täytyy uudelleen päivittää sulkemisen jälkeen.
näyttö on suhruinen ja pieni omaan makuuni ainakin.
todella, todella turhauttavaa. en koske enää nokialaisiin pitkällä tikullakaan. piste.
- a
Osta mielummin nokia 3120.
- Nokia N86 8MP
Minulla oli tämä 3110c entisenä puhelimenani, ennen nykyistä N86 8MP:täni. Nyt se on pikkuveljen käytössä, ja hyvin toimii. Loistava kapistus!
Minullakin silloin joskus sitä käyttäessäni se alkoi yhtäkkiä sammuilemaan. Ei meinannut käynnistyä millään. Aina kun starttasi, aloitusnäkymä ehti näkyä muutaman sekunnin, mutta sitten se taas käynnisti itsensä uudelleen, ja muutaman sekunnin päästä taas käynnistyi uudelleen. Muutaman toiston jälkeen se sammutti itsensä kokonaan. Minäkin päädyin siihen tulokseen, että se ei jotenkin pelannut muistikortin kanssa.koska ilman sitä se käynnistyi moitteettomasti. Vissiin juuri se ohjelmistopäivitys korjasi asian, kun ylempänä puhuttiin muistintiedostonhallinnan bugista. Mutta sen jälkeen ei ole bugaillut, vaan hyvin pelannut. Vaihdoin siksi nykyiseen puhelimeeni, kun se tahtoi jäädä ominaisuuksiltaan niin alkeelliseksi laitteeksi. Reilun vuoden käytin sitä.
Nyt veljeni käytössä se on tässä viime päivinä alkanut sammumaan itsekseen huomaamattomasti joskus öisin tai päivisin, noin parin päivän välein. Mistä se johtuu, ei olla selvitetty. Vissiin ohjelmiston päivitystä kannattaisi taas kokeilla, koska ne usein parantavat puhelimien suorituskykyä ja toimivuutta.
Mutta kuitenkin sanon, että hyvä kapistus on. Akku kestää mielestäni siinä tosi hyvin, toisinkuin nykyisessä, saan peräti pari kolme kertaa ladata päivässä hieman kovemmassa käytössä. Gigantista ostin aikoinaan vajaalla 120€lla pari ja puoli vuotta sitten. Nyt samaan hintaan saa 5230n. - Jusa 3720 c
Moi pitäisi vaihtaa Nokia 3270c näyttö, olisiko jollain kokemusta miten kyseinen kapula purkenee kätevästi. Tiedän että torks meisseliä pitää käyttää, ja sellainen löytyy. Entä kun kyseinen ruuvi on pois, niin mitä sitten pitää tietää.
T.Jusa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882