Tytöt/Naiset!!!

Poika16wee!

joo siis haluaisin tietää mitä mieltä n. suurinpiirtein mun ikäset tytöt on poikien ihokarvoista, siis esim. sääri-, käsi- ja napakarvoista.

Mulla näitä on jonkunverran, mutta oon huomannu että jotkut pojat ajelee/sheivaa nekin pois..
Kumpi on parempi? Karvainen vai Karvaton?

PS. mielestäni vain tytöt, homot ja emot sheivaavat ;D

26

2142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttåååååååååååå...15vv

      Napakarvat on seksikkäät. ;D
      Käsi-/säärikarvoille, ei tarvi tehdä mitään, ellei niitä voi kutsua viidakoksi..

      • poika16wee!

        okei.. :)
        ei ne mulla mikään viidakko ole, ainakaan vielä heh


      • äskenen ^^
        poika16wee! kirjoitti:

        okei.. :)
        ei ne mulla mikään viidakko ole, ainakaan vielä heh

        Sit se on vaan silleen jotenki hyvä juttu :D

        Mitäs pojat on mieltä jos tytöillä sattuu oleen vaikka säärikarvoja? Vaikka ne ois vaaleita, mutta silti näkyvät.. Taikka tummat, mitä mieltä?


      • Poika16wee!
        äskenen ^^ kirjoitti:

        Sit se on vaan silleen jotenki hyvä juttu :D

        Mitäs pojat on mieltä jos tytöillä sattuu oleen vaikka säärikarvoja? Vaikka ne ois vaaleita, mutta silti näkyvät.. Taikka tummat, mitä mieltä?

        No en mä ainakaan niin hirveesti tykkäis että tytöllä olis säärikarvoja, ne ei vaan näytä niin kovin hyvältä ainakaan tytöllä...
        Mieluummin vaaleat säärikarvat tytöllä kuin tummat jos nyt kuitenkin on säärikarvoja..

        Kyllä mä toisaalta ymmärrän ettei tytöt välttämättä vaan aina jaksa niitä pois ajaa.. mutta, älkää hyvät ihmiset liian kauaa antako niiden rehottaa :P


    • akakoakoak

      Saa sitä perkele karvansa ajaa ilman että on homo, tyttö tai emo. lapsellissia olettamuksia.

      • poika16wee!

        Ei kovin miesmäistä mun mielestä...
        Kerros mulle miks poika sheivaa? syitä? kerro, perustele!


      • ..........
        poika16wee! kirjoitti:

        Ei kovin miesmäistä mun mielestä...
        Kerros mulle miks poika sheivaa? syitä? kerro, perustele!

        No miks tytöt sheivaa? Ihan sama asia tähänkin pätee eli jonkun mielestä se näyttää kivemmalta.. Miesten keskuudessa tämä on harvinaisempaa, mutta ei mitenkään poikkeuksellista..


      • jokuuuu
        .......... kirjoitti:

        No miks tytöt sheivaa? Ihan sama asia tähänkin pätee eli jonkun mielestä se näyttää kivemmalta.. Miesten keskuudessa tämä on harvinaisempaa, mutta ei mitenkään poikkeuksellista..

        no vittu jos et oo homo ja sheivaat vaik sääriä ja kaikkia ni hommaa vittu peruukki ja silikoonit


    • cruella88

      ei miesten kuulu karvoja ajella, paitsi peenis ja perse karvat ovat turhia. ja kainalokarvoja on hyvä siistiä

    • tyttöjen

      käsikarvat? Ei oikeen nappaa sheivaa käsiä joka päivä varsinkin kun on aikas herkkä iho käsissä ja tulee helposti ihottumaa :C Eli mitäs mieltä olette jos tytöllä on (tässä tapauksessa tummia) ihokarvoja käsivarsissa? Itteä otta ne kyllä päähän, mutta milummin näin kuin näppylöitä käsivarret täys..

      • Poika16wee!

        No siis kyllä sellaset melko lyhyet ja vaaleat käsikarvat nyt vielä jotenkin mun mielestä menettelee..
        Mutta en nyt nii hirveesti tykkäis mistää kovinkaan pitkistä ja tummista käsikarvoista.

        En oikeen tiiä, ihottuma vai karvat..
        Kumpikaan ei oo oikeen niin hienon näköistä :S


    • Trach

      Minusta pojalla/miehellä sopiva karvotus on polvista nilkkoihin yltävät karvat, käsikarvat (ei tosi tummat esim.ulkomaalasil liikaa), seksikäs parta, ripset, kulmakarvat ja hiukset.

      Siinä se, ei enempää eikä vähempää!!!

    • Niin kun joku tossa aiemmin jo sano; jätkien napakarvat on erittäin seksikkäät ;)

      Ja mielestäni miesten ei kuulu sheivata. Se on naisten hommaa.
      En ainakaan tahtoisi, että jätkäkaverini sheivais!

    • tyttö16weee

      minusta homot & tytöt sheivaa :D poikien säärikarvoilla ei ole minusta mitään väliä x) kunhan ei ole karvoja yhtä paljon kuin apinalla. heh. mutta tuskimpa sinulla niin paljon että siitä olisi haittaa. :''D

      • poika16wee!

        juuh :D ei ihan nii paljoo oo :D:DD
        Kiitos vastanneille.. lisää vastauksia SAA laittaa :)


      • akaokao

        Haiskahtaa että sama henkilö on kirjoittanut vain hieman muunnelulla nimimerkillä itselleen viestin. JOtkut hetero miehet esim. mallit joutuvat ajamaan karvansa pois työnsä takia. Kaikenlisäksi karvojen ajaminen ei tee kenestäkään homoa. Homoseksuaalisuus on paljon laajempi käsite mitä se nykyään on suuremalle osalle nuorisoa. Jokainen päättää itse omasta kehostaan eikä sillä välttämättä(huom välttämättä) tarvits olla mitään tekemistä oman suuntautumisensa kanssa. Piste, kasvakaa aikuisiksi.


      • anonyymi
        akaokao kirjoitti:

        Haiskahtaa että sama henkilö on kirjoittanut vain hieman muunnelulla nimimerkillä itselleen viestin. JOtkut hetero miehet esim. mallit joutuvat ajamaan karvansa pois työnsä takia. Kaikenlisäksi karvojen ajaminen ei tee kenestäkään homoa. Homoseksuaalisuus on paljon laajempi käsite mitä se nykyään on suuremalle osalle nuorisoa. Jokainen päättää itse omasta kehostaan eikä sillä välttämättä(huom välttämättä) tarvits olla mitään tekemistä oman suuntautumisensa kanssa. Piste, kasvakaa aikuisiksi.

        Mitäs ny kerra pari oon vetäny posliiniks ja siistiny kainaloit :p jotkut tytöt tykkää posliinist btw ^


    • t,15

      mun mielestä poikien ei kuulu sheivaa...
      napakarvat on seksikkäät :P
      pojilla en tykkää jos on rintakarvat :(

      ..sitten kysymys...
      haittaako poikia jos on käsissä aika pitkiä karvoja mutta ne on vaaleita eikä ne oo mitkään yber-huomiota herättävät...
      entä jos tyttö aina sheivailee sääriään mutta joskus tuntuu kuitenkin sänki, mitä siitä ajattelette?
      ja vielä että minkä verran tykkäätte että tytöt sheivaa; polven ala puolelle saakka; polven yläpuolelle vai koko reiden alue myös :)

      • t,15

        kysymyksen asiat koskevat kaikki tyttöjen ihokarvoja


      • Oranki?

        Onko sulla reisissä karvoja? Siis selliais mitä pitäis sheivata? Onkohan sulla nyt vähän hormonit sekaisin, en ole tavannut vielä yhtään oikeaa naista, jolla olisi sheivaustarvetta reisissä... Ja polvissa jne. Käsissä toki pidempiäkin vaaleita karvoja olen tytöillä nähnyt, ne nyt ei kauheasti haittaa, mutta sitten tää muu.


      • poika16wee!

        No siis mun mielest edelleenkään ei niin hirveen hienon näköstä oo jos tytöllä on karvoja..
        Mutta mieluummin vaaleita ja lyhkäisiä kun tummia ja pitkiä :P

        Jaloista - sääri- & reisikarvat kaikki pois vaan..
        :)


    • heikki16v

      Ei se tee pojasta homoa vaikka sheivaisikin karvoja poissa, on olemassa myös paljon karvaisiakin homoja, kyse on siitä että haluaa näyttää siistiltä, itse en halua näyttää karvaiselta epäsiistiltä apinalta, ja olen melko varma että useimmat ( ei tietenkään kaikki ) tytöt ottaa mielummin siistityn ja ajellun tyypin kuin karvaisen tyypin, ja karvat ei tee miestä.

      • dssdsdsdsd

        Mikä niissä karvoissa niin epäsiistiä on? Ajeletko hiuksetkin kaljuksi?


      • >Boy16

        Minusta on ihan sama ajeleeko miehet karvoja (parranajoa lukuunottamatta), mutta se tuntuu silti jotenkin aika erikoiselta jos miehet sheivailee vaikka säärikarvoja.. Eikä se, että miehellä on paljon karvoja, tarkoita sitä että olis jotenki epäsiisti!!ainakaan minusta.. tietty jos ei käy pesulla niin sitten on eri juttu.. Luulen kyllä että tytöt ottavat yhtä mieluusti miehen jolla on karvoja, kuin miehen joka on ajellut itsensä karvattomksi.. Mutta eipä sen kyllä kauheen tärkeä asia luulis olevan kun kumppania etsitään.. Ulkomaillakin melkeen kaikilla miehillä miehillä on kauheena esim säärikarvoja ja ei ne sitä asiaa ajattele kovinkaan paljoa.. Kyllä karvat kuuluu miehille!! ja siisti olla pitää siltikin:()


      • Poika16wee!
        >Boy16 kirjoitti:

        Minusta on ihan sama ajeleeko miehet karvoja (parranajoa lukuunottamatta), mutta se tuntuu silti jotenkin aika erikoiselta jos miehet sheivailee vaikka säärikarvoja.. Eikä se, että miehellä on paljon karvoja, tarkoita sitä että olis jotenki epäsiisti!!ainakaan minusta.. tietty jos ei käy pesulla niin sitten on eri juttu.. Luulen kyllä että tytöt ottavat yhtä mieluusti miehen jolla on karvoja, kuin miehen joka on ajellut itsensä karvattomksi.. Mutta eipä sen kyllä kauheen tärkeä asia luulis olevan kun kumppania etsitään.. Ulkomaillakin melkeen kaikilla miehillä miehillä on kauheena esim säärikarvoja ja ei ne sitä asiaa ajattele kovinkaan paljoa.. Kyllä karvat kuuluu miehille!! ja siisti olla pitää siltikin:()

        Siis sul oli melko hyvä viesti oikeesti >boy16..
        Karvat kuuluvat elämään, tuli nyt vaa mielee ;P


    • Anonyymi

      Minun puolesta naisten ei tarte tehdä karvoilleen mitään, edes trimmata. Tukkaa nyt tietenki kannattaa lyhentää jos latvat meinaavat kävellessä jäädä jalkoihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe