kaikki meidän ikä luokan ihmiset on varmaan nähnyt Veijo Meren "Manillaköyden".
Siinä hullu juoksee mielisairaalan katolla ja henkilökunta alhaalla on valmiina pelastus maton kanssa.No,hullu juoksettaa niitä eis takasin ja eihän siitä pelastimesta tuu mitään.
Sitten tulee tämä vänrikki ja sanoo hullulle,jos et tuu heti alas,niin mä kaadan tämän talon.
Hullu säikähtää ja tulee kiltisti alas
Siinä on vertaus kuva tähän palstan keskusteluun.
Kerronpa jutun
Kössi-eno
4
405
Vastaukset
ja kiitos muistakin aikaisemmista avauksistasi, kössiä kaivataan ehdottamasta tänne palstalle, minunkin päivälle se suorastaan ahaa elämys.
- Kurjuuden kuningas
Niin, mutta mitenkä selittyy se loppukohtaus siinä sairaalan pihalla? Eikös joku hoitajista kysynyt joltakin sotilashenkilöltä jotta mitä tämä vänrikki(?)olisi tehnyt jollei se hullu olisi tullut alas. Vastaushan kuului että se olisi sitten kaatanut sen talon
- Kössi-eno
tarinan opetus sitten olikaan?
- keisarilla
Kössi-eno kirjoitti:
tarinan opetus sitten olikaan?
ollutkaan vaatteita tai suutarin lapsilla jalkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930