Menen tanaan 2.10. naimisiin perinteisin sintomenoin hokkaidossa,pikkukaupungissa :)
Sori,oli vaan pakko kertoa jollekin koska olen ainoa jauho naissa bileissa. :))
terveisia sinnepain, aivan uskomaton maa,jokapaikassa kumarrellaan,huoltsikalla ei tarvi itse tehda mitaan kun lauma palvelualttiita japanilaisia juoksee hymy kasvoilla palvelemaan.
Kaksi eri onsenia on tullut tsekattua ja suosittelen jyouzankei onsenia, uskomattomat maisemat omasta huoneesta vuorien keskella,saatiin tosi hyvaa palvelua 18 ruokasatsin ateria ja kylpy kaytossa ympari vuorokauden.
ihan ykkosmesta.
muutenkin on pelkkaa hyvaa sanottavaa japanista, ennakkoluulot roskiin ja tanne vaan.mitaan ongelmia ei voi tulla koska porukka on niin mukavaa ja auttaa oitis jos huomaa lankkarin olevan pulassa :))
watasi ha nippon wo tottemo aisitemasu!!!!
kekkon
4
1328
Vastaukset
- Docomo
No onnea ensinnakin juhlan johdosta. Toiseksi on kylla sanottava etta, aika "sinisin silmin" ollaan nyt liikenteessa!!!
Juhli nyt vaan ihan kunnolla, arki tulla tuivertaa ennen kun huomaatkaan...
Juhlatunnelmaa mitenkaan latistamatta. - Honshin
Onnittelut sinulle, mutta ota huomioon, että Japanin arki on paljon rankempaa kuin Suomen. Eläminen on myös paljon yksiviivaisempaa kuin Suomessa. Esimerkiksi työssä käyvillä miehillä ei ole mitään harrastuksia. No, ehkä (puolipakolliset) baari-illat ja golf työkaverien kanssa. Koululaiset käyvät vain koulua ja iltaisin preppauskoulua. Ammattikotirouvilla on vapaa-aikaa juoruilla katujen kulmilla. Ihmiset pukeutuvat vuodenaikojen, ei säiden mukaan. Koko kansa vaihtaa esim. talvivaatteet kevätvaatteiksi samana päivänä kalenterin, ei säätilan mukaan. Yksilöllisyyttä pidetään melkein hulluutena. 'Hennna hito', 'henna gaijin', 'okashii' yms ovat sanoja, jotka käytännöstä poikkeava ulkolainen pian oppii. Älä kuitenkaan masennu tästä, vaan hyväksy. Japanissa on paljon hyvää ja runsaasti fiksuja ihmisiä. Gambatte kudasai!
- Higuma
Hih. Olen työssä käyvä mies, Japanissa, ja minulla on harrastuksiakin. Jopa monikossa. Lienen sitten tuollainen Henna Gaijin.
- eikoskaannissania
Japani on elostelijamiehen ykkösmaa maailmassa. Unohtakaa thaimaat ja venäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj682150Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361584Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111313- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk91148Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491063Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781003