Menen tanaan 2.10. naimisiin perinteisin sintomenoin hokkaidossa,pikkukaupungissa :)
Sori,oli vaan pakko kertoa jollekin koska olen ainoa jauho naissa bileissa. :))
terveisia sinnepain, aivan uskomaton maa,jokapaikassa kumarrellaan,huoltsikalla ei tarvi itse tehda mitaan kun lauma palvelualttiita japanilaisia juoksee hymy kasvoilla palvelemaan.
Kaksi eri onsenia on tullut tsekattua ja suosittelen jyouzankei onsenia, uskomattomat maisemat omasta huoneesta vuorien keskella,saatiin tosi hyvaa palvelua 18 ruokasatsin ateria ja kylpy kaytossa ympari vuorokauden.
ihan ykkosmesta.
muutenkin on pelkkaa hyvaa sanottavaa japanista, ennakkoluulot roskiin ja tanne vaan.mitaan ongelmia ei voi tulla koska porukka on niin mukavaa ja auttaa oitis jos huomaa lankkarin olevan pulassa :))
watasi ha nippon wo tottemo aisitemasu!!!!
kekkon
4
1413
Vastaukset 4
- Docomo
No onnea ensinnakin juhlan johdosta. Toiseksi on kylla sanottava etta, aika "sinisin silmin" ollaan nyt liikenteessa!!!
Juhli nyt vaan ihan kunnolla, arki tulla tuivertaa ennen kun huomaatkaan...
Juhlatunnelmaa mitenkaan latistamatta. - Honshin
Onnittelut sinulle, mutta ota huomioon, että Japanin arki on paljon rankempaa kuin Suomen. Eläminen on myös paljon yksiviivaisempaa kuin Suomessa. Esimerkiksi työssä käyvillä miehillä ei ole mitään harrastuksia. No, ehkä (puolipakolliset) baari-illat ja golf työkaverien kanssa. Koululaiset käyvät vain koulua ja iltaisin preppauskoulua. Ammattikotirouvilla on vapaa-aikaa juoruilla katujen kulmilla. Ihmiset pukeutuvat vuodenaikojen, ei säiden mukaan. Koko kansa vaihtaa esim. talvivaatteet kevätvaatteiksi samana päivänä kalenterin, ei säätilan mukaan. Yksilöllisyyttä pidetään melkein hulluutena. 'Hennna hito', 'henna gaijin', 'okashii' yms ovat sanoja, jotka käytännöstä poikkeava ulkolainen pian oppii. Älä kuitenkaan masennu tästä, vaan hyväksy. Japanissa on paljon hyvää ja runsaasti fiksuja ihmisiä. Gambatte kudasai!
- Higuma
Hih. Olen työssä käyvä mies, Japanissa, ja minulla on harrastuksiakin. Jopa monikossa. Lienen sitten tuollainen Henna Gaijin.
- eikoskaannissania
Japani on elostelijamiehen ykkösmaa maailmassa. Unohtakaa thaimaat ja venäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e107503Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410