Cen Nemesis?

Cen Nemesis?

Niin onkohan tuo CEN Nemesis 7.7 tai CEN GST 7.7 kuinka hyvä vehje? Valmistaja ja myyjä kehuu tietenkin, mutta löytyykö käyttäjien kokemuksia? Ainakin kaikki näkemäni videot arvelluttavat, kumpikin vehje vaikuttaa kovin suorituskyvyttömältä. Jos tyytyy suorituskyvyn puutteisiin niin entäs vehkeiden kestävyys ja huollettavuus, onko kestävä ja helppo huoltaa?

13

4159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjfä2

      Noh, on niitä parempiakin nähty. Itselläni ei tosin ole kokemusta tästä autosta, mutta mitä nyt olen lukenut autosta, niin ei ole kovin kummonen. Parempi vaihtoehto olisi, jos monsua etsit, niin Traxxas Revo tai Hpi Savage. Mutta jos sen ei oo pakko olla monsu, niin esim. Hong Nor x1 crt truggy on myös hyvä. Nuo kolme ovat kestävämpiä, ja niihin saa paremmin varaosia suomesta. Ja mitä nyt olen JR-Hobbysta lukenut, josta olet ilmesesti katsellu autoja, niin ei ole välttämättä kovin luotettava liike. Tämä kaikki siis kirjotettu muiden kokemuksien perusteella.

      • traxxas on pyllystä

        haista sinä mursu paska!


    • takasivu

      OLI Cen Genesis 46. Myyjä hehkutti ja ostin moisen. Ensimmäisenä jäi käteen käynnistysnaru, sitten ostin lisävarusteena sähköstartti hässäkän, joka ei pyörittänyt moottoria tarpeeksi nopeasti jotta käynnistyisi. Otin käyttöön akkuporakoneen ja johan starttasi. Mutta ongelmia ilmeni kun joutui pitkään starttaamaan sähköstartti palikka suli moottorin päästä. Sitten oli vaihteiden kanssa ongelmia ja muiden tukivarsien yms. kanssa. EI KESTÄ yhtään hyppimistä tai muuta temppuilua. Ja myyjä ei ottanut mitään vastuuta, koska oli saanut jo rahat pois. Genesistä 46 en ainakaan voi suositella. Alla vanha Schumacher Catti, sähkövehkeet on ainoita joihin voi luottaa. Mun mielestä.

    • pienoisaloittelija

      Itselläni on cen mg16 polttis ollut nyt puoli vuotta ja olen siihen aika tyytyväinen. Moottori on .15 kokoa ja tehoa on noin 1 heppa, mikä on ihan riittävä 1:16 kokoiselle taskuraketille. Aluksi oli hieman ongelmia säätöjen kanssa kun sen käytettynä ostin, ja tuli sillä muutaman kerran ajettua seinäänkin. Varaosat olivat yllätys, luulin että ne olisivat olleet kalliimpia, mutta esim. carrier ja alatukivarret maksaa n. 5e pari. Tulppia on hajonnut jo useampi, mutta se johtui vain huonoista säädöistä.
      Itse käytän nyt Os A3 tulppia ja olen ollut tyytyväinen

      Onhan sähkö autot helpompia kuin polttis mutta pitäähän autosta nyt ääntä ja pakokaasuja lähtiä :D ja muutenkin tuo nitromoottorin sielun elämä kiinnostaa enemmän kuin sähkömoottorin :)

      Kaikenkaikkiaan Cenistä on jäänyt hyvä fiilis, myös hinnan ja varaosien saatavuuden osalta.

    • ajaja.....

      Eli mistä olet ostanut cen mg16 osia?????????

      • cen mg16 varaosa

        www.jr-hobby.fi -> R/C-autot -> Cen Racing -> Cen varaosat.
        Taikka sitten haulla suoraan cenin varaosa numerolla

        Varaosa numerot saa tästä http://www.jr-hobby.com/cenracing/load/CEN-MG16-manual.zip


    • Jonttuh

      oisko toi cen mg16 hyvä auto aloittelijalle, se olis suht edullinen ja polttomoottori pitää olla. ei huvita akkuja latailla ja enempi kiehtoo männällä liikkuvat ku akulla. ilmeisesti jr hobbystä sais varaosiakin. ja siis tämä olisi vasta eka auto eli ihmeempiä en vaadi. mitä mieltä ootte, ostanko vai onko täys romu tuo auto?

      • Skyian DSX

        Mg 16 on todella hyvä aloittelialle ja on jopa RTR paketti. ja kone on noin pieneen autoon niin tehokas että... itselläni on viritetty nosram 28 kone kiinni tuossa ja on hyvin liikkunu ja keulii kaasusta tarvittaess.. odottelen vaan että saisko tähän jostaki CNC leikattuja alumiinisiä alatukivarsia? kun jr ssä ei ole ainakaan näkynyt.
        onkos jr ssä myynnissä alumiinilevyä? ei ainakaan nettikaupassa näkynyt. jos jaksais alkaa leikkomaan siitä alumiinista alatukivarsia :D


      • psxjp
        Skyian DSX kirjoitti:

        Mg 16 on todella hyvä aloittelialle ja on jopa RTR paketti. ja kone on noin pieneen autoon niin tehokas että... itselläni on viritetty nosram 28 kone kiinni tuossa ja on hyvin liikkunu ja keulii kaasusta tarvittaess.. odottelen vaan että saisko tähän jostaki CNC leikattuja alumiinisiä alatukivarsia? kun jr ssä ei ole ainakaan näkynyt.
        onkos jr ssä myynnissä alumiinilevyä? ei ainakaan nettikaupassa näkynyt. jos jaksais alkaa leikkomaan siitä alumiinista alatukivarsia :D

        Skyian DSX kiinnostaisi enemmänkin tietää mitä kaikkea jouduit muuttamaan autossa että sait tungettua ton kokoisen koneen sinne ??

        Ja mistä sait sopivat osat , ja käykö esim kytkin siitä vanhasta koneesta tuohon uuten pataan vai pitäiskö sekin hommata uusi ,, pilli ?

        itsellä on nimittäin juuri moottorin osto samanlaiseen autoon ja kovasti olisin kiinnostunut noista tiedoista.


      • Tapio78_TKU
        psxjp kirjoitti:

        Skyian DSX kiinnostaisi enemmänkin tietää mitä kaikkea jouduit muuttamaan autossa että sait tungettua ton kokoisen koneen sinne ??

        Ja mistä sait sopivat osat , ja käykö esim kytkin siitä vanhasta koneesta tuohon uuten pataan vai pitäiskö sekin hommata uusi ,, pilli ?

        itsellä on nimittäin juuri moottorin osto samanlaiseen autoon ja kovasti olisin kiinnostunut noista tiedoista.

        Kyllä takasivu ongelmat on ihan kaikki itse aiheutettuja. Olisit lukenut että vetonarua ei saa vetää kuin 10cm ulos!.


    • cenin vanha omistaja

      Tosiaankin cen mg16 auton vakio vetonaru on todellakin nöyhtää eikä narua :D mutta onneksi saa varaosia ulkmailta kun jr meni konkurssiin.

    • Eip liiku :(

      Niin löytyykös suomesta CEN 7.7 genesikseen mistään vara osia ...Tarvis kytkin rummun . . . ???

    • RC-pilotti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe