Eräs naispuolinen henkilö käyttäytyy minua kohtaan välillä todella läheisesti. En ole koskaan suoraan sanonut hänelle olevani lesbo, mutta olen vihjaillut, etten halua elää miehen kanssa. Olen myös kertonut parista lesboystävästäni ja olleeni joskus homo-bileissä.
Tämä henkilö ei oikein ollut moksiskaan, katsoi vain suoraan silmiin, ja sanoi haluavansa tutustua johonkin lesboon.
Nyt tämä henkilö siis käyttäytyy välillä hyvin läheisesti. Viimeksi kun nähtiin, tuli istumaan sohvalle täysin kiinni minuun. Pari kertaa kosketti olkapäätäni ja oli vähällä laittaa päänsä olkapäälleni. Toisen käden laski välillä reidelleni ja nojautu välillä kädellään rintaani vasten. Voisko tämä nainen olla jollain tapaa kiinnostunut minusta? Olin niin hämilläni ja liekeissä, että en oikein osannut sanoa yhtään mitään. Pari kertaa olen hänelle vienyt myös pienen lahjan, ja kerran sain vastalahjan. Rutistaa myös todella pitkään ja lujaa ja saattaa katsella suoraan silmiin. Voisko nainen olla kiinnostunut, vai onko kyse vain läheisestä ystävyydestä? Uskallanko ottaa asian puheeksi?
Ystävyyttä vai muuta?
12
1824
Vastaukset
- Äläsanomitään
Parempi olla vaan ihan hiljaa. Varmaankin kuvittelet vaan ja jos avaav suusi taika katoaa.
- gonna know
before you let the time past. Tai sitten vain rohkeasti otat asian esille. Helppo minun on sanoa ja kehottaa ottamaan asiaa esille, itse luultavasti antaisin ajan näyttää. Mutta kieltämättä tuossa touhussa on jotain tulkitsemista non heteroseksuaalisuuteen.. Could she just teas you?
- I wanna know
No sitäpä mäkin tässä mietin, että kiusaako, tai "testaako" mua. Tiedän, että on ollut aiemmin suhteessa miehiin ja haluaisi mennä joskus naimisiin, mutta hankalan elämäntilanteen takia parisuhteeseen pääseminen ja naimisiinmeno voi olla hankalaa. Tai sitten olen jonkunlainen miehen korvike, jolta haetaan tätä puuttuvaa läheisyyttä. Mutta en kuitenkaan epäile sitä, etteikö pitäisi minusta muuten, ja olisi hälle tärkeä.
- Nimetön
I wanna know kirjoitti:
No sitäpä mäkin tässä mietin, että kiusaako, tai "testaako" mua. Tiedän, että on ollut aiemmin suhteessa miehiin ja haluaisi mennä joskus naimisiin, mutta hankalan elämäntilanteen takia parisuhteeseen pääseminen ja naimisiinmeno voi olla hankalaa. Tai sitten olen jonkunlainen miehen korvike, jolta haetaan tätä puuttuvaa läheisyyttä. Mutta en kuitenkaan epäile sitä, etteikö pitäisi minusta muuten, ja olisi hälle tärkeä.
Mielestäni täysin selvää: Tulee lähelle, koskettelee, vihjailee -- ts. odottaa sun vastaavan !!! Vai luuletko hänen olevan epätoivoinen ressukkarassukka joka ei saa miestä ja siksi lähentelee sinua? Enpä usko... Kaikkea hyvää & pitäkää hauskaa =)
- istuit
siinä sohvalla kuin tonttu tapaamisen loppuun saakka?? Selvästi hän haluaa säilyttää sinut ystävänä, ehkä testasi ja halusi varmistaa itselleen kykenetkö pysymään sellaisena vai oletko valmis rikkomaan loppuiäksi ystävyyssuhteenne luottamuksen.
- I wanna know
Jep! Istuin todellakin vain paikallani, tekemättä yhtään mitään. Mieli olis kyl tehnyt kovasti laittaa kättä toisen harteille tai suudella, mutta enhän mä tietenkään siihen kyennyt. Kun muutenkin vähän epäselvä tilanne. Kerran siinä taputin polvelle tai harteille, mutta siihen sit jäi.
Ennen tuota tilannetta oon enemmänki itse ollut se, joka koskettelee ja lähestyy häntä. Taputellu, koskettanu kättä, katsonut silmiin, halaillu jne. Koskaan ei ole mua torjunut tai katsonut sen takia pahasti, mutta kun musta alko tuntumaan että aloite lähtee aina musta, niin lopetin sitten kaikenlaisen koskettelun ja hiplailun. Sitten yllättäen viime kerralla lähestyikin minua kuvaamallani tavalla. Tiedäpä tästä sitten. Ehkä pitää vain elää tilantee mukaan.
- ystävyys on
salakavalaa kaiken rikkomista. sitten olet yksin kaiken keskellä ja ns ystävä hienotunteisena henkilona jatkaa kuin ei mitään.
- Me too
Jonkin aikaa olen miettinyt, onko ystäväni kiinnostunut minusta/ihastunut minuun. Illalla erotessamme lähetin hänelle tekstarin:
"hyvää yötä kultaseni ;)"
Ja vastaus: "öitä, öitä dear."
Aamulla herättyäni lähetin hänelle uuden tekstarin:
"hyvää päivänjatkoa rakkaani ;)"
Ja vastaus: "same to you darling :-)"
Mitäs tuumitte, olisiko mahdollista, esim. näiden viestien perusteella?- I wanna know
Enpä oikein osaa varmasti sanoa mitään. Mutta ainakaan ystäväsi ei torjunut sinua. Voi olla että ilmassa on ihastusta, tai voi olla että kyseessä on vain läheinen ystävyys. Kannattaa tarkkailla myös miten ystäväsi käyttäytyy seurassasi, luoko esim. pitkiä katseita jne. Tiedätkö, onko ystäväsi lesbo, entä tietääkö hän suuntautumisesi?
- tyttö-nen
Kuulostaa omakohtaiselta kokemukselta. Näin on minullakin läheisimpien ystävien kanssa. Sanat rakas ja kulta esiintyvät viesteissä.. Kuitenkin usein jää mietittymään onko pohjalla jotain muutakin kuin ystävyys vai onko se vain ystävärakkautta. Tiedä ja ota selvää ;)Voi olla että kumpikaan ei uskalla ottaa asiaa esille tai sitten kyse on vain avoimista läheisistä väleistä. Ole onnellinen siitä.
- Me too
tyttö-nen kirjoitti:
Kuulostaa omakohtaiselta kokemukselta. Näin on minullakin läheisimpien ystävien kanssa. Sanat rakas ja kulta esiintyvät viesteissä.. Kuitenkin usein jää mietittymään onko pohjalla jotain muutakin kuin ystävyys vai onko se vain ystävärakkautta. Tiedä ja ota selvää ;)Voi olla että kumpikaan ei uskalla ottaa asiaa esille tai sitten kyse on vain avoimista läheisistä väleistä. Ole onnellinen siitä.
Kiitos kauniista sanoistanne :) Tääl, kun ei hetkeen näkyny muita ku reettaräppääjiä.
Juttumme ikään kuin on hämärän rajamailla ja vaikeselkoista. Pihkura sentään, en tiedä hänen olevan lesbo eikä hän tiedä suuntaumuksestani mitään. Täytyykin miettiä seuraavaa siirtoa, ottaakseni asiasta selvää.
- olevasi
todella kiinnostunut hänestä, ja haluavasi alkaa seurustelun hänen kanssaan.
Sillä se tulee testattua.
Seurustelu todennäköisesti alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153