heippa kaikki! olen apua vailla undulaattien hankinnan suhteen. olen ajatellut hankkia kaksi undulaattia, ja ajattelin, että tietäisikö joku, mistä löytyisi ohjeet unduhäkin tekoon? iskäni on aika taitava:)olen yrittänyt etsiä netistä, mutta turhaan..en ole vielä aivan varma,saanko luvan hankkia niitä, mutta suostuttelu on KOVAA!
mielessä undujen hankinta..
J-oTus
2
341
Vastaukset
- bsisam
Tästä osoitteesta löytyy ohjeita häkin rakentamiseen. http://forum.papukaijat.net/
kirjoita hakuun esim. häkin rakentaminen
Sivuilta löytyy muutenkin paljon tietoa kaikkeen lintuihin liittyvään.- en sairaiuden vuoksi jaksa ...
Kaksivuotiaat undulaatit lahjoitetaan häkin kera
Tampereelle .Sininen ja vihreä. Eläkeläispariskunia
Tampereen Hämälässä.puh.040 5157200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405866
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4162788- 1422664
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192138- 181997
- 741330
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä91127Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52978
- 86927