heippa kaikki! olen apua vailla undulaattien hankinnan suhteen. olen ajatellut hankkia kaksi undulaattia, ja ajattelin, että tietäisikö joku, mistä löytyisi ohjeet unduhäkin tekoon? iskäni on aika taitava:)olen yrittänyt etsiä netistä, mutta turhaan..en ole vielä aivan varma,saanko luvan hankkia niitä, mutta suostuttelu on KOVAA!
mielessä undujen hankinta..
J-oTus
2
321
Vastaukset
- bsisam
Tästä osoitteesta löytyy ohjeita häkin rakentamiseen. http://forum.papukaijat.net/
kirjoita hakuun esim. häkin rakentaminen
Sivuilta löytyy muutenkin paljon tietoa kaikkeen lintuihin liittyvään.- en sairaiuden vuoksi jaksa ...
Kaksivuotiaat undulaatit lahjoitetaan häkin kera
Tampereelle .Sininen ja vihreä. Eläkeläispariskunia
Tampereen Hämälässä.puh.040 5157200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899