Soiko metso myöskin syksyisin?
Vastaukset 3
- soi...
Pitää olla vain sääolosuhteet mallillaan. Tyven kuulas aamu ja pitää tietää laulumaa. Eivät yleensä laske syksyllä maahan soimaan vaan naputtelevat aamuhetket oksalla kävellen.
Melkoista tuuria ja paikan tietämystä kyllä vaatii, sillä metso saattaa kauniin aamun sattuessa naputella missä tahansa mihin se on yöpuulle asettunut- -----------------------
soi maassa, ja nyt on yksi padassa! Komea viime kevään yksilö.
Mei mailla on pesiny samoilla paikoilla jo vuosia metot ja syksysin ne on soitimella pesintäpaikoilla. Tänä vuonna oli 5kpl poikueessa ja niistä 3 kukkoa. Toissa aamuna oli kaikki kolme soitimella, josta verotin yhden 243:lla noin 100 metrin päästä.
Metto kanta on todella hyvä mei alueella ja lintuja riittää metsästettäväksi asti.
- Syksyllä metsot
Konekuskit tappaa ku eine mee mihkää auton valoista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 97799
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "211742- 67662
- 64566
- 45560
- 39547
- 77513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503