Osaako joku kertoo mitkä panokset kävis tuommoseen torakkoo? Ei käyny samat panokset kuin muihin omiin haulikkoihin. Ei viittis ostaa hirveesti panoksia kun sit ei ne mihkää...
Baikal IJ-12
12
4234
Vastaukset
- heitä roskiin
mistä helvetistä me voidaan tietää mikä baikkalin romuus käy. joka ainoassa keskustelu foorumissa kysytään samoja asiota kymmeniä kertoja ja sinä teit viellä yhden lisää. kyllä se pitää itse kokeilla mikä käy aseeseen. olisit ostanu kunnon haulikon niin ei tarvis miettiä tuomosia. itsekkin olen yhteen baikaliin etsiny panosta joka kävisi mutta muihin aseisiin on käyny kaikki.
- :::
Mistä tälläsiä idiootteja sikiää?? Eikö jumalauta vois vastata asiallisesti!
Kokeile siihen Baikkaliin Vihtavuoren metsoja, meil ne toimi ainakin. - haukilolla taivaaseen
::: kirjoitti:
Mistä tälläsiä idiootteja sikiää?? Eikö jumalauta vois vastata asiallisesti!
Kokeile siihen Baikkaliin Vihtavuoren metsoja, meil ne toimi ainakin.Laita haulikkoon eleyn supermagnumia, niin ei tarvitse kauaa murehtia mitä paikkaliin laittaisi.
- frA
haukilolla taivaaseen kirjoitti:
Laita haulikkoon eleyn supermagnumia, niin ei tarvitse kauaa murehtia mitä paikkaliin laittaisi.
tunge säää vaaa elyeetä ässiing!!
- asiaa pojat
frA kirjoitti:
tunge säää vaaa elyeetä ässiing!!
onhan se tosi et jokaiseen pyssyyn on just ne omat panokset mitkä toimii hyvin. vihtavuori kuullostaa ihan järkevältä vaihtoehdolta ja voithan koittaa kysellä ase liikkeestä tietoja..yleensä puhuvat asiaa. itellä breda(benellin tytäryhtiön tuotoksia) niin aika monet paukut on passannu. tosin tänävuonna oon koittanu boaria huonolla tuloksella, esim, kyyhkynen, matkaa 25m täyssuppea 3,50mm mangnum boar. kourallinen höyheniä jäi käteen. osu mutta ei vissiinki tarpeeksi tehokkaasti. tiedän liian iso panos kyyhkyseen mutta vahingossa lähti ja oli tarkoitus säästää magnumi kauempana lentäviin kyyhkysiin.
- pöku
Ei taia olla tommosta halikkoa ees olemassa?
- hoovee
noita kyseisijä baikaleita on ollu myynnissä joskus 60-70 luvulla
- metsästystä 58 v
hoovee kirjoitti:
noita kyseisijä baikaleita on ollu myynnissä joskus 60-70 luvulla
ostin IJ 12 haulikon joskus 60-luvun lopulla. kromatut sisäpiiput hyvin sinistetyt ulkoa. Kolmas perä toiset iskurit. Vähän liian lyhyt suihku, johtunee kromauksesta. Tappaa hyvin. Puhdistan kahdesti vuodessa 19.8 ja 1.3. länsiaseet tarvitsevat puhdistusvälineet metsään mukaan eli saavat olla asekaapissa. Alkuperäinen perä oli täysin sopimaton- jatkuvaa yliammuntaa.
- yeah2
on semmonen itsellänikin... ite olin ihmeissäään ku hankin et mikä helevetin malli se tää on
- joukuuu
loistava haulikko. itsekkin puhdistan aseen kerran tai kaksi vuodessa. pumpparin puhdistan kyllä joka reissun jälkeen. itse ammun vihtavuoren metsoja baikalilla. kyyhkys ja sorsajahdissa halvimpia mitä löytyy.
- Pumppumies
Mulla ei oo Baikaleihin eikä halpoihin amerikkalaisiin pumppuhaulikoihin ollut mikään vihtavuoren paukku hyvä... Kuvio on ollut kuin löylykauhalla heitetty.
Sopivia on olleet ainakin Boar, Hubertus (tai Nimrod) ja Winchesterin Super Speed Extra(se 40 grammainen lataus) sekä Federalin 40 grammainen paukku. - Anonyymi
Se on aivan sama mitä panoksia baikalissa käyttää.ampuu millä vaan niin aina kaatuu.turha pohtia tollasia.haulien koko ratkasee eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191