Baikal IJ-12

Joku

Osaako joku kertoo mitkä panokset kävis tuommoseen torakkoo? Ei käyny samat panokset kuin muihin omiin haulikkoihin. Ei viittis ostaa hirveesti panoksia kun sit ei ne mihkää...

12

3884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heitä roskiin

      mistä helvetistä me voidaan tietää mikä baikkalin romuus käy. joka ainoassa keskustelu foorumissa kysytään samoja asiota kymmeniä kertoja ja sinä teit viellä yhden lisää. kyllä se pitää itse kokeilla mikä käy aseeseen. olisit ostanu kunnon haulikon niin ei tarvis miettiä tuomosia. itsekkin olen yhteen baikaliin etsiny panosta joka kävisi mutta muihin aseisiin on käyny kaikki.

      • :::

        Mistä tälläsiä idiootteja sikiää?? Eikö jumalauta vois vastata asiallisesti!

        Kokeile siihen Baikkaliin Vihtavuoren metsoja, meil ne toimi ainakin.


      • haukilolla taivaaseen
        ::: kirjoitti:

        Mistä tälläsiä idiootteja sikiää?? Eikö jumalauta vois vastata asiallisesti!

        Kokeile siihen Baikkaliin Vihtavuoren metsoja, meil ne toimi ainakin.

        Laita haulikkoon eleyn supermagnumia, niin ei tarvitse kauaa murehtia mitä paikkaliin laittaisi.


      • frA
        haukilolla taivaaseen kirjoitti:

        Laita haulikkoon eleyn supermagnumia, niin ei tarvitse kauaa murehtia mitä paikkaliin laittaisi.

        tunge säää vaaa elyeetä ässiing!!


      • asiaa pojat
        frA kirjoitti:

        tunge säää vaaa elyeetä ässiing!!

        onhan se tosi et jokaiseen pyssyyn on just ne omat panokset mitkä toimii hyvin. vihtavuori kuullostaa ihan järkevältä vaihtoehdolta ja voithan koittaa kysellä ase liikkeestä tietoja..yleensä puhuvat asiaa. itellä breda(benellin tytäryhtiön tuotoksia) niin aika monet paukut on passannu. tosin tänävuonna oon koittanu boaria huonolla tuloksella, esim, kyyhkynen, matkaa 25m täyssuppea 3,50mm mangnum boar. kourallinen höyheniä jäi käteen. osu mutta ei vissiinki tarpeeksi tehokkaasti. tiedän liian iso panos kyyhkyseen mutta vahingossa lähti ja oli tarkoitus säästää magnumi kauempana lentäviin kyyhkysiin.


    • pöku

      Ei taia olla tommosta halikkoa ees olemassa?

      • hoovee

        noita kyseisijä baikaleita on ollu myynnissä joskus 60-70 luvulla


      • metsästystä 58 v
        hoovee kirjoitti:

        noita kyseisijä baikaleita on ollu myynnissä joskus 60-70 luvulla

        ostin IJ 12 haulikon joskus 60-luvun lopulla. kromatut sisäpiiput hyvin sinistetyt ulkoa. Kolmas perä toiset iskurit. Vähän liian lyhyt suihku, johtunee kromauksesta. Tappaa hyvin. Puhdistan kahdesti vuodessa 19.8 ja 1.3. länsiaseet tarvitsevat puhdistusvälineet metsään mukaan eli saavat olla asekaapissa. Alkuperäinen perä oli täysin sopimaton- jatkuvaa yliammuntaa.


      • yeah2

        on semmonen itsellänikin... ite olin ihmeissäään ku hankin et mikä helevetin malli se tää on


    • joukuuu

      loistava haulikko. itsekkin puhdistan aseen kerran tai kaksi vuodessa. pumpparin puhdistan kyllä joka reissun jälkeen. itse ammun vihtavuoren metsoja baikalilla. kyyhkys ja sorsajahdissa halvimpia mitä löytyy.

    • Pumppumies

      Mulla ei oo Baikaleihin eikä halpoihin amerikkalaisiin pumppuhaulikoihin ollut mikään vihtavuoren paukku hyvä... Kuvio on ollut kuin löylykauhalla heitetty.
      Sopivia on olleet ainakin Boar, Hubertus (tai Nimrod) ja Winchesterin Super Speed Extra(se 40 grammainen lataus) sekä Federalin 40 grammainen paukku.

    • Anonyymi

      Se on aivan sama mitä panoksia baikalissa käyttää.ampuu millä vaan niin aina kaatuu.turha pohtia tollasia.haulien koko ratkasee eniten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe