Helsinki (eng.Hell-sin-key), tuo konsulttien ja muiden älykkäiden luvattu maa on päätetty ulkoistaa. Halukkaita ostajia etsitään nyt ulkomailta koska muualla Suomessa ei oltu kiinnostuneita, lähinnä muutenkin täynnä olevien hoitopaikkojen takia. STT.
Helsinki ulkoistettu
5
902
Vastaukset
- Blind
Ongelman lähde lienee se, että aikanaan nuo kaikki ulkoistettiin Turusta Henrikin luita myöden.
- Henki
3 kaveria, Tamperelainen, Helsinkiläinen ja Turkulainen olivat kävelyllä. He löytävät lampun, josta ilmestyy henki. Henki sanoo: saatte jokainen yhden toivomuksen - yhteensä kolme toivomusta.
Tamperelainen: Mää olen Tamperelaanen ja mää tykkään mustast makkarast, nääs. Mää haluan, että kaikiilla Tampereelaasil riittäs mustaa makkaraa mailman tappin asti!
Ja silmäräpäyksessä heilautti henki sauvaansa ja - PUH! Tamperelaisilla olisi mustaa makkaraa tarpeisiinsa siitä eteenpäin.
Stadilainen hämmästeli ja sanoi: Stadissa liikkuu nykyään kaiken maailman landepaukkuja ympäriinsä, puhumattakaan Virolaisista. Haluan suuren muurin kehä-3:lle ja ympäri koko pääkaupunkiseudun, jotta landepaukut ja virolaiset pysyisivät poissa ja stadimme pysyisi arvonsa mukaisena.
Ja jälleen heilautti henki sauvaansa ja – PUH, suuri muuri ilmestyi pääkaupunkiseudun ympärille.
Turkulainen tuumi: Mää ole utelias, kerros vähä, millane toi muuri oikke on?
Tähän henki vastaa: No, se on kilometrin korkea, 100m paksu ja se ympäröi kokonaisuudessaan pääkaupunkiseutua. Mikään ei pääse siitä läpi, joten se on käytännössä läpipääsemätön.
Jonka jälkeen Turkulainen: Täytä se vedellä! - Kona
mua naurattaa näissä turku- ja tamperevitseissä, että katkerat turkulaiset ja tamperelaiset yrittää vääntää jotain ihan huonoa vitsiä takas.
- Keila
Etenkin kyhäelmät, joissa alkuperäistä vitsiä on väännetty vain paikannimen osalta.
Eivät ne maalaiset sentään ihan tarpeettomia ole - niiden hölmöilyistä saa paljon hupia =) - Kona
Keila kirjoitti:
Etenkin kyhäelmät, joissa alkuperäistä vitsiä on väännetty vain paikannimen osalta.
Eivät ne maalaiset sentään ihan tarpeettomia ole - niiden hölmöilyistä saa paljon hupia =)"Etenkin kyhäelmät, joissa alkuperäistä vitsiä on väännetty vain paikannimen osalta" juuri tota mä tarkotin. Sille nimittäin saa oikeesti usein nauraa, kun on jossain "landella"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859