Helsinki ulkoistettu

AnitaHirvonen

Helsinki (eng.Hell-sin-key), tuo konsulttien ja muiden älykkäiden luvattu maa on päätetty ulkoistaa. Halukkaita ostajia etsitään nyt ulkomailta koska muualla Suomessa ei oltu kiinnostuneita, lähinnä muutenkin täynnä olevien hoitopaikkojen takia. STT.

5

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blind

Ongelman lähde lienee se, että aikanaan nuo kaikki ulkoistettiin Turusta Henrikin luita myöden.

• Henki

3 kaveria, Tamperelainen, Helsinkiläinen ja Turkulainen olivat kävelyllä. He löytävät lampun, josta ilmestyy henki. Henki sanoo: saatte jokainen yhden toivomuksen - yhteensä kolme toivomusta.

Tamperelainen: Mää olen Tamperelaanen ja mää tykkään mustast makkarast, nääs. Mää haluan, että kaikiilla Tampereelaasil riittäs mustaa makkaraa mailman tappin asti!

Ja silmäräpäyksessä heilautti henki sauvaansa ja - PUH! Tamperelaisilla olisi mustaa makkaraa tarpeisiinsa siitä eteenpäin.

Stadilainen hämmästeli ja sanoi: Stadissa liikkuu nykyään kaiken maailman landepaukkuja ympäriinsä, puhumattakaan Virolaisista. Haluan suuren muurin kehä-3:lle ja ympäri koko pääkaupunkiseudun, jotta landepaukut ja virolaiset pysyisivät poissa ja stadimme pysyisi arvonsa mukaisena.

Ja jälleen heilautti henki sauvaansa ja – PUH, suuri muuri ilmestyi pääkaupunkiseudun ympärille.

Turkulainen tuumi: Mää ole utelias, kerros vähä, millane toi muuri oikke on?
      Tähän henki vastaa: No, se on kilometrin korkea, 100m paksu ja se ympäröi kokonaisuudessaan pääkaupunkiseutua. Mikään ei pääse siitä läpi, joten se on käytännössä läpipääsemätön.
      Jonka jälkeen Turkulainen: Täytä se vedellä!

• Kona

mua naurattaa näissä turku- ja tamperevitseissä, että katkerat turkulaiset ja tamperelaiset yrittää vääntää jotain ihan huonoa vitsiä takas.

• Keila

Etenkin kyhäelmät, joissa alkuperäistä vitsiä on väännetty vain paikannimen osalta.
        Eivät ne maalaiset sentään ihan tarpeettomia ole - niiden hölmöilyistä saa paljon hupia =)

• Kona
        Keila kirjoitti:

Etenkin kyhäelmät, joissa alkuperäistä vitsiä on väännetty vain paikannimen osalta.
        Eivät ne maalaiset sentään ihan tarpeettomia ole - niiden hölmöilyistä saa paljon hupia =)

"Etenkin kyhäelmät, joissa alkuperäistä vitsiä on väännetty vain paikannimen osalta" juuri tota mä tarkotin. Sille nimittäin saa oikeesti usein nauraa, kun on jossain "landella"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe