Onko kenelläkään kokemuksia, onko hyvin vai huonosti toiminut? Itse harkitsen kyseisen auton ostamista, vuosimallia 2004.
Onko joitain seikkoja, joita kannattaa liikkeessä autosta tarkistaa? Autolla oli ajettu vajaa 90 000km.
Renault Megane Break 1.6 16V Confort Authentique 5d ?
4
3188
Vastaukset
vaihtaa 4v/90000 km ja kannattaa kuunnella millaista ääntä pitää käyntiin pantaessa, ettei ole mennyt imupuolen nokka-akselin rataspyörä Tuon ikäisellä on tänä vuonna ensimmäinen vuosikatsastus eli leima paperissa. Noihin kilometreihin on varmaan puolat vaihdettu kertailleen,Kannattaa kattoa miten takarenkaat ovat kuluneet, jos ovat toispuolisesti niin taka-akseli voi olla vaihto kunnossa. Ei muuta kun hyviä rellu kauppoja.
- RellistiMeganisti04
..kelpo auto ollut. Farkkuna hyvin tilava. Mahtuu nassikat takapenkille turvaistuimissa. Mitään puolavikoja tms. ei ole ollut. Renkaat kuluu normisti. Hihnahan tuossa tulee vaihettavaksi seuraavaksi ja muu huolto päälle. Porvoossa se maksoi yli 1000e!!! Jarrupalat kannattaa katsoa. Ne tuppaavat kulumaan nopsasti ja pitävät ääntä, ominaisuusko. Tiedä häntä. Varma auto ollut. Ei mainittavia vikoja. Talvella lämmintä riittää ja jakkarat lämpiää hyvin.
- relmeg
Mulla ollut moinen kulkupeli kohta kolmisen vuotta. Mittarissa 110000. Kerran oli puolan kanssa ongelmia eli mentiin hinurilla pajalle. Muuten ollut luotettava peli. Auto ollut minulla uudesta saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760