Kirjoita googleen rantaneuvos

jo löytyy minkä olet aina halunnut tietää neuvoksesta ja kotisivulta lisää www.rantaneuvos.com
ja kokoajan toimitan lisää kuvagalleriaan uutta ja vanhaa kuvaa, tervehtien "Neuvos"

11

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten ”mieskin”

Neuvos antaa itsestään jo täällä sellaisen kuvan, ettei todellakaan kiinnosta tutustua lähemmin.

• olla ei tämä ollut mikään hyvä avaus myönnän ja lupaan parantaa tapojani lähitulevaisuudessa, terveisin "Neuvos"

• jos ei muuta

googlettamista,pistän koneen kiinni.ei kiinnosta rantaneuvoksen tarkempi tutkailu.mitta on täynnä.

• jos ei muuta kirjoitti:

googlettamista,pistän koneen kiinni.ei kiinnosta rantaneuvoksen tarkempi tutkailu.mitta on täynnä.

kun pistää koneensa kiinni ja minä en taas pistä koneitani kiinni, "Neuvos"

• IKINÄ IKINÄ IKINÄ

ole halunnut tietää neuvoksesta yhtään mitään,senkin itsekäs.

• on persoona

persoona persoona

• on persoona kirjoitti:

persoona persoona

tämän saman taivaan alla on "Rantaneuvos"

• ja enkä arvosta muita herroja jos niistä ei löydy mitään inhimillistä, "Neuvos"

• kyllä kai voi
        rantaneuvos1 kirjoitti:

tämän saman taivaan alla on "Rantaneuvos"

helvetin helvetti sentään

• A1A

Jospa Neuvos pääsee maailmankuuluksi nälkälakollaan. Mielestäni Neuvoksen pitäisi punnituttaa itsensä digitaalivaa'alla ennen lakkoon ryhtymistä ja sen jälkeen todistajien läsnä ollessa. Suosittelen kunnantaloa tai sanomalehtien toimituksia paikoiksi, jossa paino kirjataan. Mielellään TV-toimittajat kameroineen paikalla.

• 95 kiloa joka on hyvin epävirallinen punnitus ja paljonko neuvos painaa esimerkiksi 15.10.2007 kello 11.30 Kainuun keskussairaalan punnituksessa?
        "Vanhalta konkarilta onnistuu syömälakko"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2129
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2042
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1469
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1423
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      458
      1267
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1053
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      226
      794
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      355
      776
    Aihe