Mitä penturuokaa suosittelette?

....................

Hei!

Pentumme syö tällä hetkellä Nutra Nuggetsia, mutta olemme huomanneet, että se aiheuttaa hirmuiset määrät ulostetta! Mitä ruokaa voisin antaa, mikä vähentäisi ulosteiden määrää ja siitä imeytyisi tärkeitä ravintoaineita koiran elimistöön eikä ne tulisi peräpäästä heti ulos? :) Kiitoksia vastauksista!

5

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syötän

kaupasta ostettua purina one. vaikka onkin suht koht edullinen niin olen todennut sen hyväksi meidän pennulle.

• cavalierrr

me anntetaan jahti&vahti kuivaruokaa,joka on tarkoitettu penntuille ja imettäville emoille. liotamme ruoan ja laitamme sinne yleensä kalkkunaleiketta,pilkottua nakkia tai esim.jauheliha on hyvää =)
        Koiramme on 1v 3kk

• Cavalierx2
        cavalierrr kirjoitti:

me anntetaan jahti&vahti kuivaruokaa,joka on tarkoitettu penntuille ja imettäville emoille. liotamme ruoan ja laitamme sinne yleensä kalkkunaleiketta,pilkottua nakkia tai esim.jauheliha on hyvää =)
        Koiramme on 1v 3kk

syötiin Purina Pro Plania pentuna ja syödään edelleenkin!

• nam nam

Meillä welhi tyttönen söi pentuna nutroa...siitä huomas että kakka määrä tosiaan pieneni, samoin annettiin sen pennuille nutroa ja hyvin kasvoivat.

• cockerinomistaja

Koiramme(10kk) syö pedigreetä, tuntuu maistuvan ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2053
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe